✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

איך לנצח את הבוטים

IsraelClouds
|
December 7, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
אופיר שליטין, סמנכ"ל השיווק. קרדיט צילום: אדוארדו פלדמן

איך לנצח את הבוטים

עם העלייה במסחר המקוון בשנתיים החולפות, יותר ויותר אתרי מסחר אלקטרוני חווים עלייה גם במתקפות הבוטים האוטומטיים. חלקם מיועדים לאסוף מידע מסחרי, וחלקם מנסים לאתר פרצות אבטחה על מנת לתקוף את המערכת. חברת Reblaze מציעה פתרון אבטחה מקיף שיודע להתמודד עם הבוטים הללו, ולזהות אותן בזמן אמת. סמנכ"ל השיווק של החברה, אופיר שליטין, מסביר לנו איך Reblaze מסייעת לארגונים להתמודד עם איומי האבטחה הקיימים.

למה הבוטים הפכו להיות כזאת בעיה?

"העלייה בהתקפות מקוונות התרחשה ביחד עם העלייה במסחר מקוון ובשימוש בשירותים מקוונים בכלל, בגלל תקופת הקורונה. יותר ויותר אתרים ראו גידול בפעילות הרגילה, אז טבעי שגם ההאקרים ינסו לנצל את ההזדמנות כדי לתקוף את האתרים ולנסות לשאוב מידע רגיש. הבוטים מנסים לאתר פרצות אבטחה מידע או לאסוף מידע מהאתר עבור מתחרים. בשני המקרים מדובר בנזק ראשוני של עלויות תעבורה, עומס על השרתים שמתבטא בזמני תגובה ארוכים יותר עבור הלקוח הלגיטימי ובסופו של דבר הצורך בשרתים נוספים בעלות נוספת כדי להתמודד עם הבעיה. בכל המקרים הללו, הפתרון שלנו יכול לתת מענה היקפי שחוסם את הגישה של הבוטים עוד לפני הגישה לשרתים, כך שאנחנו חוסכים עלויות תפעול משמעותיות וזאת עוד לפני ההגנה מפני מתקפות זדוניות אחרות".

מה היתרון של המערכת שלכם לעומת הפתרונות שקיימים היום בשוק?

"הדבר הראשון הוא גמישות. אנחנו יכולים להטמיע את המערכת בכל סביבה – רק בענן, מספר עננים או כל שילוב אחר. יתרון נוסף הוא היכולת להגן על מגוון סוגים של מתקפות באמצעות פתרון אחד, וכלי שליטה אחד. זה מאפשר לקבל תמונה אמיתית בזמן אמת של האיומים במקום לנסות ולחבר מידע ממספר כלים. עוד יתרון הוא בכך שהמערכת שלנו רצה בתוך סביבת הענן של הלקוח, כך שאין צורך להעביר מידע בין השרתים של הלקוח הנמצאים בענן לבין השרתים של חברת האבטחה הממוקמים מחוץ לאותו ענן. זה גם חוסך עלויות תעבורה משמעותיות, אבל גם שומר על הפרטיות של המידע אצל הלקוח ועל שכבות ההצפנה שלו. ובנוסף אנחנו מתגאים מאוד בשירות ובתמיכה שאנחנו נותנים ללקוחות דבר שבא לידי ביטוי באחוז הגבוה של לקוחות שבוחרים בנו שנה אחרי שנה".

מי הם הלקוחות העיקריים שלכם?

"יש לנו לקוחות ממגוון תחומים, אבל אנחנו רואים ביקוש בעיקר מלקוחות בתחום הגיימינג, הפיננסים והמסחר המקוון ששם איומי האבטחה הם גדולים בגלל האפשרות של ההאקרים להגיע למידע פיננסי רגיש. עבור חלק מהלקוחות יש לנו גם פתרון SDK שמשתלב באפליקציה שלהם ומסוגל לזהות פעילות אנושית אמיתית לעומת פעילות של בוט, על בסיס מאפיינים התנהגותיים, עוד בשלב האפליקציה ולפני הגישה לשרתים, כך שאפשר לחסום את הבוטים הללו עוד במקור לפני שהם יכולים לגרום נזק כלשהוא".

איך אתם נעזרים בשירותים של AWS על מנת לצמוח?

"המערכת שלנו רצה על שירותי הענן של AWS, מה שמאפשר לנו יכולת להתמודד עם כל גודל של לקוח או דרישות מבחינת היקף התעבורה שצריך לנטר, בזכות המשאבים של AWS. אנחנו מופיעים במרקטפלייס כך שאנחנו נהנים מחשיפה ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להירשם לשירות שלנו מתוך המערכת של AWS בכל רגע, ולקבל חשבון אחד עבור כל השירותים. השנה גם השתתפנו בכנס re:Invent שהוא כנס הלקוחות והשותפים השנתי של AWS, ובזכות הגישה לקהל מקבלי החלטות שהשתתף בכנס.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות