✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

אורקל מוכיחה שוב את מחויבותה לישראל, פותחת אזור ענן חדש בירושלים ומתכננת אחד נוסף

IsraelClouds
|
October 13, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
מימין – אורנה ברביבאי, ערן פייגנבאום, משה ליאון ויועז הנדל (צילום: עזרא לוי)

לראשונה בישראל, אזור ענן של ספקית ענן גדולה יציע את הרמה הגבוהה ביותר של

אבטחה פיזית. החברה מתכננת אזור ענן תת-קרקעי שני כדי להרחיב את שירותי הענן המאובטחים בישראל

  

ירושלים, 13 באוקטובר 2021 – אורקל הודיעה היום על פתיחת אזור ענן חדש בירושלים, כדי להמשיך ולתמוך בארגונים ישראלים במתן שירותי ענן. אורקל היא ספקית הענן הראשונה המעמידה לרשות ארגונים ציבוריים ופרטיים בכל רחבי הארץ ענן ייעודי לשימושם הבלעדי. הענן החדש יציע את כל שירותי הענן של אורקל, ובכלל זה את בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל Oracle Autonomous Database, שירותי Kubernetes ואת יישומי הענן של אורקל, Oracle Fusion Cloud Applications.

 

"ארגונים וגופי ממשל צריכים לעשות מעבר מהיר לענן, ואזור הענן התת-קרקעי החדש של אורקל בירושלים מאפשר לזה לקרות", אמרה צפרה כץ מנכ"לית אורקל. "אזור הענן של אורקל יספק את כל היתרונות של ענן אורקל מבחינת עלות, ביצועים וביטחון למדינת ישראל כבר היום, לא בחודש הבא או בשנה הבאה."

 

אזור הענן החדש שוכן במתקן תת-קרקעי מאובטח במיוחד, שמספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר מפני מתקפות פיזיות, דוגמת מתקפת טילים. אזור הענן הישראלי יושב על תשתית הענן של אורקל (OCI), כך שלקוחות שישתמשו בו יוכלו להריץ את כל שירותי הענן של אורקל וליהנות מאבטחת הסייבר המוגברת שמספקת הרשת של OCI ומתכונות האבטחה המובנות בה.

 

כספקית הענן הגלובלית הראשונה שיש לה אזור ענן פעיל במדינה, אורקל תעבוד עם ממשלת ישראל כדי לסייע לה להעמיק את הבנתה ביתרונות של פתרון ענן עבור ישראל, וכיצד ניתן לתרגם יתרונות אלה לאספקת שירותים טובים יותר לאזרחים בכל הארץ.

 

כמו כן, אורקל הודיעה על כוונתה להתקדם בתכניות לאזור ענן תת-קרקעי שני במדינה. האזור השני יהיה חלק מ'אסטרטגיית האזור הכפול' הייחודית של אורקל, ויספק ללקוחות יכולות של המשכיות עסקית והתאוששות מאסון, כמו גם יבטיח שכל המידע שלהם נשאר בגבולות ישראל.

 

תוכניותיה של אורקל לפתוח אזור ענן שני משקפות את המחוייבות המתמשכת שלנו למדינת ישראל", אמר ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל. "פעלנו כדי להעניק לישראל את הענן הראשון של ספקית ענן גדולה, וכעת אנחנו מתכוונים להרחיב את ההיצע עם אזור ענן שני. ככל הנראה נהיה שוב ספק הענן הראשון שיש לו אזור ענן שני, מה שיאפשר לעוד לקוחות ליהנות ממגוון שירותי הענן שאורקל מציעה ומיכולות התאוששות מאסון משופרות."

 

פתיחת אזור הענן החדש בישראל תאפשר ללקוחות קיימים, דוגמת וואלה טורס או טרמינל X, ליהנות מביצועים, סקלביליות, וחסכון בעלויות חסרי תקדים שמציעה תשתית הענן של אורקל (OCI). ללקוחות תהיה גם גישה לחבילה המלאה של יישומי הענן של אורקל (Oracle Cloud Applications), וכן לבסיס הנתונים האוטונומי (Oracle Autonomous Database), כדי שייהנו מההזדמנות והבחירה ליצור את הארכיטקטורה המתאימה ביותר לצורכי העסק שלהם.

 

שר התקשורת יועז הנדל אמר בטקס הפתיחה, "מדינת ישראל הופכת להיות יותר עצמאית, עם אנרגיה עצמאית וירוקה, תשתיות למקרה חירום, תקשורת, גיבוי, מקום עם סטנדרט מאוד גבוה של ביטחון ואבטחה.

ישראל חוזרת להיות טבורו של עולם. עבר ועתיד נפגשים, דרכי מסחר עתיקות ודרכי מידע מתקדמות. דרך המשי ודרך הבשמים שהיו פה בעת העתיקה חוזרות לבמת ההיסטוריה לעיר הבירה, ירושלים. כשר תקשורת אני מתכוון לעשות הכל כדי שמי שרוצה יפרוס סיבים וכדי שהממשלה תייצר עוד ועוד סיבות להקים דווקא כאן חוות שרתים. תודה להנהלת אורקל העולמית והמקומית על ההתעקשות והרצון לפתוח דווקא בירושלים ובישראל. יש פה התרחשות עצומה ורווח כלכלי ולאומי".

 

לדברי אורנה ברביבאי, שרת הכלכלה והתעשייה, "הקמת אזור הענן הזה הוא אמירה גדולה של אורקל היום – 'אנחנו מאמינים בישראל'. העובדה שארגון בסדר גודל של אורקל לוקח על עצמו מגה פרויקט שכזה וההתייחסות הרצינית לאבטחת מידע ולהנגשתו – זה משמעותי. מדובר פה בקפיצת מדרגה חשובה לצרכנים בישראל, שירגישו שיפור גם במהירות וגם באיכות, ובמתן מענה מהיר לכל צורך. אין ספק שזו קפיצת מדרגה גם בהיבט של הכלכלה הישראלית. אני מאוד שמחה שזה בירושלים, זה לא רק סמלי. אנחנו רואים את עיר הבירה כמוקד תשתיתי ארוך טווח".

 

אודות אורקל

חברת Oracle מציעה חבילות יישומים משולבות לצד תשתית אוטונומית מאובטחת בפתרון הענן שלה Oracle Cloud. למידע נוסף על Oracle  (סימול: ORCL), בקרו אותנו באתר oracle.com.

 

סימני מסחר

Oracle, Java ו-MySQL הם סימנים מסחריים רשומים של חברת Oracle Corporation.

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות