✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.05 - פוג'יטסו מביאה את שירותי הענן ישירות לסביבת הלקוח עם PRIMEFLEX עבור MICROSOFT AZURE

IsraelClouds
|
May 20, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

פוג'יטסו משיקה את ה-PRIMEFLEX עבור MICROSOFT AZURE, המשפר את השליטה על העלויות ומגביר את החדשנות במחשוב ענן. התוספת האחרונה הזו למערך המוצרים של PRIMEFLEX עוזרת לעסקים ליצור סביבה היברידית מתפקדת אך גמישה, על מנת לנהל את מערכות הליבה שלהם בצורה חלקה.

ארגונים מתאמצים באופן תמידי למצוא דרכים חדשות על מנת לוודא שתשתיות ה-IT שלהם יכולות לתמוך בדרישות החדשות. ניהול של ריבונות המידע, אבטחה, עמידה בתקנים וביצועים מוסיפים תמיד שכבות חדשות של מורכבות, כמו גם הצורך לתמוך בפיתוח יישומים חדשים. עם ה PRIMEFLEX החדש, עסקים יכולים ליהנות מהיתרון של ענן ציבורי בעוד הם שומרים על המערכות הקריטיות תחת קורת הגג שלהם.

ניסיון עמוק בשילוב וניהול מערכות IT היברידיות בא לידי ביטוי בסטטוס של פוג'יטסו כ-Global Systems Integrator for Azure. פוג'יטסו מעשירה את פורטפוליו Azur עם PRIMEFLEX for Microsoft Axure Stack המספק שילוב שנבדק של שרתים, אחסון, קישוריות אינטרנט ותוכנה הנחוצים על מנת לפרוס בקלות את שירותי Azure במבנים של הארגון.

PRIMEFLEX עבור Microsoft Azure Stack מבוסס על תשתית שרתי Fujitsu Server PRIMERGY בעלי העוצמה והחסכוניים באנרגיה, ומותאם לסביבת Microsoft Hyper-V . בנוסף לביצועים מעולים בווירטואליזציה, שרתי PRIMERGY עוזרים לחסוך בעלויות התפעוליות עם חיסכון בצריכת חשמל ופליטת חום מינימלית.

פוג'יטסו מספקת רישיונות גמישים של מייקרוסופט עבור שירותי הענן, כולל תשלום על פי צריכה ומודלים למצבים של אין קישוריות, העוזרים להבטיח פעילות המשכית גם בציוד הנמצא בארגון עצמו וגם בסביבות ענן ציבורי. טווח רחב של אפשרויות כולל Microsoft Azure compatible middleware, האינטגרציה של גיבוי מידע בארגון עצמו עם יישומים של  ETERNUS CS ושירותים היברידיים, מנוהלים ואירוח עבור Azure.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות