✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.07 - אורקל מובילה בעידן החדש של Analytics

IsraelClouds
|
July 8, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

Oracle מכריזה על חזון חדש, חוויה חדשה ועידן חדש של אנליטיקה מוגברת לתובנות אוטומטיות

אורקל חושפת חזון חדש ממוקד-לקוח עבור Oracle Analytics . עם פלטפורמת הדאטה המובילה בתעשייה והאפליקציות העסקיות של Oracle, Oracle Analytics נהנה מיכולת ייחודית לשלב בין דאטה, ניתוחים ואפליקציות, ופונה לצרכים של משתמשים עסקיים, אנליסטים וצוותי IT. Oracle Analytics מעצימה לקוחות עם יכולות ניתוח להכנת דאטה, ויזואליזציה, דיווח ארגוני, ניתוח מורחב, ועיבוד שפה טבעי (NLP), בהתבסס על בינה מלאכותית (AI) ובשירות עצמי.

מאפיינים עיקריים:

• Oracle Analytics כהצעה אחת– הצעה פשוטה של המוצר וכיוון ברור באמצעות ארגון הגיוני של 18+ מוצרים תחת מותג אחד.

• רץ באמצעות Autonomous Data Warehouse ו-ML: אורקל מציגה את אפליקציית האנליטיקס המובילה בתעשייה הבנויה על מחסן הנתונים האוטונומי ומופעלת על-ידי Oracle Analytics Cloud.

• מאפשר אימוץ נרחב בארגון: בר-השגה לפי תמחור לפי מספר משתמשים עבור משתמשים עסקיים-מחלקתיים וכן תמחור לפי יחידת עיבוד מרכזית (CPU) עבור ארגונים בסדר גודל רחב."

"אנחנו מחויבים לעזור ללקוחות שלנו לקבל את הערך המירבי מהנתונים שלהם ולספק את חוויית האנליטיקה הטובה ביותר", אמר טי.קיי אנאנד (T.K Anand), סגן נשיא בכיר לתחומי AI, דאטה אנליטיקס וענן ב-Oracle. "אנו מכריזים על חזון חדש, חווית מוצר ועל מחויבות להצלחת הלקוחות שלנו, שיאפשרו לנו לשתף פעולה עם כל האקוסיסטם שלנו ולהשיק עידן חדש של אנטרפרייז אנליטיקס".

"הלקוחות שלנו מחפשים פתרונות ניתוח של "הדור הבא" שנבנים כשהארגון מוביל את החשיבה. כיום למנהלים יש גישה לנפח גדול יותר מאי-פעם של דאטה, אבל מה שהם צריכים באמת הן פלטפורמות של חוזק תעשייתי שיכולות להפוך את כל הדאטה אל מידע שיניע תובנות בכל רחבי החברה ברמות שונות," כך אמר ריצ'ארד סולארי, נגיד של חברת Deloitte Consulting LLP, וב- Oracle Analytics העולמית ומוביל תהליכי מחשבה. "חברת Deloitte מחויבת ליצור ערך עבור ארגונים בעלי הרשאה של Oracle Analytics Cloud. יחד, אנחנו מגשרים על הפער שבין דאטה ומידע ועוזרים למובילים להגיע להחלטות עסקיות בעלות השפעה רבה באמצעות פלטפורמות ואפליקציות הניתוח מהדור הבא של חברת Oracle."

יכולת הניתוח של Oracle זמינות בענן דרך Oracle Analytics Cloud, בשטח דרך Oracle Analytics Server, וכחלק מאפליקציות דרך Oracle Analytics עבור Oracle Cloud Applications. פתרונות אלו מעניקים יתרון ליכולות הניתוח הקיימות של Oracle ומוסיפים תכונות חדשות, כולל ניתוחים מוגברים ו-NLP שמשובצים בכל הפלטפורמה. בנוסף, Oracle Analytics מציעה כעת חוויית משתמש משולבת לאורך גילוי נתונים ודיווח בשירות עצמי ותצוגות עבודה, שמספקים גישה נטולת מאמץ לתובנות שניתנות להשגה בענן, בשולחן העבודה, ובטלפון הנייד.

Oracle Analytics Cloud

Oracle Analytics Cloud נבנה תחילה עבור הענן, הוא לב לבו של Oracle Analytics. Oracle Analytics Cloud מעצים משתמשים עסקיים באמצעות יכולות ניתוח נשלטות בשירות עצמי עבור הכנת נתונים, ויזואליזציה, ניתוח מוגבר, ועיבוד שפה טבעי. חוויית השירות העצמי הנשלטת של Oracle Analytics Cloud מאפשרת למשתמשי Oracle Analytics בארגונים סביב העולם, להניע תובנות במהירות גדולה יותר ולהפיק את התועלת המרבית מהתוצאות העסקיות.

"אנחנו אוהבים ניתוחים, אנחנו אוהבים בינה עסקית (BI), ואנחנו אוהבים את העובדה שחברת Oracle מכניסה את כל המחקר ופיתוח הזה בענן, ואנחנו רוצים להרוויח מזה," אמר ביל רוי, מנהל בכיר EPM ובינה עסקית בחברת Western Digital. "אנחנו רואים את הענן כדבר שמאפשר ללקוחות הפנימיים שלנו לפתח את התוכן שלהם ולשרת את עצמם. זה ממש המקום שבו אנחנו רואים את יתרונות השימוש ב- Oracle Analytics Cloud."

"בעסקים של היום קיימות הפרעות בלתי פוסקות שיוצרות מערך אתגרים חסרי תקדים עבור ארגונים. כדי להצליח, ובתקווה להצטיין בסביבה הזאת, המובילים חייבים לנצל דאטה ולשחרר תובנות בעלות ערך ולהניע החלטות טובות יותר", אמר טוד רנדולף, בכיר, שיטות הפעלת טכנולוגיה בחברת KPMG ומוביל ב- Oracle Analytics בארה"ב. "באמצעות הנפקות Oracle Analytics החדשות, מופשטות ועוצמתיות האלו, אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו ימשיכו לאמץ את פתרונות ההפעלה של Oracle Analytics Cloud כדי לתמוך בשינוי בר קיימא באמצעות תובנות ביצוע ליצירת ערך קבוע."

Oracle Analytics Server

Oracle Analytics Server יכלול את כל הנפקות ה-BI בשטח של Oracle, בעודו מספק ערך תחרותי לאלפי לקוחות קיימים, וכן מאפשר ללקוחות בתעשיות בעלות תקנים מחמירים או בעלות ארכיטקטורות מרובות עננים, לחוות את יכולות הניתוח החדשניות ביותר בתנאים שלהם בעודם מבטיחים נתיב קל אל הענן.

"אנחנו צריכים פתרון. יצאנו אל השוק והפתרון הטוב ביותר נבחר," אמר ג'ון קרונין, CIO של קבוצת An Post. " Oracle Analyticsהשפיעה רבות על An Post, לא רק עבורנו ועבור הקלות שבה אנחנו מקבלים גישה אל מידע, אלא גם עבור הלקוחות המשותפים שלנו. העתיד עוסק כולו בניתוחים, תבונה מלאכותית סביב ניתוחים, וניתוחים מתקדמים."

"הלקוחות שלנו בכל התעשיות הבינו את החשיבות של דאטה וניתוחים מזה כמה עשורים. ההבדל הוא שעכשיו החוויות שלהם בנוגע לאופן שבו הניתוחים יהיו המפעיל העיקרי שיוביל את אסטרטגיות העסק שלהם. עם התקדמויות ביכולות טכניות, כמו בינה מלאכותית, machine learning, פלטפורמות big data, וויזואליזציות, הלקוחות שלנו דורשים יותר מהשקעות הניתוחים שלהם," אמר המה קדאלי, שותף ומוביל נתונים וניתוחים בחברת PwC. "דרך מינוף Oracle Analytics אנחנו ללקוחות שלנו לממש מקרי שימוש מסוים בתעשייה שמאפשר לקחת את הצעדים העסקיים שלהם ולחדש אותם, להפוך אותם לאוטומטיים, ולשנות אותם באמצעות תובנות שניתנות לביצוע ויוצרות תוצאות עסקיות אמיתיות."

Oracle Analytics עבור אפליקציות של Oracle Cloud

Oracle Analytics עבור אפליקציות של Oracle Cloud יוקמו ב- Oracle Analytics Cloudויופעלו על-ידי מחסן הנתונים האוטונומי של Oracle, יספקו ללקוחות עסקיים, פונקציות ותהליכים, ניתוחי אפליקציות מותאמים אישית, אמות מידה, ותובנות ניבוי שמופעלות על-ידי machine learning.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות