✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.05 - אורקל משיקה סדרת חידושים כגישה חכמה יותר לניהול חוויית לקוח

israelclouds
|
May 8, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אורקל משיקה סדרה של חידושים בפתרון Oracle CX (Customer Experience) Cloud Suite. החידושים כוללים שילוב של טכנולוגיות חדשניות כגון צ'טבוטים ובינה מלאכותית עם יכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging, ומאפשרים למקצוענים בתחום המסחר, השיווק, המכירות והשירות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהבטיח תוצאות עסקיות ממשיות.

הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו באופן מהותי את האופן שבו לקוחות מקיימים אינטראקציה עם מותגים, וכעת מגיע למיינסטרים דור חדש של חידושים, כגון בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים (IoT). בעקבות הכנסת השיפורים האחרונים ל-Oracle CX Cloud Suite, אורקל מעצימה את אנשי המקצוע בתחום חוויית הלקוח, ומאפשרת להם לנקוט בגישה חכמה יותר בנוגע לניהול השינויים הדיגיטליים בעסק.

חידושים בתחום הצ'טבוט

היכולות החדשניות של הצ'טבוטים מאפשרות חוויות לקוח חדשות באמצעות הצגת שאלות ומתן תשובות חכמות לפניות הלקוחות על גבי פלטפורמות מונעות טקסט ומונעות קול, כגון המסנג'ר של פייסבוק ו-  Alexa של אמזון. מנהלי השיווק יכולים לנצל את יכולות הצ'טבוט למטרות השיווק הרב-ערוצי שלהם, על מנת לשפר ולקדם מסעות לקוח רחבי היקף ה'מתוזמרים' על-ידם. מנהלי השירות יכולים להפיק תועלת מהסגנון הדיבורי של העוזר הווירטואלי החדש כדי לספק חוויות לקוח מבודלות של שירות עצמי, ובה בעת לשפר את זמני התגובה והפתרון לרוחב ערוצי הצ'אט והעברת ההודעות. מנהלי המכירות יכולים למנף עוזר וירטואלי חדש, אשר משפר את פרודוקטיביות המכירות על-ידי כך שהוא מתפקד כעוזר נייד ומונע קול, שהופך משימות מכירה נפוצות כמו חיפוש לקוחות, יצירת עסקאות ועדכונים לאוטומטיות.

חידושים בתחום הבינה המלאכותית (AI)

אפליקציות חדשות של חוויית לקוח המבוססות על בינה מלאכותית מעצימות את מנהלי השיווק, המכירות והשירות ומאפשרות להם לספק חוויות חכמות יותר לאורך מחזור החיים של הלקוח. האפליקציות המותאמות החדשות של -CX  ממזגות באופן ייחודי דאטה שנאסף על לקוחות מיד ראשונה ומצד שלישי יחד עם יכולות מתוחכמות של קבלת החלטות ו- machine learning, במטרה לסייע לארגונים באופטימיזציה של חוויות הלקוח והתוצאות העסקיות.

האפליקציות מותאמות הבינה עבור ה-CX כבר הוטמעו במערכת Oracle CX Cloud Suite, באפליקציות הסחר, השיווק, המכירות והשירות הקיימות. כך יכולים מקבלי ההחלטות העסקיים להבטיח לעצמם כי הם משיגים אימפקט וערך מיידים.

חידושים בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messaging

היכולות המשופרות בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messagingמסייעות למנהלי תחום חוויית הלקוח לשנות את התהליכים העסקיים הקיימים, על מנת שיוכלו לתת מענה לציפיות ההולכות וגדלות של הלקוחות כיום. היכולות החדשות של הווידיאו וה-Social Messaging שעומדות לרשות מנהלי השירות, מאפשרות להם לקדם את אסטרטגיות הדור הבא של שירות הלקוחות, מעצם כך שהן מאפשרות לסוכני שירות הלקוחות לקיים אינטראקציה עם לקוחות לרוחב ערוצי ה-WeChat, המסנג'ר של פייסבוק וערוצי הווידיאו. יכולות המובייל החדשות מאפשרות למנהלי המכירות למקסם את הפרודוקטיביות של נציגי המכירות, המנהלים והשותפים באמצעות חוויית משתמש מבוססת קול, משימות ותפקידים. בנוסף, כעת עומדת לרשות מנהלי המכירות גמישות שמאפשרת להם להשתמש בטאבלטים שהם Windows Surface, כמו גם בהתקני iOS ואנדרואיד, וכך לנצל את יכולות ה- offline במלואן כדי ליצור ולערוך את נתוני המכירות ללא חיבור סלולרי או חיבור Wi-Fi.

"השיפורים הללו שהוכנסו ל-Oracle CX Cloud Suite מדגישים את המחויבות העמוקה שלנו לגישה מבוססת חידושים לגבי פיתוח תוכנה והטמעתה לרוחב כל הפלטפורמה שלנו", אומר שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל. "על-ידי שילוב יכולות חדשות של מובייל, וידיאו ו- Social Messaging יחד עם החידושים האחרונים בתחום הצ'טבוטים, הבינה המלאכותית וה-IoT, אנו מסוגלים לסייע לארגונים מכל הגדלים לקדם חדשנות ומהפכה עסקית. אנו מחויבים לסייע לארגונים לעמוד בדרישותיהם של לקוחות מתוחכמים בנוגע לחוויות לקוח חלקות, מותאמות אישית ומידיות, גם היום וגם בעתיד".

Oracle CX Cloud Suite, שהינה חלק מ-Oracle Applications Cloud מאפשרת לארגונים

לנקוט בגישה חכמה יותר כלפי ניהול חווית לקוח ויוזמות לשינויים עסקיים. על-ידי אספקת פלטפורמה עסקית מהימנה, אשר מחברת בין דאטה, חוויות ותוצאות, פתרון Oracle CX Cloud Suite מסייע ללקוחות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהשיג תוצאות עסקיות הניתנות לחיזוי וממשיות. ה- Oracle CX Cloud Suite כולל את Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud, Oracle CPQ Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud ו-Oracle Social Cloud.

שמוליק האוזר, מנהל UX, אורקל ישראל

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות