✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.08 - ארכיטקט ענן בהסמכת אורקל העולמית

IsraelClouds
|
August 1, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אורקל ישראל יצאה ביוזמה חדשה להכשרת אנשי IT - רבים מהם מנהלי סיסטם ו-DB לתפקיד המבוקש של ארכיטקט ענן מוסמך

עשרות אנשי IT ממיטב הארגונים נפגשו בבית אורקל ישראל בשבוע שעבר לרגל פתיחת הקורס הציבורי הראשון לתפקיד ארכיטקט ענן. מדובר ביוזמה ישראלית, שנולדה באורקל ישראל, ואשר החברה העולמית תומכת בה ועומדת מאחוריה.

הקורס, שארך שלושה ימים, מכשיר את המשתתפים בידע עיוני ומעשי (Hand On Labs), כולל הכנה למבחן הסמכה כתנאי לקבלת תעודת ארכיטקט ענן מוסמך, Oracle Cloud Architect Certification. הכשרה זו מעניקה לאנשי ה-IT, רבים מהם אנשי סיסטם ומנהלי דאטה בייס, יתרון משמעותי בשוק ה-IT ובארגוני האנטרפרייז בהם הם עובדים, אשר עוברים בהדרגה לענן.

הקורס הראשון הועבר על ידי: אבישי סבן, ארכיטקט ענן באורקל ישראל ואנדראה מרצ'סיני (Andrea Marchesini), מרצה OCI בכיר ומנהל מוצר, אורקל EMEA.

במחזור הראשון בקורס השתתפו 23 מקצועני IT מ-14 ארגונים, ביניהם: בנק לאומי, בנק דיסקונט, בזק, אסותא, מלם תים, פרטנר, נס ועוד.

לדברי איתי פישביין, פיתוח עסקי באורקל ישראל: "הופתענו מהביקוש הרב לקורס, ואנחנו כבר מתכננים מחזורים נוספים בעתיד הקרוב. הערך לאנשי IT הוא ההסמכה למקצוע ארכיטקט המבוקש בשוק, אך לארגון הערך רב יותר, ומספק לו אנשים בעלי ידע וכלים לביקושים של המחר. מהפכת הענן מאפשרת לארגונים לתכנן את העתיד ולדאוג למחר – היום, עם יכולות גמישות, תשלום לפי צריכה וחדשנות טכנולוגית. קיימת דרישה תמידית בשוק לאנשי בעלי ידע בתחום הענן, ואנו באורקל מאמינים שאין צורך להמציא את הגלגל מחדש כי יש בשוק עשרות אנשי IT בעלי ניסיון עשיר שמכירים את הצרכים העסקיים של הארגונים בהם הם עובדים. כל מה שנדרש הוא מעט הדרכה והכשרה".

‍תמונה מהקורס,צילום: עזרא לוי.
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות