✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.05 - רדיס לאבס הישראלית נבחרה כאחת מ-50 חברות מחשוב הענן שהכי טוב לעבוד בהן

IsraelClouds
|
May 7, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

הרשימה שפורסמה על-ידי Battery Ventures, חברת השקעות גלובלית המשקיעה בתחומי הענן, ונערכה על פי נתונים שסופקו על ידי Glassdoor, אחד מאתרי הגיוס והתעסוקה הגדולים בעולם

Redis Labs הודיעה היום כי החברה נבחרה כאחת מ -50 חברות מחשוב הענן שהכי טוב לעבוד בהן. ברשימה שפורסמה על-ידי Battery Ventures, חברת השקעות גלובלית המשקיעה בתחומי הענן, ונערכה על פי נתונים שסופקו על ידי Glassdoor, אחד מאתרי הגיוס והתעסוקה הגדולים בעולם. ברשימה נכללות 50 חברות בבעלות פרטית אשר מוגדרות כחברות מחשוב ענן B2B שעובדיהן דיווחו על הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון בעבודה, על פי משוב העובדים באתר Glassdoor.

Redis Labs זכתה בדירוג בציון חברה כולל של 4.7, בעוד שהממוצע עמד על 3.4. מנכ"ל Redis Labs, עופר בנגל, זכה בציון של 98%, לעומת ציון ממוצע של 69% בקרב כ-900,000 המעסיקים שדורגו באתר Glassdoor. בנוסף, החברה נהנית מדירוג חיובי של 96% מעובדי החברה, זאת לעומת דירוג ממוצע כולל של 49%. תחזית עסקית חיובית כזו משמעותה היא, שהעובדים מאמינים כי הפעילות העסקית של החברה תשתפר במהלך ששת החודשים הקרובים.

זוהי השנה השלישית בה Battery Ventures מפרסמת את הרשימה, יחד עם רשימת 25 חברות הענן הציבורי שטוב ביותר לעבוד בהן. הדירוג מדגיש את התרחבות המגמה בעולם העסקי, כאשר יותר ויותר עסקים עוברים לעבודה בענן בכדי להפעיל את מערכות הטכנולוגיה הקריטיות והתוכנות, במקום להשתמש במערכות הפועלות מחצר החברה (On Premise). עורכי הרשימה גם מדגישים את החשיבות הגוברת של תרבות ארגונית מלוכדת ושל עובדים מאושרים כחלק מניהול עסק מצליח.

"החברות הפרטיות ברשימה זו לא רק שהצליחו לשדרג את המוצרים, את הצוותים ואת הפונקציות העסקיות שלהן, אלא הן גם הצליחו לשדרג את התרבות העסקית הנהוגה בהן. אנו רואים בדירוגים אלה כאינדיקטור מרכזי לבריאות החברה ולאריכות ימיה, ואנו מקווים שכל החברות ברשימה זו יראו בכך כבוד". אמר Neeraj Agrawal, שותף ב-Battery Ventures. והוסיף, "היה קשה יותר לערוך את הרשימה השנה, בהשוואה לשנה שעברה". מחקר כלכלי של Glassdoor, כמו גם מחקרים אחרים, מראים שחברות בהן רמת שביעות הרצון של העובדים היא גבוהה, לעיתים קרובות מציגות ביצועים פיננסיים חזקים יותר.

"לכבוד הוא ל-Redis Labs לקבל את ההכרה הזו מ-Battery Ventures ומ-Glassdoor. ניסינו ליצור סביבה שבה אין דיסטנס בין הנהלת החברה לבין העובדים באמצעות תקשורת פתוחה, שקיפות וחשיפה של העובדים לנתונים העסקיים. Redis Labs היא יותר מחברה, היא משפחה שמשקיעה בהצלחתו של כל אחד מעובדיה, והיא מקום שבו כולנו מרגישים אחריות על היחסים שלנו עם לקוחותינו. אנו רואים ערך רב בהתפתחות האישית ובצמיחת הקריירה של העובדים, ומאפשרים לכל אחד לתרום בתחומים מגוונים בבארגון בכדי להצליח במטרותיו " אמר ג'ייסון פורג'ה, סמנכ"ל מכירות גלובאלי ב- Redis Labs.

Glassdoorב ציינו כי עובדים בחברות אשר נהנות מדירוג גבוה בדרך כלל נוטים להזכיר ברשת האינטרנט שהם נהנים לעבוד עבור חברות ממוקדות משימה, עם תרבות ארגונית ייחודית וחזקה, עם מעסיקים שמקדמים שקיפות, ובחברות עם מנהיגים בכירים מנוסים אשר באופן קבוע וברור מתקשרים עם העובדים.

ונתנו כדוגמא סקירה אנונימית של אחד מעובדי Redis Labs ב-Glassdoor: "חברה צעירה ודינמית עם פוטנציאל עצום. יש שמות גדולים מאוד בבסיס הלקוחות שלה. אווירה טובה מאוד במשרד. מרגיש שהם עושים כל שביכולתם כדי להפוך את העובדים שלהם מאושרים. מוצר מעניין מאוד שממשיך לגדול וליצור הזדמנויות. החברה ממשיכה לצמוח ולהתרחב ברחבי העולם, אך עדיין מרגישה כמו משפחה גדולה ".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות