✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.10 - שבוע של חדשנות וטכנולוגיה: 80 סמינרים מקצועיים ולמעלה מ-50 דוברים

IsraelClouds
|
October 22, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

יש מסורות שפשוט עובדות, ובאופן מפתיע, חלקן נמצאות בתחומים של חדשנות. המסורת הבאה היא כזו שרבים בתעשייה מכירים לעומק ומצפים לה שנה אחר שנה מזה שנים רבות: שבוע אורקל, שיצויין השנה בפעם ה-26 בישראל. מדובר בהזדמנות מצויינת עבור מי שמעוניין העמיק את הידע שלו ולהתמקצע בתחום מסויים בתוך זמן קצר, ובכך להתעדכן ולהפיק ערך רב מבלי להתחייב לקורסים של חודשים ארוכים. למי שכבר מכיר – רשמו ביומנים את התאריכים 17-21 לנובמבר במלון דניאל בהרצליה, ולאלו שלא – המאמר הזה יסקור עבורכם את המסלולים והתכנים אשר יכללו במהלך שבוע זה.

מה זה שבוע אורקל?

שבוע אורקל הוא שבוע לימוד ממוקד שנחשב לאירוע הלימודי המרכזי והגדול ביותר של קהילות ה-IT וההייטק בישראל. הארוע פרי שיתוף פעולה בין חברת אורקל ישראל לחברת ההדרכה ג'ון ברייס, ומדובר בכנס שכל יום בו שונה לחלוטין ברמת התכנים, ומלא עד תום במאות הרצאות ועשרות סמינרים מקצועיים המועברים ומוצגים על ידי מיטב המומחים בתחומם בארץ ובעולם.

בכל אחד מהימים תוכלו ללמוד על האתגרים החדשים, הטכנולוגיות המובילות, הארכיטקטורות והטרנדים המעודכנים ביותר ועוד כהנה וכהנה פעילויות, הדרכות, אטרקציות ושיעורים בלעדיים לכנס, הרלוונטיים לכל תפקיד ומקצוע בתעשיית ההייטק, תוך ביצוע התאמות מיוחדות לכל אחד מאותם תחומים בכדי ליצור את חווית הלימוד האולטימטיבית, תוך חלוקה למסלולים שונים המייצגים קטגוריות רלוונטיות כפי שניתן לראות באתר הכנס.

בקצרה, ניתן לסכם את אותו שבוע מיוחד כהזדמנות פז לשדרוג עצמי ומקסום היכולת המקצועית של אנשי התוכנה וה-IT בכל מה שקשור לטכנולוגיות של אורקל, והשנה, החזון של הכנס מתרכז בסיסמא Engine of Innovation, שמייצג רעיון מהפכני: כיום, כל אחד יכול לשמש כמנוע החדשנות של החברה שבה הוא נמצא, כל עוד הוא יידע לשלוט בטכנולוגיות העתיד, והעתיד אותו אנו רואים כיום הוא עתיד אוטונומי, כפי שהיטיב לנסח לארי אליסון, יו"ר וסמנכ"ל הטכנולוגיות של אורקל.

למי מיועד הכנס?

שבוע אורקל מזמין אליו מדי שנה בשנה אלפי משתתפים מעולמות התוכנה כגון מפתחים, תוכניתנים, ראשי צוותים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי מאגרי נתונים ועוד מגוון מקצועות ותפקידי מפתח בתעשיית ההייטק וה-IT, כולל שחקנים מובילים, וותיקים ומומחים בעלי שם עולמי שבאים ללמוד וללמד על הטרנדים החמים והאתגרים החשובים ביותר, עם דגש על אלו הקשורים לסביבת Oracle.

בזכות המנעד הרחב של משתתפי הכנס, כל אחד יוכל למצוא את האירועים הרלוונטיים עבורו בכל אחד מימי הכנס, ובכך חברות שלמות יכולות להגיע במהלך אותו שבוע וללמוד מידע רב ערך, לרכוש כלים חדשים, ליצור קשרים, ליצור שיתופי פעולה פורים, למצוא כישרונות מבטיחים ועוד. למעשה, הקהילה הפורה והמגוונת של שבוע אורקל, היא בעצמה אחת הסיבות מדוע כדאי לקחת בו חלק.

על המסלולים השונים בכנס

הדגש העיקרי השנה יהיה על אוטומציה בצורותיה השונות, וסמינרים רבים יעסקו בנושא זה. בזכות אותם מסלולים המיוחדים, כל איש הייטק, בדגש על מפתחים, יוכל למצוא סשן מקצועי המתאים לצרכיו וכישוריו, בדרך שתאפשר לו להעמיק ולהרחיב את הידע שלו באותו תחום.

• מסלול הקוד מיועד למפתחים וקשור לשפות קוד-פתוח, full stack development ומעבר ל-Micro-services ו-Native cloud.

• מסלול הדאטה מיועד למדעני דאטה, אנליסטים ומנהלי בסיסי נתונים. המסלול עוסק בדאטה בהקשריו הרבים והרחבים.

• מסלול ה-DevOps מתמקד ב-platform automation ומתמקד בשיטות עבודה (best practices), בטכנולוגיות הנפוצות ביותר, בכלים ופתרונות.

• מסלול הענן הוא הרלוונטי ביותר למי ששוקלים, או כבר נמצאים בתהליך של אימוץ פלטפורמת ענן. במסלול ניתן ללמוד במפורט על מתודולוגיות, ארכיטקטורות ופתרונות זמינים. לרבות כל מה שמציע הענן של אורקל בתחום זה.

• מסלול המנהלים – דן בטכנולוגיות וברלוונטיות שלהם לקבלת החלטות, כמו גם באפקט האסטרטגי לטווח הרחוק. המסלול כולל גם סמינרים למיומנויות-רכות למנהלים ברמות שונות.

בנוסף, מסלולי הקוד, הענן וה-DevOps מגובים גם בסדנאות שיתקיימו מיד לאחר השבוע הממוקד, ומאפשרות למשתתפים להתנסות בטכנולוגיות הלכה למעשה וללמוד אותן לעומק וברמת Hands-on.

למה כדאי לקחת חלק בכנס?

אם אתם נמצאים בעולמות התוכנה ובתעשיית ההייטק, כנס זה יכול להועיל לכם רבות ולתת לכם הזדמנויות רבות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, משום שהוא מכיל תכנים רבים באופן מרוכז כך שכל יום עומד בפני עצמו כ"מיני קורס" שיכול לסייע לכם להתמקצע בתחום בו אתם מעוניינים.

בנוסף, הכנס יכול לסייע לכם להכיר טכנולוגיות חדשניות ולשדרג את ביצועי הארגון שלכם תוך זמן קצר מהרגיל, על ידי שילוב הטכנולוגיות הללו בארגון ויצירת מנועי חדשנות וצמיחה שיעזרו לכם למקסם את הפוטנציאל שלכם. רוצים להירשם ולקבל פרטים נוספים? לחצו כאן

המאמר נכתב בשיתוף Oracle Week

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות