✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.10 - כנס Red Hat Forum Israel 2018

IsraelClouds
|
October 18, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

(Red Hat) העולמית – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, בחרה פעם נוספת בישראל כאחת המדינות בהן היא מקיימת את כנסי Red Hat Forum המקצועיים שלה, שזוכים להצלחה רבה. הכנס יתקיים השנה תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, וידגיש את כוחה של החדשנות כחלק מתרבות רד האט.

בכנס שיתקיים ב- 12.11.18 במרכז הכנסים Avenue בקריית שדה התעופה, ישתתפו מנהלים בכירים ברד האט העולמית, לצד אנשי מקצוע טכנולוגיים של רד האט מהעולם ומישראל. בכנס יועברו סדנאות טכניות והדגמות מעשיות במסגרת חמישה מסלולים ושני מתחמי הדגמות. זאת לצד פעולות של שותפים עסקיים של רד האט, ופעילות קהילה המהווה חלק משמעתי בסדר היום של רד האט בעולם ובישראל.

לבמת מליאת הכנס יעלו גם לקוחות שיציגו את השימוש המוצלח שלהם בפתרונות רד האט, ובמהלך היום יתקיים קשר ישיר בין המשתתפים למומחים טכנולוגיים של רד האט ומפגשים איתם.

את הכנס יארח דן טולדנו - מנהל אזורי רד האט ישראל יוון וקפריסין,  ובין האורחים הבכירים שיגיעו: וורנר קנובליך – סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ברד האט, אליו משתייכת ישראל, דליסה אלכסנדר – סגנית נשיא בכירה ו- Chief People Officer ברד האט, אשש בדאני – סגן נשיא ומנהל כללי של OpenShift ברד האט, ובכירים נוספים.

הכנס יוקדש גם ליום ההולדת ה- 25 של רד האט העולמית תוך דגש על תרבות החברה המיוחדת שנותנת ביטוי לא רק לסביבת הקוד הפתוח ולקהילה בה פועלת רד האט, אלא גם לערכיה הבסיסיים של החברה שמטפחת תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה, שקיפות ואמון הדדי, יחד עם עבודת צוות והכרה בהישגים.

ברד האט מבטיחים כי בכנס תוקדש תשומת לב מיוחדת גם לשיתוף משתתפי הכנס בחוויה. שווה להגיע

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות