✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.02 - אורקל הדגימה ב-Chatbot Summit יכולות חדשות בפלטפורמת הצ'טבוט שלה

IsraelClouds
|
February 4, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

אורקל הדגימה ב-Chatbot Summit יכולות חדשות בפלטפורמת הצ'טבוט שלה, כמו העברה של שיחת צ'טבוט לשיחה עם מענה אנושי באופן 'חלק', מבלי לפגוע בחוויית המשתמש של הלקוח, וגם שילוב של מיני-אפליקציות בתוך הצ'ט, לדוגמא: דברים שלא נוח לנהל כשיחה, למשל: בחירת תאריכים, חתימה על טופס, ועוד. פלטפורמת הצ'טבוט של אורקל היא רב-שפתית, כולל גרסה בעברית, מבוססת על בינה מלאכותית ו-machine learning ומאפשרת ליצור צ'טבוטים באמצעות ממשק גרפי, ללא צורך בידע בשפות תכנות.

אחת ממטרות הפלטפורמה היא לאפשר למשתמשים עסקיים בארגונים – מנהלים ועובדים - לכתוב צ'טבוטים בפשטות ובמהירות. מאפיין נוסף הוא, שהצ'טבוט מאפשר לעסקים וחברות לדבר עם לקוחות בצ'ט מבלי שהלקוח יצטרך להתקין כלום, שום אפליקציה ייעודית של הבנק שלו או של חברת האשראי או רשת השיווק. אם יש לו פייסבוק מסנג'ר זה מספיק. מלבד כתיבה והרצה של צ'טבוטים, פלטפורמת Intelligent Bot Cloud Service של אורקל מאפשרת גם ניהול ביקונים וחשיפת ממשקים למכשירי מובייל והרצת mobile backend בענן.

ג'יימס אלרטון אוסטין, מנהל מוצר בכיר של אורקל אזור EMEA ל-Cloud Platform, כולל צ'טבוט: "הגענו לנקודת מפנה בשימוש בבינה מלאכותית לממשקי שיחה שבה הצ'טבוט הוא טכנולוגיית הקצה שדרכה עסקים כיום באים במגע עם הלקוחות. על מנת לספק ערך ולהמשיך לחדש, הפוקוס עובר למגוון רחב יותר של ממשקי שיחה מבוססי AI ומגע עם קהל רחב, דרך היכולת לספק מידע בעל ערך משמעותי יותר ללקוחות במגוון ערוצים. כל זה, תוך מינוף איכויות האבטחה של הארגון ורמת ביצועים שמאפשרת לבנות את הדור הבא של פתרונות שיחה מבוססי AI. זוהי נקודת מפנה, זמן לעשות שימוש בפלטפורמה עבור אלמנטים מרכזיים של AI, על מנת לאפשר לחדשנות להמשיך ולהגדיל את הבחירה ולשפר את החוויה של הצרכנים בכל הערוצים".

ג'יימס אלרטון אוסטין
‍ג'יימס אלרטון אוסטין

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות