✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.07 - אורקל משיקה זמינות של שירות בלוקצ'יין בענן

IsraelClouds
|
July 17, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

עסקים גלובליים פונים לבלוקצ'יין של Oracle כדי לנהל עסקאות במהירות ובאופן מאובטח

שירות בלוקצ'יין בענן של אורקל (Oracle Blockchain Cloud Service) הופך היום לזמין באופן כללי. השירות מאפשר לארגונים לבנות בקלות רשתות בלוקצ'יין כדי לבצע טרנזאקציות מאובטחות ויעילות יותר וכדי לעקוב אחר סחורות באמצעות שרשראות אספקה בקנה מידה עולמי. עסקים ברחבי העולם כבר מפעילים גירסאות מוקדמות של השירות, בהם ארגונים גלובליים כמו: CargoSmart, Certified Origins , Intelipost, Nigeria Customs ו-Solar Site Design ועוד רבים אחרים שכבר אימצו את פלטפורמת בלוקצ'יין של Oracle.

לטכנולוגיית בלוקצ'יין יש את היכולת לשנות באופן יסודי את הדרך בה עושים עסקים בכל ענפי התעשייה, על ידי ביצוע אינטראקציות בצורה יותר מאובטחת, שקופה, יעילה וחסכונית. שירות הענן Oracle Blockchain Cloud Service הוא שירות הבלוקצ'יין המקיף היחיד בשוק המספק ללקוחותיו פלטפורמת פיתוח שבה הם יכולים להשתמש כדי לבנות רשתות משלהם ולשלב אותן במהירות עם Oracle SaaS או עם יישומים של צד שלישי שכבר נמצאים בשימושם, כמו גם עם רשתות בלוקצ'יין אחרות ועם שירותי Oracle PaaS אחרים. הוא גם מאפשר למשתמשים לספק רשתות בלוקצ'יין, להצטרף לארגונים אחרים ולפרוס ולהפעיל חוזים חכמים לעדכון ספר החשבונות (Blockchain Ledger) ולביצוע שאילתות עליו. פלטפורמת הבלוקצ'יין של Oracle ממנפת את עשרות שנות ניסיונה של Oracle בענפי התעשייה השונים ואת האקו-סיסטם הנרחב של שותפיה כדי לשתף ולנהל באופן אמין עסקאות מהימנות עם ספקים, בנקים ושותפי סחר אחרים באמצעות בלוקצ'יין.

"בלוקצ'יין היא מהטכנולוגיות שיעשו את השינוי הגדול ביותר בדורנו", אומר אמית זאברי, סגן נשיא בכיר לנושא פלטפורמת הענן של אורקל. אנו שמחים להכריז על הזמינות של שירות בלוקצ'יין בענן של אורקל, שהינו תוצאה של שנים של מחקר ופיתוח לצד שותפים ולקוחות שלנו. הפלטפורמה של אורקל מאפשרת לארגונים להגדיל את נפח עסקיהם לצמצם תהליכים לא נחוצים ולעשות עסקים עם רשתות מבוזרות ביותר קלות, שקיפות ואבטחה מאי פעם."

אמית זאברי, סגן נשיא בכיר לנושא פלטפורמת הענן של אורקל. צילום: יח"צ
‍אמית זאברי, סגן נשיא בכיר לנושא פלטפורמת הענן של אורקל. צילום: יח"צ

פלטפורמת הבלוקצ'יין של Oracle מתבססת על Hyperledger Fabric של Linux Foundation ומסופקת עם רכיבים נוספים כגון מערכת ניהול זהויות, שירותי תשתית קונטיינרים, ניטור מובנה ושירותי REST, המאיצים את ההקמה ואת תהליך הפיתוח המתמשך. Oracle Blockchain Cloud הוא שירות ענן מנוהל המגובה ב-SLA של 99.95% זמינות, וכולל זמינות גבוהה מובנית, וכן יכולות גיבוי ושחזור רציפים של ספר החשבונות, שמאפשרות התאוששות אוטונומית מאסון גם בפריסה באמצעות מרכזי נתונים מרובים.

פלטפורמת ה- Blockchain cloud service Oracle מתחברת בקלות למארג שירותים ויישומים בענן ובחצר הלקוח באמצעות ממשקי API, סביבות פיתוח וכלים נוספים. אורקל מספקת גם יישומי ענן SaaS אשר יעשו שימוש בפלטפורמה זו לשימושים מגוונים כגון מעקב אחר אירועים, זהויות, אחריות, שימוש ועוד.

לדברי מני מלר, טכנולוג ראשי באורקל ישראל, "בלוקצ'יין היא טכנולוגיה מעניינת ומשנה סדרי עולם בפני עצמה, ויחד עם זאת היא מתממשקת למערכות מידע מסורתיות ומודרניות, לכן שירות בלוקצ'יין כחלק משכבת שירותי PaaS בענן אורקל בצורה אוטונומית יהפוך את הבחירה בטכנולוגיה הזו ליישום במסגרת פרוייקטלית לפשוטה, מהירה ונטולת סיכונים בתצורה עננית וגם היברידית".

"פרויקטים של בלוקצ'יין, עוברים במהירות משלב הפיילוט לסביבת ייצור כאשר גופים מסחריים וממשלתיים/ציבוריים רואים את הערך המוסף של טכנולוגיה, המיישמת ספר חשבונות מבוזר וחוזים חכמים", אומר רוברט פארקר, סגן נשיא ביחידת התעשיה והיצור ב- IDC. "ככל שהמערכות יהיו מרכזיות יותר, יידרשו פלטפורמות ברמת אנטרפרייז, שהן מעבר להתקנות קוד פתוח בלבד,ואשר כוללות אבטחת מידע, סקלאביליות, יכולות ניהול, וקישוריות".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות