✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

אורקל משיקה שירותים חדשים לניהול האבטחה בענן: Oracle Cloud Guard ו-Oracle Maximum Security Zones

ISRAELCLOUDS
|
October 6, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

יכולות אלה הופכות את אורקל לספקית שירותי הענן הציבוריים היחידה שמפעילה באופן אוטומטי מדיניות אבטחה, ומציעה לוח מכוונים (dashboard) לניהול האבטחה בענן ללא כל עלות נוספת

קליי מגוריק, סגן נשיא בכיר לתשתיות ענן באורקל. קרדיט צילום: Marc Fiorito

אורקל מציגה שני שירותים חדשים הזמינים כעת בענן אורקל: Oracle Cloud Guard ו-Oracle Maximum Security Zones. עם Oracle Maximum Security Zones, אורקל הופכת לספקית הראשונה של שירותי ענן ציבוריים המפעילה באופן אוטומטי מדיניות אבטחה של אכיפת שיטות העבודה הטובות ביותר (best practices) החל מן היום הראשון. זאת על מנת לאפשר ללקוחות להימנע משגיאות קונפיגורציה ולפרוס עומסי עבודה בצורה מאובטחת. לצורך תפעול יומיומי, שירות Oracle Cloud Guard מנטר ברציפות פעילויות שמתבצעות ושינויי תצורה כדי לזהות איומים, ומתקן אותם אוטומטית. יכולות אלה הופכות את אורקל לספקית שירותי הענן היחידה, המציעה לוח מכוונים (dashboard) לניהול האבטחה בענן ללא כל עלות נוספת, עם אינספור כלים מובנים מראש המאפשרים תגובה אוטומטית כדי להפחית את הסיכון ללקוחות במהירות וביעילות. למידע נוסף כאן.

 

חברות מעבירות כיום, יותר מאי פעם, עומסי עבודה עסקיים קריטיים לענן. העלייה באימוץ שירותי הענן יצרה "שטחים מתים" חדשים באבטחה, אשר תרמו ליותר מ-200 פריצות במהלך השנתיים האחרונות ולחשיפה של יותר מ-30 מיליארד רשומות. גרטנר צופה, כי "עד 2025, 99 אחוזים מכשלי האבטחה בענן יהיו באשמת הלקוח". כיום מצופה ממשתמשים ומנהלים של שירותי ענן לדעת כיצד שירותי אבטחה בענן פועלים, לקנפג אותם נכון,  ולתחזק את פריסות הענן שלהם. ארגונים אשר חוו פריצות למידע שלהם כתוצאה מתצורות שגויות סובלים מנזק למותג, ספגו עלויות שחזור וקנסות. בשירותי Oracle Maximum Security Zones ו-Oracle Cloud Guard מוטמעים עשורים של ניסיון באבטחה של ארגונים, וגם ה-best practices בענן הציבורי של אורקל באופן אוטונומי, תוך האצת יכולתם של לקוחות להגדיל פעילות בענן שלהם באופן מאובטח מתחילת הדרך.

 

"אבטחה מהווה שיקול תכנוני קריטי בענן אורקל כבר שנים. אנו מאמינים שאבטחה צריכה להיות פונקציונלית ומובנית (built-in), וכי אין לאלץ לקוחות להתפשר על אבטחה לטובת מחיר או ההיפך", אומר קליי מגוריק, סגן נשיא בכיר לתשתיות ענן Oracle. "אוטומציית האבטחה והניסיון המוטמע ב-Oracle Cloud Guard ו-Oracle Maximum Security Zones מאפשרים ללקוחות לחוש ביטחון כאשר הם מריצים עומסי עבודה קריטיים מבחינה עסקית ב-Oracle Cloud."

 

Oracle Cloud Guard, פועל כיומן (log) וכאגריגטור אירועים (events aggregator) המשתלב ישירות עם כל השירותים העיקריים של תשתית ענן אורקל – מחשוב (compute), רישות, אחסון - ומטמיע באופן אוטומטי רכיבים ייחודיים המכונים יעדים, גלאים ומגיבים (Targets, detectors and responders). Targets מגדירים את היקף המשאבים שייבחנו, כגון מחלקות, ואת המבנים הנוצרים באמצעותם במסגרת תשתית ענן אורקל. ה- detectors מזהים בעיות הקשורות למשאבים או לפעולות משתמש ומתריעים על בעיות, כגון כניסת TOR או " public bucket. ה-Responders מספקים הודעות ופעולות מתקנות לבעיות אבטחה באמצעות עצירה אוטומטית של האירוע, השעיית המשתמש או השבתת הדלי. כתוצאה מכך מספק Oracle Cloud Guard למנהלי אבטחה את מסגרת הגילוי-ותגובה הדרושה לצורך קיצור זמן התגובה הממוצע לשגיאות של תצורת אבטחה, והרחבת (scale out) המרכזים לתפעול האבטחה.

 

Oracle Maximum Security Zones מרחיב את ניהול הגישה לתשתית כשירות (IaaS) כדי להגביל פעולות או תצורות לא בטוחות באמצעות שימוש בהגדרת מדיניות חדשה החלה על תאי ענן (cloud compartments) ייעודיים. שירות חדש זה בתשתית ענן אורקל, עוזר להבטיח שמשאבים הם מאובטחים מראשיתם באמצעות אכיפה מחמירה של שיטות עבודות מומלצות עבור עומסי עבודה בעלי רגישות גבוהה. Oracle Maximum Security Zones כולל מדיניויות עבור מספר שירותי ליבה של Oracle Cloud Infrastructure, ביניהם אחסון פריטים, רישות, הצפנה, מסד נתונים כשירות (DBaaS) ואחסון קבצים.

 

שירותים חדשים אלה פועלים במשולב להעצמת הענן הציבורי Gen 2 של אורקל, אשר האבטחה מהווה יסוד קריטי בו. ענן אורקל ייחודי בזכות יסודות תכנוניים מהותיים, בהם: מידה רבה של בידוד לקוחות, חומרת host נקיה, הצפנת ברירת מחדל, אי-השבתה בזמן פאצ'ינג (patching), והגנת מתוחכמת על דאטה.

 

"ככל שעומסי עבודה עוברים לענן, ארגונים מחפשים ספק עם טכנולוגיית אבטחה מובנית-תכנונית בכל חבילת החומרה/התוכנה," אומר ג'יי ברצמן, מנהל תוכנית אבטחת סייבר ב-IDC. "שירותי אבטחת הענן החדשים של Oracle יעזרו לאוטומציה ולפישוט של ניהול יישומים ההופכים לקריטיים יותר ויותר עם דרישות אבטחה ועמידה בתקינה מחמירות ביותר, יישומים אשר עד לאחרונה מעטים האמינו כי ינדדו אל מחוץ לשרתי הלקוח".

 

לקוחות שאימצו את שירותי האבטחה המובנים החדשים:

 

כריס פסטרנק, מנכ"ל Accenture, מחברות הייעוץ הגדולות בעולם, המעסיקה כ-500,000 עובדים ברחבי העולם: "האצת הדרך ליצירת ערך היא המיקוד העיקרי שלנו, כאשר הטכנולוגיה של אורקל וענן אורקל מהווים  גורם מרכזי למימושו. התרשמנו מיד מ-Oracle Cloud Guard - ההגדרה, קלות השימוש והתוצאות המיידיות לגבי שגיאות תצורה אפשרויות. אנו מעריכים את העובדה שיכולת זו זמינה ללא כל עלות נוספת מעבר להשקעה ב-Oracle Cloud Infrastructure. היא מבססת עוד יותר את השיחות שקיימתי עם לקוחותיי אודות האופן בו אורקל בונה את Oracle Cloud במחשבה על האבטחה תחילה (security-first); Oracle Cloud Guard הוא דוגמה נהדרת לאופן בו אורקל ממשיכה את המורשת הזו."

פייטרו לסקרי, מנהל האספקה של ALEF, מעבדה לכלכלה פיננסית היוצרת פתרונות לבעיות הפיננסיות של חברות ציבוריות ופרטיות, בנקים וחברות ביטוח. "אימצנו תשתית ענן אורקל כדי שתעזור לנו וללקוחותינו להגיע לביצועים טובים יותר וניתנים לחיזוי עבור עומסי עבודה הדורשים ניתוח מעמיק יותר. כחלק מ-Oracle Cloud Infrastructure, גילינו של-Oracle Cloud Guard יש כוח רב מאד לסייע לנו בגילוי בעיות אבטחה מורכבות.  "Oracle Cloud Guard סייע ל-ALEF לצפות מראש את פעולות האבטחה הנכונות עבור עמידה בתקינות  עתידיות עבור לקוחותינו וליישם אותן במהירות באמצעות כלים וממשקי תכנות יישומים (API) קיימים. Oracle Cloud Guard הוא כלי נהדר המאפשר לחזות מראש בעיות אבטחה ו-compliance לפני שהן אפילו התרחשו."

Darling Ingredients, חברה גלובלית המפתחת ומספקת מרכיבים טבעיים ברי-קיימא מתוספים תזונתיים ביולוגיים אכילים ובלתי אכילים, משתמשת בשירותים החדשים של Oracle על מנת להעריך את פעולות האבטחה שלה במסגרת השימוש ביישומי ייצור של עומסי עבודה קריטיים מבחינה עסקית ב-Oracle Cloud Infrastructure. "לאחרונה הפעלנו את Oracle Cloud Guard, ואנו בוחנים את Oracle Maximum Security Zones כדי לבדוק את המצב שלנו כשאנו מפעילים את יישום הייצור Oracle E-Business Suite ב-Oracle Cloud Infrastructure," אמר טום מורגן, מנהל מודיעין איומים, קבוצת אבטחת סייבר בחברה. "מה שאני אוהב ב-Oracle Cloud Guard זו העובדה שהיא פועלת באופן רציף וזמינה לקבוצה נרחבת יותר של אנשים, עובדה המאפשרת תהליך שיפור מתמיד של פעולות האבטחה שלנו. היא נכללת גם ב-Oracle Cloud Infrastructure, עובדה המעניקה לה ערך נהדר באמת."

 

Discngine מתמחה בפיתוח יישומים עבור מחקרים במדעי החיים. החברה מסתמכת על Oracle Cloud Infrastructure כדי לאפשר לחוקריה ליצור מודלים של מבנים של חלבונים ומולקולות קטנות ומשתמשת בכללים המוטמעים ב-Oracle Cloud Guard לצורך ניטור רציף של מצב האבטחה של נכסי הענן שלה. "בעזרת Oracle Cloud Guard הצלחנו לנתח כל התראה ולאמוד את סיכוני האבטחה הכרוכים בה," אמר אלכסנדר ז'ילה-מרקובסקה, מנהל אבטחת הענן של Discngine. "הדבר אפשר לנו להשיג במהירות אישור אבטחה עיקרי של אחד מארבעת הלקוחות הגדולים ביותר שלנו ופינה זמן יקר ערך להתמקדות בחדשנות."

Siram Veolia, קבוצה המציעה פתרונות ברי-קיימא לצורך ניהול ואופטימיזציה של משאבים סביבתיים, הטמיעה את Oracle Cloud עבור תכנית הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה. "Oracle Cloud Guard הוא מוצר נהדר לזיהוי ופתרון אוטומטי של שגיאות בתצורת אבטחה ומשאבים בלתי מנוצלים בתשתית ענן אורקל," אמר דווידה בנדטו, ראש צוות הענן ב-Siram Veolia. "הצלחנו להפעיל את Oracle Cloud Guard תוך מספר שעות, והניהול הקונפיגורציה שלו פשוטות מאד. כתוצאה מכך הצלחנו לשפר את המשילות והאבטחה של ה-Oracle Cloud שלנו במאמץ מינימלי".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות