✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.08 - אופיסופט רוכשת את ביט

IsraelClouds
|
August 26, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

Opisoft מקבוצת SQLink   מחזקת את פעילותה בעולמות הביג דאטה וה - BI – רוכשת את חברת BIT העוסקת בהשמה בעולמות אלה

Opisoft מקבוצת SQLink   מתרחבת ורוכשת את חברת BIT. BIT עוסקת בהשמה בתחומי   ה – BI, Big Data   וה – Analytics. החברה מתמחה במתן מענה לחברות באיתור והשמת מועמדים תוך הבנה טכנולוגית ומקצועית של צרכי הלקוחות. רכישה זו מביאה לידי ביטוי את החשיבות שרואה Opisoft בהעמקת פעילותה בתחומים אלה, הנדרשים יותר ויותר ע"י ארגונים בעולם העסקי של היום.  Opisoft, מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום, עוסקת במתן כלים ניהוליים, מכירתיים, תפעוליים ואחרים למגוון רחב של בעלי תפקידים בארגון על ידי ריכוז ועיבוד המידע הארגוני, הבאתו למכנה משותף, העצמת תהליכים חיוביים, יצירת תובנות עסקיות והגדלת הערך המוסף לארגון.

קבוצת SQLink היא מחברות התוכנה הגדולות בישראל ומונה כ – 2,000 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח. החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף של פתרונות מחשוב: שירותי תשתית, ניהול פרויקטי אינטגרציה מורכבים, פתרונות תוכנה, ייצוג ושיווק של מוצרי תוכנה, בדיקות, שירותי הדרכה והטמעה, הכשרות טכנולוגיות, תכנון, בדיקה ותחזוקה של מתחמי עבודה להייטק, מיקור חוץ וייעוץ Offshore.

דוד סגל, מנכ"ל Opisoft: אנו מברכים ושמחים על הצטרפות BIT לקבוצה. Opisoft שואפת תמיד לעמוד בחזית הטכנולוגיה והשירות בכל תחום ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה בינינו יוביל אותנו לשם. אני בטוח שמהלך זה יצור סינרגיה בין החברות וייתן מענה ללקוחות אשר מבקשים שירותים אלה.

חני טל ודוד סגל
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות