✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.05 - אורקל מוסיפה כלי אנליטיקה מתקדמים למערכת השיווק האוטומטי שלה בענן

IsraelClouds
|
May 1, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת אורקל משיקה כלי אנליטיקה חדשים, המשנים לחלוטין את הגישות הקיימות בתחום אנליטיקה של דאטה על לקוחות ופילוח קהלים. זאת, כדי לסייע לארגונים להגדיר מחדש את יישום הדאטה לאורך כל מחזור החיים של הלקוח. השקת Oracle Infinity ו-Oracle CX Audience, כחלק מפתרון השיווק האוטומטי של אורקל (Oracle Marketing Cloud) תאפשר למשווקים לבסס מערכת יחסים עמוקה ומועילה יותר עם לקוחות, על ידי ביטול של איי מידע (data silos) ואספקת תובנות המבוססות על דאטה התנהגותי עשיר – בזמן אמת.

כל ארגון מודע לכך שהשימוש בדאטה משפר את חוויית הלקוח, אך הגישות הקיימות אינן מספקות תובנות מהימנות ומהירות, מהסוג הדרוש כדי לתת מענה על ציפיות גדלות והולכות מצד הלקוח. לדוגמה, כלי אנליטיקה מסורתיים באתרי אינטרנט (traditional web analytics tools) לא מספקים תובנות מעשיות בזמן אמת ולא מצליחים לאסוף את כל האינטראקציות של משתמש עם הנכסים הדיגיטליים של המותג. בנוסף, פתרונות נקודתיים משאירים את הנתונים כאיי מידע מבודדים, וכתוצאה מכך חוויית הלקוח אינה עקבית, לא רלוונטית ומנותקת, דבר שפוגע בנאמנות למותג ומשפיע לרעה על ההכנסות. כדי להתמודד עם אתגרים אלה, החידושים האחרונים ב-Oracle Marketing Cloud מעצימים את המשווקים ומספקים להם כלי ניתוח וחיזוי מהירים ואמינים במידה הרצויה להם.

"כלי האנליטיקה הקיימים מוגבלים מאוד, משום שלא ניתן להרחיב אותם ואין להם יכולת לספק תובנות בזמן אמת ביחס לכל משתמש. זה מונע מהמשווקים לנצל את הדאטה כדי להגדיל ROI (תשואה על ההשקעה) או ליצור חוויות לקוח אידיאליות", אומר שמוליק האוזר, מנהל CX באורקל ישראל. "ניצול נכון של הדאטה מצריך גישה חדשה לגמרי לאנליטיקה של נתוני לקוחות, וזה בדיוק מה שאנו מציעים עם Oracle Infinity ו-Oracle CX Audience. בעזרת הפתרונות החדשניים האלה, אנו מעמידים לרשות ארגונים דאטה התנהגותי עשיר בזמן קצר, מסייעים להם ליצור חוויית לקוח בעלת רלוונטיות רבה ובהקשר הנכון".

Oracle Infinity

פתרון Oracle Infinity נותן מענה מדויק לאתגרים הקשורים בפתרונות מקובלים לניתוח נתונים אינטרנטיים, בעזרת בינה מדויקת ומהירה המאפשרת למשווק להגיע לאופטימיזציה של ההתקשרות עם לקוחותיו בכל הערוצים. פתרון Oracle Infinity מאפשר:

• שיווק אישי אמיתי: על ידי שילוב תובנות התנהגותיות של כלל המשתמשים בכל רגע נתון, פתרון Oracle Infinity מאפשר שיווק אחד על אחד בוודאות,ומספק למשווקים תובנות מעולות לגבי אופי האינטראקציה של כל לקוח או לקוח פוטנציאלי עם נכסים דיגיטליים.  

• איחוד של נתונים התנהגותיים: בעזרת Oracle Infinity, המשווק יכול לקבל מבט מתוחכם, המעמיד את הלקוח במרכז, על אינטראקציות דיגיטליות, וזאת על ידי איחוד של נתונים התנהגותיים מכל חלקי מערך השיווק ומכל נקודת מגע דיגיטלית אחרת.

• פיתוח והפצה של תובנות מעשיות לטובת קהילת המשתמשים העסקיים: אינטגרציות מובנות (built-in) וממשקי תכנות הניתנים להתאמה אישית מקלים על המשווקים לפתח ולהפיץ תובנות מעשיות ביחס ללקוחות, לטובת קהילת המשתמשים העסקיים הרחבה.

• שיפור הביצועים של מערכות אוטומציה שיווקית: מידע מעשי בזמן אמת משפיע על היכולת להגיע לתוצאות מוצלחות על ידי ביצוע של פעולות רימרקטינג בהתאם לכל שילוב של התנהגויות הגולש באתר – בזמן אמת.

• ניהול דאטה ארגוני שהולך וגדל בכמות ובמורכבות: קנה מידה בלתי מוגבל, גמישות ונגישות לנתונים מאפשרים דיווח מעמיק וכלי אנליטיקה עוצמתיים, המעניקים למשווק גישה מהירה ונוחה לנתונים התנהגותיים עשירים.

"אחד האתגרים של המשווק המודרני הוא להתאים את הקצב של תהליכי הנתונים והאנליטיקה שלהם לקצב של הלקוחות", מסביר ג'רי מארי, מנהל מחקר, טכנולוגיות שיווק ומכירה ב-IDC. "כדי לעשות זאת בהיקפים גדולים, משווקים צריכים תשתיות הזרמת נתונים (data streaming) שיפעלו בכל נקודות המגע ויסגרו את הפער שבין דיווח לפעולה. פתרון Oracle Infinity מחבר בזמן אמת בין האינטראקציות של הלקוח בכל הערוצים, כדי לאפשר למשווק לייצר המרות והכנסה באמצעות חוויית אינטרנט דיגיטלית פרסונלית. הפתרון יכול גם לחבר אינטראקציות מפונקציות אחרות שיש להן ממשק ישיר עם הלקוח, כמו למשל מכירות, שירות ונאמנות, שהם המפתח לניהול אמיתי של חוויית הלקוח".

Oracle CX Audience

פתרון Oracle CX Audience עונה על האתגרים הכרוכים באיסוף וניתוח של דאטה בהיקפים גדולים, באמצעות פילוח חדשני של קהלים וכלי אנליטיקה שמאפשרים למשווקים:

• ריכוז, ניהול והעשרה של נתוני לקוחות: פלטפורמת ענן פתוחה וגמישה מאפשרת למשווק לפעול תוך הסתמכות מצומצמת יותר על מערך ה-IT, הגברת הגמישות של קליטת נתונים ופרסום קהלים. בנוסף, קדם-אינטגרציה עם Oracle Data Cloud, שהוא הזירה הגדולה בעולם לנתוני צד שלישי, מאפשרת למשווק להעשיר את הנתונים שלו באופן שקוף כדי להשיג תובנות נוספות.

• יצירה ופרסום של פילוח קהלים בהיקפים גדולים – בקלות: כלים שאינם טכניים לעיצוב קהלים ומסננים לשימוש חוזר מאפשרים למשווק לחסוך בזמן הנדרש לכתיבת שאילתות ומותירים לו יותר זמן לאינטראקציה עם הלקוחות. בנוסף, פלטפורמת Oracle CX Audience פועלת על תשתיות Oracle הטובות מסוגן ומאפשרת למשווק לבצע פילוח וניתוח 'כבדים' בדקות במקום בשעות.

• ניתוח ביצועי פלחים וגילוי הזדמנויות חדשות: כלי אנליטיקה באינטגרציה מלאה מאפשרים למשווק לנתח ביצועי עבר מצטברים כדי לחזות תוצאות עתידיות ולחשוף פילוח משני שיכול לספק הזדמנויות נוספות. בנוסף, Oracle CX Audience מנהל מעקב רצוף אחר קהלים ורמת הביצועים של הקמפיין, כדי לסייע למשווק להעריך את מידת ההצלחה שלו ולהגדיר יעדים עתידיים.

Oracle Marketing Cloud הוא חלק מחבילת חווית הלקוח בענן של אורקל, המאפשרת לארגון לנקוט גישה חכמה יותר ביחס לניהול חוויית הלקוח ויוזמות לשינויים עסקיים. כפלטפורמה עסקית אמינה המחברת דאטה, חוויות ותוצאות, פתרון Oracle CX בענן מסייע לארגון לפשט את מערך ה-IT, לספק ללקוחותיו חוויות חדשניות ולהגיע לתוצאות עסקיות מוחשיות וניתנות לחיזוי.

אודות Oracle

Oracle Cloud מציע חבילות יישומים מלאות של תוכנה כשירות (SaaS) ל-ERP, HCM ו-CX, מאגר נתונים במתכונת של פלטפורמה כשירות (PaaS) הטובה מסוגה וכן תשתיות כשירות (IaaS) ממרכזי נתונים ברחבי יבשת אמריקה, באירופה ובאסיה. לקבלת מידע נוסף על Oracle (זיהוי NYSE: ORCL), בקר באתר שלנו, בכתובת www.oracle.com.

סימנים מסחריים

Oracle ו-Java הם סימנים מסחריים רשומים של Oracle ו/או של הגורמים המסונפים אליה. שמות אחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם השונים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות