✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.10 - בדצמבר ייפתחו אפשרויות לעתיד מבטיח בכנס Red Hat Forum Israel 2019 תחת הכותרת Expand Your Possibilities

IsraelClouds
|
October 6, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מרכז הכנסים Avenue,קריית שדה התעופה, יום שני 16 בדצמבר 2019, 08:00 עד 15:00

רד האט (RedHat) העולמית – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, מקיימת בישראלגם השנה את כנס RedHat Forum שזוכה מדי שנה להצלחה רבה. הכנס יתקיים השנה תחתהכותרת ExpandYour Possibilities, ויציג את הפתרונות אותם מספקת רד האט לארגונים כדי להרחיב אתאפשרויותיהם ולקדם טרנספורמציה דיגיטלית, בין השאר עם דגש על אוטומציה והענן ההיברידי,וכן הטמעת פתרונות קוד פתוח בסקטורים שונים: פיננסים, המגזר הציבורי, צבא ובטחון,הייטק, טלקו ועוד.

בכנס שיתקיים ב- 16.12.19 במרכז הכנסים Avenue בקריית שדה התעופה, ישתתפומנהלים בכירים ברד האט העולמית ובראשם מישל איסנרד – סגן נשיא למכירות רד האט ב- EMEA, וסטפני צ'יראס – סגנית נשיאומנהלת כללית RedHat Enterprise Linux. בנוסף אליהם יוזמנו לבמת המליאה לקוחות שיציגו חדשנות ואימוץטכנולוגיות קוד פתוח. את הכנס יארח דן טולדנו - מנהל אזורי רד האט ישראל יווןוקפריסין.

בכנס יוצגו חידושים ועדכונים במסגרת חמישה מסלולים: DevSecOps – השילוב שלאבטחה עם תהליכי DevOps וכחלק של אסטרטגיית אבטחה; Container Platform – בניית פלטפורמהעבור קונטיינרים עם OpenShift והטמעתה באמצעות תהליכים, תרבות וטכנולוגיות; Agile Integration – כדי ליהנותממערכות ותיקות (Legacy) תוך שדרוג לצרכי אינטגרציה חדשים, יש לפתח גישת אינטגרציהאג'ילית. המסלול ילמד איך עושים זאת; Developer – מסלול בהובלת Burr Sutter – דירקטור חווית פיתוח מרד האט העולמית, שיחלוקמהידע שלו על כלים חדשים ואיך מפתחים יכולים ליהנות מהם להאצת ה- Application Factory.

במסלול LeadersCircle יחלקו מנהלים בכירים ברד האט עם מנהלים ישראליים היבטים שלטרנספורמציה תרבותית החיוניים להצלחת טרנספורמציה דיגיטלית, תוך הפיכת המנהללמנטור, וכיצד נושאים אלה משפיעים על מוצרי רד האט ועל הארגון כולו.

לצד המסלולים הללו יציגו שותפיה העסקיים של רד האט בתערוכה מגוונת. כןתוצג פעילות הפיתוח של רד האט במרכז הפיתוח בישראל, ותרומתה של רד האט לקהילת הקודהפתוח.

ההרשמה לכנס ללא תשלום, אך נדרש רישום מוקדם באתר ואישור. לפרטים והרשמה:red.ht/expand

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות