✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

חברת הבינה העסקית Qlik בין השותפים הראשונים שאושרו על ידי AWS כעומדים בדרישות מיגרציה ומודרניזציה

IsraelClouds
|
January 9, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

 

אילן גת מנכ"ל קליק ישראל. צילום: ליאת מנדל

חברת הבינה העסקית Qlik בין השותפים הראשונים שאושרו על ידי AWS כעומדים בדרישות מיגרציה ומודרניזציה

 

Qlik מציינת ציון דרך חדש בעבודה המתמשכת שלה עם AWS, אשר יאפשר ללקוחות להוציא את הערך המרבי בניתוחים אנליטיים בענן של אמזון

 

חברת Qlik הבינלאומית, המיוצגת בישראל על ידי קליק ישראל מקבוצת חילן, הודיעה כי היא עומדת בדרישות התאימות  של AWS ליכולות מיגרציה ומודרניזציה (Amazon Web Services (AWS) Migration and Modernization Competency).

 

האישור ניתן ל- Qlik על ידי AWS משום שהציגה יכולות טכניות גבוהות ורשמה הצלחות מוכחות בתהליכי הגירה של אפליקציות ובמודרניזציה של מסע הלקוחות אל הענן.

 

AWS השיקה את דרישות התאימות כדי לאפשר ללקוחות בכל העולם לעבוד במהירות ובביטחון עם שותפי AWS אשר מסייעים להם בתהליכי מודרניזציה של אפליקציות  – לפני או אחרי שהם עוברים ל- AWS. התוכנית של AWS  חוסכת ללקוחות חלק ניכר  מהצורך לזהות ולאמת את היכולות האלה אצל מובילי התעשייה, ומבטיחה להם כי החברה הציגה הצלחה עם לקוחות וכי היא בעלת היכולות טכניות הנדרשות לצורך מיגרציה והצטיידות באפליקציות מודרניות. יכולות AWS Migration and Modernization הן ציון דרך נוסף בעבודה המתמשכת של Qlik עם AWS. יכולות אלו מאפשרות להוציא את הערך המרבי מניתוחים אנליטיים בענן.

 

"היותנו בין השותפים הראשונים של AWS שעומדים בדרישות התאימות Migration and Modernization מתווספת לניסיון הקיים שלנו בסיוע ללקוחות עם חדשנות בענן ובמינוף AWS כפלטפורמה למאמצי הטרנספורמציה", אמר איתמר אנקוריון, סנן נשיא שותפויות טכנולוגיות ב- Qlik. "אנו מצפים להמשיך במאמצים המשותפים שלנו, לתמוך ביכולת של לקוחות לשלב את Qlik ו- AWS כדי להרחיב את העוצמה של אנליטיקה מודרנית לרוחב הארגונים שלהם".

 

Qlik היא Advanced Technology Partner של AWS מאז 2020, ו- Qlik Sense SaaS – פתרון האנליטיקה הניתן במודל תוכנה כשירות, זמין ב- AWS Marketplace. Qlik גם מחזיקה במגוון תארים, כולל מוכנות Amazon Redshift  לאנליטיקה של נתונים, ומוכנות ל- Amazon Relational Database Service עבור פלטפורמת האנליטיקה שלה.

 

"האינטגרציה בין AWS ל- Qlik והשותפות ההדוקה בין החברות, נועדו לחזק את היכולת של לקוחות להפעיל בביטחה טכנולוגיות AWS לצד Qlik ולהוציא ערך גדול יותר מכל הנתונים בענן", אמר אילן גת מנכ"ל קליק ישראל. "עמידה ביכולות המיגרציה והמודרניזציה של AWS מבדלת את Qlik כשותפה של AWS. היא מתבססת על מומחיות עמוקה באספקת מוצרי תוכנה שמסייעים ללקחות לאמץ את הענן ולבצע מהפך באפליקציות, להפחית עלויות רישוי, לבצע אופטימיזציה לעלויות התפעוליות, ולשפר ביצועים, אג'יליות ועמידות. הכלים האלה יכולים לבצע הערכה של מערך אפליקציות, לזהות את האפליקציות המועמדות למודרניזיציה; הכלים גם מעצימים ומייצרים אוטומציה למשימות פיתוח בדרך למודרניזציה של אפליקציות מסורתיות.

 

"יכולות המיגרציה והמודרניזציה של AWS מעלות את הרף פעם נוספת, בכך שהן מטפלות באתגרים הקשים ביותר של מיגרציה ומודרניזציה של אפליקציות", אמר ביל פלאת, מנכ"ל AWS Migration Services. "אני בטוח כי הפתרונות, המאומתים לפי הגדרת היכולות למיגרציה ומודרניזיציה ב- AWS, יספקו מערך שלם של פתרונות ללקוחות ושותפים".

 

כדי ללמוד יותר אודות פתרונות האניליטיקה ואינטגרציית הנתונים של Qlik ב- AWS, בקרו ב:

 https://www.qlik.com/us/products/technology/amazon-web-services.

 

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות