✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.09 - Qlik משיקה בישראל את מערכת Qlik Data Catalist

IsraelClouds
|
September 16, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

לקיטלוג נתונים והכנתם לביצוע אנליטיקה

חברת Qlik (קליק) – המובילה בתחום ה- BI והאנליטיקה, משיקה בישראל את פתרון ה- Qlik Data Catalist שמפשט ומייעל את תהליך האנליטיקה בארגונים, עבור מגוון רחב של מידע ארגוני.

מערכת   Qlik Data Catalistמהווה פתרון ארגוני מרכזי לטיוב נתונים, קיטלוג, ניהול והכנה של המידע ארגוני, אשר בעזרתו מועברים הנתונים העסקיים הזמינים לפלטפורמה האנליטית של Qlik Sense, באופן פשוט, נגיש, מהיר ומאובטח.  

"בעבר נתקלו ארגונים רבים בבעיה לזהות, להכין ולהעביר ל- Qlik Sense מידע המיועד לניתוח אנליטי באמצעות הכלים המסורתיים שנחשבים לאיטיים ולא גמישים וזאת עקב העובדה שהמשתמשים העסקיים של הארגון נרתעו מלגשת לטכנולוגיה מתקדמת, עם מקורות מידע לא סטנדרטיים, כמו מחשב מרכזי מדור קודם, בסיסי נתונים NoSQL וקבצי XML. כל זה השתנה בעזרת "Qlik Data Catalyst, אומר לירון ברעם, מנהל אנליטיקה עסקית ב- Qlik Israel ומוסיף:

"Qlik Data Catalist הופכת את המשימה של חיפוש המידע על ידי כל המשתמשים בארגון לקלה. הם יכולים מעתה למצוא את המידע הדרוש להם בחנות מידע, המספקת חווית איתור מידע זהה לחנויות מקוונות בתחומים אחרים.

בכך שהיא מאפשרת להמיר בקלות מידע גולמי  למידע מעובד ממקורות מידע שונים , Qlik Data Catalist 'מפרקת' מחסומי מידע ומצמצמת את המורכבות הטמונה בסביבות של נתונים ארגוניים מדור קודם. הרווח לארגון  הוא בכך שהמשתמשים משקיעים יותר זמן בניתוח המידע ובגילוי תובנות חדשות, מאשר בחיפוש והכנה של המידע המיועד לכך".  

לירון ברעם,צילום: רן ברגמן.

מידע זמין, לפי דרישה

היכולות של Qlik Data Catalist הופכות את שרשרת האספקה של המידע ל- marketplace בשירות עצמי על פי דרישה, במועד הרצוי. הפתרון הופך את המידע העסקי לזמין, דרך קטלוג המידע החכם שלה. משתמשי חנות המידע יכולים להיות מדוייקים ויותר אפקטיביים בבחירת המידע הנכון לפרוייקטי האנליטיקה שלהם, מכיוון ש- Qlik Data Catalist משמרת את כל התובנות של כל חלקי המידע, כולל ההקשר הנכון, הפורמט והאיכות. המשתמשים יכולים לשתף את המידע בדשבורדים של אפליקציות אנליטיקה וכיום אף יכולים  לעשות שימוש חוזר ולשתף נתונים בקטלוג המידע החכם.

על ידי פישוט התהליכים, Qlik Data Catalist מזרזת את המרת חומר הגלם של הנתונים לאינפורמציה שמוכנה לניתוח. תהליך שבעבר לקח חודשים, לוקח עכשיו רק כמה שעות בודדות.

התהליך כולל ניקוי, סינון, שיפור, קיטלוג וסידור מערכים רבים של מידע, עבור משתמשים שונים ודרישות שונות. Qlik Data Catalist משפר את הנתונים, עם Metadata עסקי, תגיות והערות, כמו גם מיקסום ערך המידע שלהם בכך שהם יכולים לראות את השושלת (המקורות וחישובי הערך) שלה וכן היכן המידע היה בשימוש בעבר.

התאמתו לסטנדרטים והפרוטוקולים המקובלים בתעשייה, תורמת לכך שהוא משתלב בקלות בכלי ניהול מידע אחרים. בעזרת הפתרון, ארגונים יכולים באופן אוטומטי לזהות ולנהל מידע רגיש, כמו למשל מידע המאפשר זיהוי אישי.

מעלה את הערך העסקי של המידע הקיים בארגון

"המסע ממידע גולמי לייצור תובנות עסקיות, לא צריך לגזול זמן רב, להיות מורכב או בעל מיקוד מצומצם" מסכם ברעם. "השילוב בין Qlik Sense ו- Qlik Data Catalist מאפשר לארגון באופן ייחודי להפוך באופן אוטומטי מידע גולמי למקור אינפורמציה נשלטת, עם זיקה לאנליטיקה, ולהעביר את הממצאים לכל סוגי המשתמשים בארגון. בכך הוא מעלה את הערך העסקי של המידע הארגוני ומעלה את היתרון היחסי שלו לעומת המתחרים".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות