✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.10 - proteanTecs משפרת איכות ומהימנות מוצרים אלקטרוניים תוך הרצת סימולציות בענן של AWS

IsraelClouds
|
October 29, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

תהליך התכנון והייצור של שבבים טומן בחובו שפע של אפשרויות לטעויות וליקויים שיכולים בסופו של דבר לגרום לתקלות במוצר הסופי. עלותן של תקלות אלו עלולה להגיע לסכומי עתק, בנוסף לפגיעה במוניטין של ספקי המוצרים הפגומים. חברות אלקטרוניקה זקוקות, אם כן, לפתרונות שיסייעו להן לנבא ליקויים פוטנציאליים וכן לאתר תקלות בשלבים מוקדמים לפני שיהפכו לתקלות במוצרים.

חברת הסטארט-אפ הישראלית proteanTecs מובילה מהפכה בתחום זה ומציגה פתרון שמזהה כשלים ומתריע על תקלות מבעוד מועד. החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, המשלבת איסוף נתונים המופקים על ידי "סוכנים" (IPs) מוטמעים בשבב, יחד עם למידת מכונה וניתוח מעמיק של נתונים אלה. התוצאה היא שיפור משמעותי של איכות השבב והמערכת בשלבי הייצור, ומעקב אחר האמינות התפקודית בשלבי השימוש. בכך הפלטפורמה מאפשרת קבלת התרעה על תקלה – בטרם תהפוך לכשל. proteanTecs מספקת תובנות חסרות תקדים לכל אורך שרשרת הערך, החל ביצרניות השבבים, דרך יצרניות המערכות ועד ספקי השירותים הדיגיטליים. החברה מפתחת בנוסף כלי תוכנה לאוטומציה של תכנון אלקטרוני (EDA) שתומכים בפתרון.

על מהות הפתרון מסביר יובל בונן, מייסד משותף וסמנכ"ל תוכנה ב- proteanTecs.

יובל בונן, מייסד משותף וסמנכ"ל תוכנה בחברת ProteanTecs.

עם אילו אתגרים התמודדתם בפיתוח הפתרון ?  

במסגרת מאמצי הפיתוח נדרשו ל-  proteanTecsגמישות ואפשרויות הרחבה שיתמכו בעומסים של מחשוב עתיר ביצועים (HPC) להרצת מיליוני סימולציות מידי יום. אנו מעבדים על בסיס יומי היקף גדול של נתונים עבור כל שבב ואחר כך מריצים אלגוריתמים של למידת מכונה על בסיס הנתונים הללו. לעתים אנו צריכים להריץ עשרות מיליוני סימולציות בשבוע מסוים ורק מיליונים בודדים של סימולציות בשבוע העוקב. אנו באמת זקוקים לגמישות שתתאים לדרישות המשתנות שלנו. בנוסף, עלינו לעמוד בתאריכי היעד של מסירת תוכנות ה-EDA ללקוחותינו, עלינו לספק פרויקטים בזמן, כל הזמן. כחברת סטארט-אפ, שאפנו גם לקצץ בעלויות התפעוליות ככל שניתן אך בה בעת להיות ערוכים לצמיחה עסקית מהירה.

כיצד סייעה לכם AWS בפיתוח ופריסת הפתרון?

ביצענו פרויקט הוכחת היתכנות (POC) בסיוע ארכיטקטים של AWS שהציג את האופן שבו שימוש בענן של AWS ישפר את הביצועים ואת יכולת ההרחבה. AWS עבדה אתנו באופן צמוד לכל אורך פרויקט הוכחת ההיתכנות כדי לסייע לנו לרתום את יתרונות הענן לעומסי EDA. הבנו שטכנולוגיות AWS מתאימות לנו באופן מובהק במונחים של ביצועים, אמינות וגמישות.

בעקבות ה-POC העברנו את עומסי המחשוב לעיבוד המבוסס על מעבדי Xeon של אינטל ומכונות Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2) C5 . החברה משתמשת ב-Amazon Relational Database Service (Amazon RDS) כדי לאחסן נתוני המעבדים ומריצה קונטיינרים על קוברנטיס ב-AWS EC2. כדי לבצע אופטימיזציה של עלויות העומסים, התחלנו להשתמש בשירות Amazon EC2 Spot Instances. השירות מאפשר שימוש ברזרבות של כוח עיבוד Amazon EC2 תוך חיסכון של עד 90% בעלויות בהשוואה למחירים של שימוש על פי דרישה.

אילו יתרונות מציעה לכם AWS?

השימוש ב-AWS מאפשר ל- proteanTecs להריץ עשרות מיליוני סימולציות במקביל מדי שבוע. אנו יכולים לתמוך בקלות בדרישות העיבוד הכבדות והזיכרון על ידי הרצת עומסי המחשוב עתיר הביצועים שלנו ב-Amazon EC2. לחברה יש עתה גמישות להרחיב או לצמצם השימוש במשאבים בהתאם לצרכי הלקוחות. כאמור, לעתים אנו צריכים להריץ עשרות מיליוני סימולציות בשבוע מסוים ורק מספר מיליוני סימולציות בשבוע אחר. AWS נותנת לנו את הגמישות לעשות זאת ללא כל מאמץ.

אילו יתרונות מסחריים מספקת לכם AWS?

proteanTecs יכולה להזמין בקלות משאבי עיבוד ואחסון חדשים שמאיצים את זמן ההגעה לשוק של פתרונות ה-SaaS וה-EDA שלה ללקוחות. השימוש ב-AWS מאפשר לנו להזמין משאבים תוך דקות והדבר מסייע לנו להאיץ את אספקת פתרונותינו ללקוחות. לדוגמה, לקוח שלנו דרש מאתנו לספק פרויקט שבועיים מוקדם יותר מהתכנון ואנו הצלחנו לעמוד בתאריך היעד החדש – דבר שלא היינו מסוגלים לבצע ללא AWS. עם AWS אנו מסוגלים להרחיב את השימוש במהירות ולצרוך משאבי עיבוד וזיכרון בהיקף כפול בהשוואה לסביבה של שרתים מקומיים (on-premise).

אנו נהנים גם מחסכון כספי ישיר. על ידי ניצול היתרון הגלום ב-Amazon EC2 Spot Instances, אנו מריצים את הסביבה שלנו באופן יעיל יותר מבחינה כלכלית. אנו מקצצים את העלויות התפעוליות שלנו בשיעור של כ- 60% תוך באמצעות השימוש בשירות זה. החסכון מאפשר לנו להשקיע משאבים רבים יותר במחקר ופיתוח ולבנות מוצרים חדשים שיבדלו את החברה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות