✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.05 - איך תציל הטכנולוגיה את אוכלוסיית הדבורים ואספקת המזון העתידי בעולם ומה הקשר לענן של אורקל?

IsraelClouds
|
May 7, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מיזם חדשנות מפתיע יוצג בכנס הענן השנתי שלOracle  בישראל: שיתוף פעולה עם ארגון The World Bee Project הכולל חיבור סנסורים לכוורות דבורים ולענן של Oracle במטרה להבין למה אוכלוסיית הדבורים מתמעטת בקצב מדאיג ואיך אפשר לעזור להן, כמי שאחראיות לכשליש מאספקת המזון בעולם

Oracle Cloud Day & Code Explore, 14 במאי 2019

האם חיבור כוורות דבורים לענן יכול להציל את אוכלוסיית הדבורים המתמעטת ולסייע בהבטחת הישרדות החיים על כדור הארץ? מיזם ייחודי של ארגון The World Bee Project יחד עם ענקית הטכנולוגיה Oracle מנסה להציל את הדבורים, ודרכן - את עתיד החקלאות המודרנית וכלל המערכות האקולוגיות. כשליש מאספקת המזון העולמית תלויה בדבורי הדבש ובתהליך האבקת הפרחים שהן אחראיות לו.

המיזם יוצג ב-14 במאי בכנס הענן השנתי של ענקית הטכנולוגיה, Oracle Cloud Day, במתחם Avenue.  במסגרת המיזם מחוברות כוורות דבורים לענן של אורקל ליצירת רשת, ומנוטרות על ידי סנסורים לאיסוף מידע כמו טמפרטורה, לחות, משקל הדבש בכוורת, ספירת הדבורים שיצאו ונכנסו, וגם חיישן קול (מיקרופון) הקולט צלילים בכוורת., חיבור הכוורות לענן של אורקל, איסוף וניתוח הנתונים המתקבלים באמצעות כלי ניתוח ובינה מלאכותית בענן מאפשר להבין למה הדבורים סובלות וכיצד ניתן לעזור להן. ישראל היא בין 3 המדינות הראשונות שמשתתפות במיזם, לצד אנגליה ואירלנד, ובשיתוף אוניברסיטאות מובילות. ככל שהפרויקט יתרחב כך אפשר יהיה להפיק יותר תובנות ותחזיות.

הכנס כולו יתקיים בסימן הבשורה האוטונומית והחדשנות בפיתוח שמביאה אורקל לעולם המחשוב, עם הדאטה בייס האוטונומי בענן אורקל. גם הדובר המרכזי, אנדרו סאתרלנד, סגן נשיא בכיר לטכנולוגיות באורקל לאזורים EMEA ו-APAC, ירצה בנושא "העתיד הוא אוטונומי".  

 

אטרקציה נוספת היא מיצג ענק ודינאמי של "עיר חכמה" עשויה לגו, שיאפשר לראות בפעולה את העיר העתידית, מבוססת חיישנים (IoT) ומשתמשת בשירותי ענן אורקל: ריקון פחי אשפה אוטונומי, מציאת מקום חניה פנוי על-פי זיהוי תמונה, תאורת רחוב חכמה, רכבת חכמה שתדע להגיע רק כשיש נוסעים בתחנה, להתריע ולבלום כשיש אדם על הפסים וכד', לעדכן בזמן אמת מתי תגיע לתחנה, ועוד. המודל כולל גם בניינים חכמים שימדדו טמפרטורה ולחות בחוץ ובפנים כדי לווסת את האקלים. כל הסנסורים מחוברים לפלטפורמת IOT בענן אורקל, תוך שילוב שירותי אנליטיקה וצ'טבוט. ה"עיר החכמה" תוצג ב-demo ground, מתחם ההדגמות המשולב, לצד עוד מוצרים בענן של אורקל, ופתרונות יצירתיים ומהפכניים הכוללים AI אינטגרלי.  

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל:  "בכנס השנה נציג את הפיתוחים האחרונים בענן אורקל שמהווים  מהפכה בעולם ה -IT כולו, ובראשם: הדאטה בייס האוטונומי בענן אורקל. הפיתוח שהופך את הענן מברירת מחדל למחשוב ואחסון - למכפיל כוח אמיתי.  

את מכפיל הכוח הזה ארגונים מממנפים בעיקר להפקת ערך עסקי ענק מהדאטה שלהם. הדאטה בייס האוטונומי נתמך על-ידי תשתית הענן של אורקל (OCI), התשתית שכל לקוחות אורקל נהנים ממנה כבר תקופה ארוכה, ארכיטקטורה מודרנית שנבנתה לעמוד בעומסים בלתי מתפשרים הן על משאבי המחשוב, האחסון והרשת".

בכנס 3 מסלולים: IT Management, DBA/Technical, וכן מסלול Code Explore המיועד למפתחים שרוצים לבחון וליישם את הטכנולוגיות העדכניות והמובילות כיום. בין הנושאים שיוצגו: שימוש יעיל ונכון במתודלוגיות וטכנולוגיות כגון קונטיינרים Microservices, לימוד מכונה, בוטים מבוססי AI, , בלוקצ'יין, ועוד. מיטב המומחים של אורקל ילמדו טכניקות מתקדמת לפיתוח תוכנה ב- Java, Node.JS  וכלים נוספים כגון Oracle Database ומאגרים נוספים מסוגים שונים.  

בגזרת הקוד הפתוח, בכנס ייחשף פיצ'ר חדש ומעניין בשם: MySQL 8 Document Store ליצירת אפליקציות מודרניות, המשלב SQL עם NoSQL.  

 

מסלול IT Management מיועד לכל מי שקשור לחדשנות ושינוי טכנולוגי בארגון, תהליכים הקורים בקצב מהיר ומחייבים הסתגלות לשינויים הדורשת משאבים, ובמקרים רבים כניסה לעולמות טכנולוגיים חדשניים ולא מוכרים.  
מסלול DBA/Technical יציג את החידושים בעולם מאגרי המידע האורקליים, המשתתפים ילמדו כיצד להשתמש בטכניקות מתקדמות וכיצד בעצם מתנהל מאגר מידע אוטונומי בענן אורקל.

בזירת ה-demo ground יוצגו כל החידושים האחרונים בשירותי הענן של אורקל, וגם פתרונות יצירתיים ומהפכניים של סטארטאפים שממנפים טכנולוגיות ומוצרי אורקל בצורה ייחודית כדי לתת ערך בעולמות האנטרפרייז או לייצר חדשנות. מומחי אורקל ושותפים יעמדו לרשות המשתתפים.  

חידוש נוסף: הכנס יארח השנה את משתתפי קורס 'ארכיטקט ענן' שאורקל ישראל מקיימת עבור אנשי IT בארגונים ישראלים. הקורס מכשיר את המשתתפים בידע עיוני ומעשי לקראת הכשרתם לתפקיד העדכני של ארכיטקט ענן מוסמך, המעניק להם יתרון משמעותי בשוק ובארגונים בהם הם עובדים, אשר עוברים בהדרגה לענן.

במהלך הכנס יתקיימו סדנאות Hands-On-Labs בהם יוכלו המשתתפים ללמוד ולהקים שירותים בענן אורקל ולהקים יישומים במהירות באמצעות כלי ה Low Code של אורקל. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש.

האירוע ב-Avenue, קריית שדה התעופה, 14.5.2019. לפרטים נוספים: http://www.oracle-ilnews.com/cloudday/

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות