✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

רד האט מכריזה על כוונתה להגיע לאפס פליטות גז חממה עד 2030

IsraelClouds
|
January 22, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
מאט היקס, נשיא ומנכל רד האט. קרדיט צילום יחצ

 רד האט מכריזה על כוונתה להגיע לאפס פליטות גז חממה עד 2030

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על כוונתה להגיע לאפס פליטות של גז חממה תפעולי (GHG) עד שנת 2030 כדי לסייע בהתמודדות עם משבר האקלים הגלובלי.

היעד התפעולי של רד האט להגיע לאפס פליטות עד שנת 2030 מסתמך על התוכנית המדעית להגבלת ההתחממות הגלובלית ל-1.5 מעלות צלזיוס מעל לרמות קדם-תעשייתיות וכולל פליטות מצריכת אנרגיה ישירה (Scope 1), פליטות מצריכת אנרגיה עקיפה (Scope 2) ופליטות גזי חממה מגורמים נוספים (Scope 3) הקשורים לצריכת החשמל של רד האט במרכזי נתונים משותפים עם גורמי צד ג'. החברה ביצעה תהליך יישום מחמיר כדי לפתח פרופיל חשבונאי לפליטות גז, אשר קבע את שנת הבסיס כ-2019.  

"באמצעות יצירת תוכנית עבודה מקיפה הבנויה על אסטרטגיית הענן ההיברידי הפתוח שלנו ותוך התאמה ליעדי האקלים הכלליים של IBM, אנו נפחית את ההשפעה שלנו על הסביבה ונשמר את כדור הארץ לדורות הבאים", אמר מאט היקס, נשיא ומנכ"ל רד האט. "לכולנו יש תפקיד בהפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלנו וזוהי רק אחת מהדרכים הרבות שבהן רד האט תורמת את חלקה".

כדי להגיע ליעד של אפס פליטות עד שנת 2030 או לפני כן, רד האט תנקוט בפעולות הבאות:

- הפחתת פליטת גז החממה התפעולי ב-65% עד שנת 2025 בהשוואה לשנת 2019.

- תעדוף מאמצי יעילות אנרגטית ורכישה של אנרגיה מתחדשת, כולל היעד להשגת 75% אנרגיה מתחדשת באמצעות חשמל עד 2025 ו-90% עד שנת 2030. בכוונתה של רד האט להרחיב את חוזי האנרגיה המתחדשת כדי לתמוך בפעולות המלאות של המתקנים בעלי הצריכה הגבוהה ביותר ולפרוס תקני עיצוב ברי-קיימא בנכסי הנדל"ן של החברה לצורך הפחתת הצריכה.

כדי להניע את השיפור המתמשך בקרב ספקים ובשרשרת האספקה של החברה, רד האט תנקוט בפעולות הבאות:

- יצירת קשר עם שני-שליש מהספקים (לפי הוצאה) עד 2027 בבקשה לבסס ולתחזק מערכות ניהול סביבתיות משלהם ולהגדיר יעדים כדי להפחית את פליטות גז החממה התפעולי שלהם.

- השקעה בתוכנת קוד פתוח, פרויקטים של סטנדרטיזציה וקהילות, כמו CNCF Environmental Sustainability Working Group, כדי לרתום את כוחו של הקוד הפתוח בסיוע ללקוחות, שותפים, ספקים ובעלי עניין נוספים במטרה לעמוד ביעדי האקלים שלהם ולשפר את הפליטות.

- פיתוח מתודולוגיה למדידת צריכת אנרגית התוכנה ויעדים להפחתת הצריכה.

כדי להבטיח שקיפות ולקיחת אחריות, רד האט תתעד ותשתף באופן פומבי את מסע החברה להפחתת פליטות גזי חממה תפעוליים באמצעות דוח הקהילה והאחריות התאגידית השנתי של החברה (CSR) ואתר החברה. נתונים אודות פליטת גזי החממה התפעוליים של רד האט לשנים 2019-2021 זמינים בדוח CSR של החברה לשנת 2021. יעדים אלו עולים בקנה מידה עם המחויבות של IBM להגיע לאפס פליטה של גזי חממה עד 2030.  

 

אודות רד האט (Red Hat)

רד האט הינה החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-500 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין. 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות