✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

QPrivacy – עוזרים לארגונים לשמור על מידע המשתמשים

IsraelClouds
|
March 8, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

 

יואב פינקלשטיין, שותף מייסד ו-CRO ב-QPrivacy. קרדיט צילום: רותם ברק

QPrivacy הוא סטארטאפ ישראלי אשר מטרתו למנוע הגעת מידע רגיש לחברות צד שלישי שאיתם הארגון יכול לעבוד.

"ארגונים יכולים להטמיע באתר האינטרנט ובאפליקציה שלהם גם שירותים של אנליטיקה, שירותי פרסום וכדומה, החיבור הזה יכול לגרום לפגיעה בפרטיות של המשתמשים", אומר יואב פינקלשטיין, שותף מייסד ו-CRO ב-QPrivacy. QPrivacy הוקמה בשנת 2018 על-ידי יוסי קורן המנכ"ל, יונתן וסרמן CTO ופינקלשטיין. לחברה יש כבר שני פטנטים מאושרים בתחום ה-Communication Pattern Recognition ו- Privacy Selective Enforcement Method.

 

אתה יכול להסביר איך הפגיעה בפרטיות יכולה להתרחש?

"כאשר אדם נכנס לאתר כלשהו לקביעת תור לילד שלו, הוא מצפה שהמידע הזה יהיה חסוי, אבל בפועל אנחנו יכולים לראות שהמידע הזה יכול לעבור בזמן אמת לשרתים של רשתות חברתיות, שירותי פרסום, מנועי חיפוש ועוד צדדים שלישיים. מדובר במידע שלעיתים אנחנו לא רוצים לחשוף, אבל הוא יכול להפוך לחשוף לחברות אחרות. הסיבה לכך, האדם המתחבר לאותו גוף דרך האפליקציה או אתר האינטרנט, גם מפעיל את החיבור עם שירות הפרסום, האנליטיקס, המלצות ברשת ועוד שירותים העוזרים לאותו הגוף להבין את חוויית המשתמש ואת המידע שאותו אדם מחפש. אותם צדדים שלישיים יכולים לעיתים לקבל את אותה רמת גישה לאפליקציה או האתר, כמו הבעלים שלהם וזה יכול לחשוף אותם גם למידע רגיש".

 

כיצד המוצר שלכם עובד ומי הלקוחות שלו?

"המערכת שלנו יודעת למפות ולזהות בצורה ברורה כל מידע פרטי שיוצא מהאפליקציה או מהאתר של הארגון. המערכת מזהה את פיסת המידע הקטנה ביותר ומאפשרת לחסום או להצפין אותה, כך ששירות צד השלישי לא יוכל לזהות את התוכן שלה. הכוונה כאן, שבמקום שהצד השלישי יראה שכתוב את הפרטים של בעל המקצוע, הוא יראה קוד משתנה עליו הוא יכול לעשות את הסטטיסטיקות שלו. לאחר מכן, הוא יחזיר לארגון  את המידע על אותו לקוח, כמו פרטים סוציו-אקונומיים ונתוני ביג דאטה. באופן כזה, הארגון נהנה משימוש מלא בנתונים, בעוד מידע רגיש לא נחשף לגורמי צד שלישי.

"המערכת שלנו מבוססת למידת מכונה (ML), היא כוללת תצוגה בזמן אמת, בה רואים את כל הצדדים השלישיים שפעילים, מספר המשתמשים, הפלטפורמות שמעורבות: מערכות הפעלה סלולריות ודפדפן במקום אחד. המערכת מזהה כל חריגה מהמדיניות שהגדיר הארגון, היא מונעת זליגת מידע והיא שולחת התראות בזמן אמת. המערכת שלנו עובדת באמצעות אמזון ווב סרוויס AWS, זאת מאפשרת לה לקבל בקשות של עד 50 אלף משתמשים בו זמנית, דבר שנדרש על-ידי הלקוחות שלנו. כמו כן, אנחנו משתמשים בשירות Amazon Virtual Private Cloud, שזוהי רשת עצמאית ללא גישה מהאינטרנט. אנחנו גם עובדים עם שירות האחסון בענן Amazon S3 של אמזון ווב סרוויס AWS וגם עם Amazon EC2 עבור שירותי המחשוב בענן".

"מבחינת לקוחות, יש לנו לקוחות בעיקר מתחום הבנקאות והביטוח ואנחנו נמצאים בפיילוטים עם חברות אשראי, תוכנה ואתרים ממשלתיים. אנחנו גם רואים כי הלקוחות שלנו הרחיבו והעמיקו את השימושים שלהם עם חברות צד שלישי, בזכות היכולת לנהל מידע הנאסף בזמן אמת ע"פ מדיניות מוכתבת מראש.

 

אם אילו עוד שירותים של אמזון ווב סרוויס AWS אתם עובדים?

"אנחנו עובדים עם AWS Lambda המאפשר להריץ קוד ללא הקצאה של שרתים או ניהולם, בצורה סרברלסית לחלוטין. שירותים אחרים בהם אנחנו משתמשים הם Amazon Elastic Kubernetes Service - שירות לניהול Kubernetes המאפשר להריץ עליו EKS Clusters באמצעות AWS Fargate  - שירות מיחשוב ללא שרת ל-Containers".



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות