✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.11 - רד האט רוכשת את NooBaa הישראלית

IsraelClouds
|
November 29, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

רד האט מרחיבה את פורטפוליו טכנולוגיות ענן היברידי שלה עם פלטפורמת נתונים מאוחדת עבור סביבות היברידיות ומרובות עננים מבוזרות

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על רכישת הסטארט-אפ הישראלי NooBaa – חברת Early stage שמפתחת תוכנה לניהול שירותי אחסון נתונים ברחבי סביבות היברידיות ומרובות עננים (Multicloud). התוספת של טכנולוגיית ניהול הנתונים של NooBaa מתגברת את פורטפוליו רד האט הקיים של היצע ענן היברידי, ומסייעת לקדם את מעמדה של רד האט כספקית מובילה של טכנולוגיות ענן היברידי פתוח.

Ranga Rangachari

לפי גרטנר, "הנוף של אימוץ הענן הינו של עננים היברידים וריבוי עננים. עד שנת 2020 יטמיעו 75 אחוז מהארגונים מודל של ענן היברידי או ריבוי עננים". כאשר סביבות הטרוגניות אלה הופכות לסטנדרט דה פקטו עבור עומסי עבודה מודרניים, הן יכולות להוביל לריבוי של מערכי נתונים נפרדים (silos), ולהגביר את המורכבות של ניהול והרחבה של יישומים מוטי-ענן (Cloud-native).

NooBaa הוקמה ב- 2013 במטרה לענות לצורך של נראות ושליטה רבה יותר על נתונים בלתי-מובנים (Unstructured) שמפוזרים ברחבי סביבות מבוזרות אלה. לשם כך פיתחה החברה פלטפורמת נתונים שנועדה לשרת כשכבת הפשטה (Abstraction) על תשתיות אחסון קיימות. ההפשטה לא רק מאפשרת ניוד נתונים מענן אחד לאחר, אלא מאפשרת למשתמשים לנהל נתונים שמאוחסנים במספר אתרים כמערך נתונים מלוכד יחיד, איתו יכולים יישומים לקיים אינטראקציה.

טכנולוגיות NooBaa משלימות ומקדמות את מערך טכנולוגיות הענן ההיברידי של רד האט, כולל RedHat OpenShift Container Platform , RedHat OpenShift Container Storage, ו- Red Hat Ceph Storage. ביחד נועדו טכנולוגיות אלה לספק למשתמשים מערך של יכולות רבות עוצמה שהינן קונסיסטנטיות ומגובשות עבור משאבי ניהול יישומים, מחשוב, אחסון ונתונים ברחבי תשתיות ציבוריות ופרטיות.

רנגה רנגאצ'רי, סגן נשיא ומנהל כללי תשתיות אחסון ו- Hyperconverged ברד האט, אמר: "ניוד נתונים הינו צו מרכזי עבור ארגונים הבונים ופורסים יישומים מוטי-ענן ברחבי עננים פרטיים וריבוי-עננים. טכנולוגיות NooBaa יתגברו את הפורטפוליו שלנו, ויחזקו את יכולתנו לענות לצרכים של מפתחים בעולם ההיברידי ומרובה העננים של ימינו. אנו שמחים לקדם בברכה צוות של תשעה אנשים המצטרפים למשפחת רד האט, לעבודה משותפת לחיזוק נוסף של רד האט כספקית מובילה של טכנולוגיות ענן היברידי פתוחות".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות