✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.10 - אוקטופוס תציג ב- Red Hat Israel Forum 2018 את סיפור ההצלחה שלה עם Red Hat OpenStack

IsraelClouds
|
October 23, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

דניאל קלנר, מייסד ומנכ"ל חברת אוקטופוס פתרונות מחשוב, יציג בכנס השנתי הגדול של רד האט ישראל, את סיפור ההצלחה של החברה בהטמעת פלטפורמת Red Hat OpenStack עם יכולות NFV ועם הרבה Custom Roles אצל לקוח. הכנס יתקיים ב- 12 בנובמבר במרכז הכנסים Avenue שבקריית שדה התעופה,

אוקטופוס הינה ספקית פתרונות ושירותים מנוסה שפועלת משנת 2008. קלנר מוביל את ניהול הפיתוח של מוצרים חדשים עבור הענן הציבורי של אוקטופוס, שכולם מבוססים על קוד פתוח. הוא מעיד על עצמו ועל אנשיו כמי שמתלהבים מקוד פתוח ומקדמים אותו. "אנחנו מספקים ללקוחות מגוון פתרונות מלאים מעל קוד פתוח, כולל תמיכה ושירות, ומטרתנו העיקרית היא לספק פתרון מלא ולהתרכז בשירות אישי ומקצועי", הוא אומר.

שירותי ייעוץ הענן וה- DevOps של החברה, מסופקים יחד עם התאמות של פתרונות עבור עננים פרטיים וציבוריים כמו AWS, Azure, OpenStack ועוד. החברה מספקת שירותים אלה בשני מרכזי נתונים בישראל – אחד בבזק בינלאומי והאחר בפרטנר.

בהרצאתו יציג קלנר את סיפור החברה שלו, שמספקת פתרונות ענן ובחרה ברד האט כשותפה לשדרוג פתרון של 100 מכונות וירטואליות מבוססות KVM, ליצירת פתרון ענן OpenStack NFV מלא.

בהרצאה ילמדו המשתתפים איך להשתמש ב- Composable Roles, ועד איזו מידה הם יכולים להתאים את הסביבה שלהם לדרישות של NFV. כמו כן ילמדו כיצד להשתמש ב- Red Hat OpenStack Director כדי להשיג אוטומציה עם Heat Orchestration Templates. יינתן דגש על ההבדלים מערכי חומרה של Dell ו- HP, וגם תהיה התייחסות לצווארי בקבוק של סביבה כזאת.

"ספקיות התוכנה והתשתיות רוצות ליהנות מן היתרונות הטמונים במחשוב ענן, עם דגש על ביצועים בזמן אמת. אנחנו באוקטופוס, בעזרת פתרון Red Hat OpenStack Platform עם יכולות NFV, מובילים את לקוחותינו להצלחה", אומר דניאל קולנר. "העובדה היא שפשוט קשה היום לספקיות התוכנה התשתיות להוסיף אפליקציות חדשות לארגון. בין השאר בגלל חוסר הבנה בחיבור בין המנגנונים השונים, בפיתוח, ברשתות וכדומה. בעזרת Red Hat OpenStack Platform והייעוץ שלנו, הן יכולות לקצר את זמן ההטמעה בכמה סדרי גודל. על כל אלה נדבר בהרצאה בכנס רד האט".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות