✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Rivery עוזרת לארגונים לנהל מידע בצורה אוטומטית

IsraelClouds
|
November 27, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

 

אלון רזניק, מייסד שותף בחברה והארכיטקט הראשי. קרדיט צילום: Rivery 

Rivery עוזרת לארגונים לנהל מידע בצורה אוטומטית

עם ארגונים שמוצפים במידע ומגוון יישומי ענן שמייצרים הררי מידע, צוותי ניהול המידע מתמודדים עם עומס גדול ובלתי פוסק. תוסיפו לזה את השינויים התכופים שהיישומים מבצעים במערכות שלהם, וקיבלתם משימה בלתי פוסקת של בניית ועדכון תהליכים לשליפת מידע והפקת תובנות. עם האתגר הזה מנסות להתמודד מספר חברות בשוק, אחת מהן היא Rivery הישראלית שנוסדה על ידי איתמר בן חמו, אלון רזניק ואביב נוי. ההחלטה להקים את החברה הגיעה לאחר ניסיונם כיועצים בתחום ניתוח המידע, שם הם נתקלו בבקשות חוזרות ונשנות של לקוחות לפתרונות שהיו זהים. השלושה הרימו את הכפפה והקימו את Rivery כדי לספק מענה לכלל הלקוחות והצרכים המשתנים. כדי לשמוע על האתגרים בניתוח מידע היום ולהבין יותר טוב את הפתרון של Rivery, פגשנו לשיחה את אלון רזניק, אחד המייסדים וארכיטקט ראשי בחברה.

מה הבעיה המרכזית שאתם מנסים לפתור?

"צריך להבין היום את הקושי של חברות לעבד מידע ממספר ענק של מקורות לכדי תובנה עסקית אחת. גם אם יש פתרונות שמאפשרים לנתח את המידע בצורה מרכזית, הבעיה שנוצרת היא שצריך לחזור על התהליך כל פעם מחדש, והמידע החדש לא מתווסף למידע שכבר קיים במערכות. הפתרון שלנו מאפשר לחברות לקבל מידע ממספר גדול של מקורות, לעבד אותו, להפיק ממנו תובנות ואז להציג אותן או להחזיר אותן בחזרה למערכות המקוריות בצורה חלקה. זה חוסך לחברות זמן רב ומאפשר לצוותים שונים לקבל מידע מעובד במקום להזדקק לכלים חיצוניים שהם לא חלק מתהליכי העבודה השוטפים של העובד".

איך המערכת עובדת ובאיזה שירותים אתם תומכים?

"כאשר ארגון ממוצע נדרש ל-10-40 חיבורים למערכות עיקריות שבהן הוא משתמש. בגלל הצורך הזה, צוותי ניתוח מידע מקדישים זמן רב כדי לנהל את תהליכי שליפת המידע האלה. כל הזמן מתבצעים שינויים אצל השירותים השונים, וגם במערכות המידע המקומיות של הארגונים. בגלל השינויים האלה, למעשה צריך לעדכן מחדש את כל השירותים שוב ושוב, כדי להבטיח את רמת העדכניות של המידע. אנחנו תומכים ב-200 שירותים פופולריים כמו בסיסי נתונים בענן, כלי שיווק, כלים פיננסיים ומערכות ERP, כלי אנליטיקה, שירותים עסקיים כמו שירותי חתימת מסמכים או ניהול משימות, מערכות איקומרס, מערכות פיתוח, מערכות משאבי אנוש, מערכות קשרי לקוחות ומערכות אחסון קבצים ומידע. אל כל השירותים האלה אנחנו מציעים חיבור פשוט ומהיר, ללא צורך בתחזוקה שלו, עדכון או התאמה כלשהי. המערכת שלנו יודעת גם במידה ונערכים שינויים בשירות להתאים את התהליכים הקיימים שכבר נבנו לשינויים ככה שזה הופך להיות שקוף לגמרי מבחינת המשתמש. זה חוסך המון זמן לצוותי המידע, וגם מאפשר לעובדים שהם לא בהכרח מומחי מידע לייצר זרימה של תובנות עסקיות ממספר שירותים ביחד".

מה היתרונות שלכם לעומת שירותים דומים?

"אחד היתרונות העיקריים שלנו הוא שאנחנו משלבים מספר כלים במוצר אחד – גם שליפת הנתונים, גם עיבוד וגם העלאה לבסיס נתונים חדש. בנוסף אנחנו תומכים ב-Reverse ETL, כלומר החזרת הנתונים אל מקור המידע שממנו הם הגיעו כמו למשל מערכת קשרי הלקוחות (CRM). המערכת שלנו גם מאפשרת לבצע העברה של נתונים בין בסיסי נתונים בפלטפורמות ענן שונות, אפשרות שהיא מורכבת לביצוע ואנחנו מציעים פתרון שעובד בצורה מוכחת, ונותן לחברות מענה למצב שבו שהן רוצות לשדרג לבסיס נתונים אחר ויכולות לעשות זאת בצורה מהירה". 

אתם משתתפים השבוע בכנס re:Invent השנתי של AWS, מה אתם מתכננים להציג שם?

"העבודה שלנו עם AWS התחילה עוד בבחירה לבסס את הפתרון שלנו על פלטפורמת הענן של AWS. התמיכה של AWS בתקני אבטחה ותקני רגולציה אפשרה לנו להציע את הפתרונות שלנו למגוון לקוחות שדורשים את רמת האבטחה הגבוהה ביותר. בנוסף, אפשר למצוא את הפתרון שלנו ב- AWS Marketplace, שם לקוחות יכולים להתחיל להשתמש בשירות שלנו בתוך דקות. זה חוסך המון התעסקות מבחינת כל נושא ההתנהלות בתור ספק, ומאפשר לנו להתרכז בפיתוח המערכת במקום בתהליכי מכירות ארוכים. בכנס השבוע אנחנו מקווים לפגוש לקוחות פוטנציאליים וללמוד מהם על הצרכים שלהם כדי שנוכל להציע גם להם את הפתרון שלנו".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות