✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.02 - רד האט מאחדת אוטומציית ניהול ענן היברידי עם הגרסה החדשה של Red Hat Ansible Tower

IsraelClouds
|
February 11, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

Red Hat Ansible tower 3.4 מביאה תכונות חדשות של תהליכי עבודה ותקני אבטחה, שתוכננו עבור ניהול פשוט ומאובטח יותר ברחבי סביבות IT היברידי

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על הזמינות של Red Hat Ansible tower 3.4  – הגרסה החדישה ביותר של ממשק הניהול שלה עבור אוטומציה ברחבי פעילויות IT, כולל תשתית, רשתות תקשורת, ענן ואבטחה.

Red Hat Ansible tower 3.4 כוללת שיפורי תהליכי עבודה (Workflow) רבים, כולל Nested workflows ומיזוג Workflows שתוכננו לפשט אתגרים הכרוכים בניהול תשתיות ענן היברידי מורכבות.  

בארגונים רבים מנהלים צוותי IT נפרדים שירותי IT באתריהם (On-premise) ושירותי ענן, כל אחד מהם עם מערכי Ansible Playbooks משלו. כדי לסייע למקסם את היתרונות של אוטומציה ברחבי תשתיות מבוזרות, ארגונים אלה יכולים להתקדם מעבר להטמעת אוטומציה, אל יצירת 'מרכזי מצוינות' של אוטומציה. מרכז מצוינות עוזר לספק אוטומציה עקבית ברחבי הארגון, שיתוף פתרונות אחידים ואסטרטגיות מקובלות, כאשר אוטומציה חודרת לתחומים חדשים של ה- IT הפנימי.  

עם Red Hat Ansible tower 3.4 יכולים עתה משתמשים להגדיר תהליך עבודה ראשי אחד (Master workflow) המקשר יחד אזורים שונים של IT – תוכנן לכסות תשתית היברידית בלי להיעצר במערכי טכנולוגיה (silos) ספציפיים.  

עם מערך הניהול של רד האט (כולל Red Hat Satellite עבור ניהול Red Hat Enterprise Linux ו- Red Hat CloudForms עבור פעילויות חומרת Bare Metal, מכונות וירטואליות וענן פרטי) בשילוב עם Red Hat Ansible tower, מסוגלים צוותי IT לתאם באופן עקבי יותר תהליכי עבודה ברחבי נכסי תשתיות IT ארגוניות המלאות שלהם.  

תהליכי עבודה מתקדמים

עם שיפורי תהליכי עבודה חדשים יכולים משתמשים ליהנות משימוש חוזר בתהליכי אוטומציה מבוססים על סביבות שונות ותרחישים שונים, כדי לנהל טוב יותר את תשתית הענן ההיברידי שלהם. שיפורי תהליכי עבודה הזמינים ב- Red Hat Ansible tower 3.4 כוללים:  

• Nested workflows – מאפשרים למשתמש ליצור רכיבים מודולריים לשימוש חוזר, כדי למכן פעילויות מורכבות יותר בשימוש ב- Red Hat Ansible tower, באותה קלות כמו PlayBook פשוט.  

• Workflow convergence – מאפשר למשתמשים לנהל משימות תהליכי עבודה התלויות בסיום משימות תהליכי עבודה רבות אחרות לפני המשך. מאפשר נקודת תיאום בין שלבים שונים.  

• Workflow always job templates -מאפשר ביצוע ללא תלות בהצלחת או כישלון משימה. אם שירות תלוי צריך לרוץ ללא תלות בסטטוס היציאה של תהליך עבודה, תבנית זאת תוכננה להבטיח כי העסק ימשיך לרוץ.  

• Workflow level inventory- מסייע לאפשר למשתמשים ליישם תהליך עבודה לכל מלאי שיש להם גישה אליו, מאפשר שימוש חוזר בתהליכי עבודה של הטמעה ברחבי מרכזי נתונים, סביבות וצוותים. 

סקלאביליות מוגברת

עם חלוקת משימות לפרוסות, משתמשים יכולים לקחת משימה גדולה יחידה שתוכננה עבור אלפי מכונות, ולפצל אותה למספר משימות קטנות יותר עבור הפצה ברחבי סביבת cluster Tower. זה מאפשר למשימות לרוץ ביתר אמינות ולהשלים אותן מהר יותר כאשר העבודה מתחלקת בין השרתים ב-cluster, כדי שמשתמשים יוכלו להרחיב טוב יותר את האוטומציה שלהן.  

אבטחה משופרת

בנוסף, Red Hat Ansible tower תואם עתה לריצה על Red Hat Enterprise Linux במצב תואם FIPS. הסמכת אבטחה FIPS 140-2 ממכון התקנים והטכנולוגיה הלאומי (NIST) בארה"ב, הינה תקן אבטחה שמגדיר את הדרישות עבור מודולי הצפנה – כולל רכיבי חומרה ותוכנה – המשמשים בתוך מערכת אבטחה להגנה על מידע רגיש אך בלתי מסווג. על ידי מתן האפשרות ל- Red Hat Ansible tower לרוץ על Red Hat Enterprise Linux במצב תואם FIPS, ארגונים יכולים לעמוד בקווים מנחים הכרחיים לאבטחת מידע בלי להתפשר על הצורך שלהם לחדש עם פתרונות תוכנה גמישים.  

ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לניהול ברד האט, אמר: "ראינו ארגונים שרוצים לבנות מרכזי מצוינות אוטומציה כדי להאיץ אוטומציה ברחבי מערך גדול יותר של תחומים, כולל מחשוב, רשתות ואחסון. עם התכונות החדשות ב- Red Hat Ansible tower 3.4, ארגונים מסוגלים להגדיל את ההיקף של פעילויות האוטומציה שלהם, ביחד עם בקרה ונראות מוגברות".

קרדיט צילום ג'ו פיצג'רלד: יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות