✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.10 - מנכ"ל אורקל, מארק הרד, צופה את עתיד הענן הארגוני בכנס Oracle OpenWorld בסן פרנסיסקו

IsraelClouds
|
October 3, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מנכ"ל אורקל, מארק הרד הציג בהרצאה המרכזית שלו בכנס Oracle Open World  בסן פרנסיסקו את תחזיותיו לגבי הענן ודן בעתיד העסקים. לקוחות אורקל, Bloom Energy FedEx, וכן Gap, הצטרפו על הבמה ושיתפו כיצד החידושים של Oracle Cloud הופכים את העסקים שלהם ליותר זריזים, יעילים ורווחיים.

התחזיות המרכזיות של הרד לשנת 2025:

• 100% מכלל פיתוח היישומים ובדיקתם יבוצעו בענן.

• 80% מיישומי הייצור יהיו בענן.

• 80% מתקציבי מערכות המידע יוקצו לשירותי ענן.

• 80% מתקציבי מערכות המידע יוקצו לחדשנות עסקית ורק 20% – לתחזוקת מערכות

• כל נתוני הארגון יאוחסנו בענן.

• ענן ארגוני יהיה המקום המאובטח ביותר עבור עיבוד במערכות מידע.

הרד הדגיש את הצלחת אסטרטגיית הענן של אורקל בהקמת יישומים, פלטפורמה ותשתיות שיאפשרו ללקוחות להעביר או להתחיל את פעילותם בענן. הוא הדגיש את ההתרחבות המשמעותית של Oracle Cloud וציין כי בחמש השנים האחרונות, שחררה אורקל למעלה מ-3,500 שירותי SaaS ולמעלה מ-125 שירותי PaaS, אשר הפכו את אורקל לענן השלם ביותר בתעשיה.

מארק הרד, מנכ"ל אורקל

ציטוטים מההרצאה המרכזית של מארק הרד:

• "חשוב שיהיו יישומים נהדרים, אבל יישומים נהדרים שפועלים יחד, עם האוסף השלם ביותר של שירותי PaaS והדור הבא של תשתיות כשירות, אשר כולם פועלים יחד ומשלימים זה את זה", אמר מנכ"ל אורקל, מארק הרד. "זה מה שאנחנו הקמנו וזה מה שיש לנו כיום". ‏

• "אנו מנסים למצוא דרכים לספק פונקציונאליות נוספת ולתמוך במה שעלינו לעשות עם העסק ולהיות יותר זריזים, אבל תוך כדי צמצום העלויות שלנו", אמר כריס ווד, סמנכ"ל שירותים עסקיים ושינוי בחברת FedEx Services ‎. Oracle Cloud מהווה חלק מרכזי בכך".

• "עם Bloom, אנו מסייעים ללקוחות לשלם בהתאם לצמיחה שלהם", אמר רנדי פאר, מנהל הכספים של חברת Bloom Energy. "וזה דומה מאוד ל-Oracle Cloud. Bloom, כבר מתחילת הדרך, היא הספק הגדול ביותר של תאי דלק. למעשה היה עלינו ליצור את הענף. והתמזל מזלנו שבחרנו בשלב מוקדם בפתרונות אורקל עבור ERP, EPM, וכן Supply Chain, מה שעזר לנו לצמוח ולהגדיל את היקף העסקים שלנו. ברצוני להודות לאורקל – הם שותף נהדר".

• "מעולם לא ראיתי כזו מחשבה פורצת דרך, חוכמה קולקטיבית ודחף להשיג את מה שהשגנו השנה", אמר פול צ'פמן, מנהל מערכות מידע בחברת Gap. "וזה מה שהביא Oracle Retail לענן".

אודות אורקל

הענן של אורקל מציע משפחות יישומי SaaS מלאות עבור ERP, HCM וכן CX בנוסף על פלטפורמת בסיס נתונים כשרות (PaaS) הטובה מסוגה וכן תשתית כשרות (IaaS) מבסיסי נתונים שנמצאים בכל רחבי אמריקה, אירופה ואסיה. למידע נוסף אודות Oracle (סימול בבורסת (NYSE: ORCL, בקרו באתר www.oracle.com.

אודות כנס  Oracle OpenWorld

כנס Oracle OpenWorld, כנס העסקים והטכנולוגיה החשוב ביותר בתעשייה מזה 20 שנה, מארח עשרות אלפי משתמשים במקום בנוסף על מיליונים באינטרנט. הכנס מוקדש לסיוע לעסקים במינוף הענן עבור חדשנות וצמיחה, מביא תובנות מעמיקות לגבי מגמות בתעשייה ופריצות דרך המבוססות על טכנולוגיה. כנס Oracle OpenWorld מיועד למשתתפים אשר רוצים להתחבר, ללמוד, לבדוק ולקבל השראה; הכנס מציע למעלה מ-2,500 הרצאות לימודיות שניתנות על ידי למעלה מ-2,000 לקוחות ושותפים המשתפים בניסיונם מכלי ראשון. עם מאות הדגמות והתנסויות מעשיות, כמו גם תערוכה בהשתתפות למעלה מ-400 שותפים ולקוחות מכל רחבי העולם, כנס Oracle OpenWorld הפך לחלון הראווה לטכנולוגיות ענן מתקדמות, מיישומי ענן ועד פלטפורמת ותשתיות ענן. למידע נוסף, לרישום או לצפייה בהרצאות המרכזיות ובהרצאות אחרות של כנס Oracle OpenWorld ועוד, בקרו באתר www.oracle.com/openworld. הצטרפו לדיון בכנס Oracle OpenWorld בטוויטר.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות