✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.04 - רדיס לאבס הישראלית קובעת סטנדרט חדש לעיבוד בסיסי נתונים מכל הסוגים ובכל הנפחים

IsraelClouds
|
April 8, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

• בכנס רדיס החמישי (Redisconf19) שהתקיים השבוע בסן פרנסיסקו, חשפה חברת רדיס לאבס את החזון שלה לשנים הקרובות והשיקה פלטפורמה חדשנית המאפשרת למפתחים לארגן את המידע בבסיס נתונים אחד במודלים שונים כגון Key-value, Time series, Streaming, Document, Graph תוך שימוש ביכולות Search ו-AI מובנות.

• החידושים האחרונים יאפשרו למשתמשי רדיס לעבד מידע במספר רב של מודלי נתונים, וכל זאת תוך שמירה על הביצועים המהירים של רדיס המאפשרים זמני תגובה נמוכים מאלפית השניה, גם תחת עומס גבוה.

• עוד הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם אינטל, שיאפשר לחברות לעבד נתונים בהיקפים של פיטהבייטס על גבי Intel® Optane™ DC  באמצעות הטכנולוגיה של רדיס.

• לפני מספר שבועות הודיעה רדיס לאבס על גיוס של 60 מיליון דולר.

מסדי הנתונים הולכים וגדלים והחברות הגדולות בעולם במרוץ אחרי טכנולוגיות מודרניות לאירגון המידע. רדיס לבס,(Redis Labs), מובילה עולמית בתחום בסיסי נתונים לאפליקציות מודרניות הודיעה השבוע בכנס רדיס החמישי שנערך בסן פרנסיסקו, על פריצת דרך בתעשיית בסיסי הנתונים כאשר השיקה שני מודלי נתונים חדשים ופלטפורמה חדשנית לארגון המידע המאפשרת תפעול מרובה מודלים כולל תכנות פעולות בין המודלים בתוך בסיס הנתונים.

Redis יכול כעת להריץ למעשה כל מודל נתונים באמצעות פלטפורמה אחת ולבצע מיליוני פעולות לשנייה תוך שמירה על זמני תגובה נמוכים מאלפית השנייה.

לדברי עופר בנגל, מנכ"ל רדיס: "רדיס הוא בסיס הנתונים מרובה המודלים היחיד שמציע אפשרות אינסופית לתכנות בתוך בסיס הנתונים. החידושים החדשים יאפשרו למשתמשי רדיס לעבד בקשות ממספר רב של מודלי נתונים באופן א-סינכרוני או סינכרוני, עם זמני תגובה נמוכים מאלפית השנייה תחת כל עומס".

מודלי נתונים חדשים: RedisTimeSeries ו-RedisAI

RedisTimeSeries  נועד לאסוף ולאחסן מליארדי נתוני time series  במהירות גבוהה, לזקק בקלות את הנתונים באמצעות יכולות מובנות של downsampling, צבירה ודחיסה. בדרך זאת, ארגונים יכולים ליצור שאילתות, ולחלץ נתונים בזמן אמת ולהשיג אנליטיקה מהירה.

RedisAI  מאפשר להגיש לאפליקציה באופן מהיר מודלים של למידה עמוקה שנלמדו בפלטפורמות כגון TensorFlow, PyPorch ו-TorchScript וע"י כך לקצר באופן דרמטי את משך הזמן עד להפקת התובנות.

ממשיכה לשתף פעולה עם אינטל: חברות יוכלו לעבד נפחי מידע עצומים בחיסכון משמעותי

בתוך כך, רדיס לאבס הודיעה ללקוחותיה בעולם, בהם חברות מרשימת  הפורצ'ן 500 , כי כעת באפשרותם להרחיב את בסיסי הנתונים שלהם להיקפים של פיטהבייט רבים ולעשות זאת באופן חסכוני ומבלי לפגוע במהירות התגובה (פחות מאלפית השנייה) באמצעות הזיכרון הבלתי נדיף (persistent memory)DC  Optane™ של אינטל.

לדברי בנגל: "הודות לשיתוף הפעולה הקרוב שלנו עם אינטל, לקוחות רדיס אנטרפרייז אינם צריכים להתפשר על ביצועים, היקף המידע או עלויות בעיבוד מערכי נתונים בנפחים עצומים".

במבדקים השוואתיים שערכו החברות, הדגים רדיס אנטרפרייז כי שרת יחיד עם מערך נתונים של טרהבייט רבים מסוגל לתמוך ביותר ממיליון פעולות לשנייה בזמני תגובה נמוכים מאלפית השנייה ולשרת 80 אחוזים מהבקשות מהזיכרון הבלתי נדיף. בנוסף, בהשוואה לקונפיגורציות זיכרון מסורתיות המבוססות על DRAM בלבד, השילוב של רדיס אנטרפרייז על גבי Intel Optane מציע חיסכון של יותר מ-40 אחוזים בעלויות לעומת המצב כיום.

מנכ"ל גוגל קלאוד השתתף בועידה: "התרשמתי מזמן התגובה של רדיס"

מנכ"ל הענן של גוגל (Google Cloud Platform) מר תומאס קוריאן (Thomas Kurian) הצטרף למנכ"ל רדיס לאבס עופר בנגל על הבמה בכנס, לסשן שאלות-תשובות, ואמר: "כאשר השתמשתי לראשונה ברדיס בפברואר 2014, התרשמתי מאוד מזמן התגובה המיידי שלו". השניים דנו על הבמה בשיתוף הפעולה בין רדיס לאבס לגוגל.

אודות רדיס לאבס (Redis Labs)

עסקים מודרניים חייבים להגיב ללקוחותיהם בזמן אמיתי. Redis Labs  מאפשרת לאפליקציות הדיגיטליות של עסקים אלו, יכולות לספק חווית שימוש מהירה, קלה, נעימה, אמינה ועם יכולת לתמוך במספר לקוחות הולך וגדל. חברת Redis Labs היא הבית של רדיס (Redis) בסיס הנתונים הפופלרי המוגש מזיכרון (in-memory), והספק של רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise) המספק ביצועי שיא, גמישות ואמינות לאפליקציות מודרניות בתחומים של high-speed transactions, recommendation engines, data ingest, fraud mitigation, real-time indexing, session management ו-caching.

Redis Labs, המדורגת כמובילה בדוחו"ת מחקר של אנליסטים בתחום בסיסי הנתונים, ומבין לקוחיותיה ניתן למצוא 7 מבין 10 החברות הגדולות בעולם (Fortune 10), 3 מתוך 4 חברות כרטיסי האשראי הגלובליות, 3 מתוך 5 חברות הטלקומוניקציה הגדולות בעולם, 3 מתוך 5 חברות הפארמה הגדולות בעולם, 6 מתוך 8 חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם ו-4 מתוך 7 רשתות הקמעונאות הגדולות בעולם, בניהן: לקוחות החברה ניתן למצוא את  FedEx, British Airways, American Express, Thomas Cook, Mercedes Betz, Vodafone, Master Card,TD Bank. .

לפרטים נוספים,

מיטל לוי טל- 054-7739677

Extra Mind PR

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות