✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.07 - שנה שנייה ברציפות: PTC דורגה כ"חברה בעלת חזון" בריבוע הקסם של גרטנר בתחום האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT)

IsraelClouds
|
July 30, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת PTC , המיוצגת בישראל על ידי חברת מטריקס, הודיעה היום כי חברת האנליסטים גרטנר דירגה אותה בריבוע "החברות בעלות החזון" כחלק מדו"ח Magic Quadrant המתמקד בפלטפורמות של האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT). על פי הדו"ח, PTC דורגה במקום הגבוה ביותר הודות ליכולת היישום שלה, זו השנה השנייה ברציפות. גרטנר מגדירה את השוק לפלטפורמות אינטרנט תעשייתי של הדברים כ"מערך משולב של יכולות תוכנה שנועדו לשפר החלטות הנוגעות לניהול, ויזואליזציה ובקרה במפעלים, תשתיות ומכונות בסביבות עבודה מרובות מוצרים".

דו"ח Magic Quadrant של גרטנר לפלטפורמות IoT תעשייתית מתמקד בשני צירים: "יכולת היישום" ו"שלמות החזון". הקריטריונים להערכת "יכולת היישום" של חברה כוללים בין השאר את איתנות המוצר או השירות, מודל התמחור, המכירות בפועל, תגובת השוק, הניסיון הנצבר ו חוויית המשתמשים.

"אנחנו שמחים לזכות פעם נוספת בתואר 'חברה בעלת חזון' בריבוע הקסם של גרטנר על פלטפורמות האינטרנט התעשייתי של הדברים," אמר אריאל הדר, מנהל אזור ישראל ודרא"פ ב-PTC. "אנו סבורים שדירוגנו במקום הגבוה ביותר מבחינת יכולת הביצוע, זו השנה השנייה ברציפות, מדגיש את מחויבת החברה ל-IIoT והנו צעד נוסף במסלול לקראת הכרה ב-PTC כמובילת השוק הברורה."

פלטפורמת פתרונות החדשנות התעשייתית של PTC, הקרויה ThingWorx, היא גולת הכותרת בקו המוצרים הטכנולוגיים של PTC. היא כוללת פלטפורמה לפיתוח מהיר של יישומים, קישוריות של מוצרים, למידת-מכונה ואנליטיקה, מציאות רבודה ואינטגרציות עם תשתיות ענן מובילות. בנוסף ThingWorx מספקת חבילה מורחבת של פתרונות המבוססים על תרחישי-שימוש נפוצים בחברות ובארגונים מגוונים.

להורדת דו"ח Gartner 2019 Magic Quadrant for Industrial IoT Platforms

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות