✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.10 - חברת קומפליט הקימה סניף בצפון

IsraelClouds
|
October 4, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

החברה תרחיב בצפון את פעילות הפתרונות העסקיים SAP Business One ו-SAP Business ByDesign

ענקית התוכנה SAP ישראל השיקה נציגות רשמית בצפון הארץ של פעילות  SAP By Design ו-SAP Business One, הפתרונות המובילים בעולם לניהול ארגונים בסדר גודל קטן ובינוני, כדי לטפל מקרוב במאות לקוחותיה שפועלים בצפון. מהלך זה התאפשר לאחר שחברת קומפליט פתרונות עסקיים, שותפה עסקית של SAP, רכשה את חברת קורקט, אשר מספקת שירותים בתחום ה-SAP Business One, וכעת על בסיס פעילותה בצפון תמנף את פתרונות SAP למגזר ה-SMB (עסקים קטנים ובינוניים).

השלוחה הצפונית של קומפליט, שמשרדיה נמצאים בכרמיאל, נפתחה לפני חודשים ספורים ומספקת מענה ללקוחות מאזור חדרה וצפונה. רכישת חברת קורקט התבצעה בסמוך לתחילת הפעילות ונאמדת בסך של מאות אלפי שקלים. עם הרכישה, הפכה קומפליט צפון לנציגה הרשמית שתעסוק במכירה וביצוע פרויקטים של  SAP Business One בצפון הארץ.

החלת הפעילות בצפון מקרבת את SAP וקומפליט לחברות תעשייתיות ומסחריות בצפון ולמעשה מאפשרת להן להקים ולתמוך בפרויקטים מקרוב בצורה טובה ויעילה הרבה יותר. חלוקת הפעילות תנוהל כך שכלל הפעילות הארגונית הכוללת שיווק, פיתוח, מרכז תמיכה ואדמיניסטרציה, תבוצע ממשרדי קומפליט במרכז, כאשר הצוות בצפון יתמקד בגיוס לקוחות חדשים ומתן שירות עבורם ועבור הלקוחות הקיימים, מקרוב.

מלבד הפעילות של השלוחה הצפונית של קומפליט בתחום ה-SAP Business One, תחל השלוחה הצפונית בביצוע פרויקטים ומתן שירות ללקוחות במגוון הפתרונות שמובילה חברת קומפליט, כגון: פתרון ה-ERP החדשני בענן – SAP ByDesign, שירותי ענן ללקוחות SAP Business One, תחום ה-BI, תחום ה-WMS, פעילות בתחום אנשי מכירות בשטח ועוד.

הפעילות יצאה לדרך ברוח המהלך האסטרטגי של מדינת ישראל בחודשים האחרונים לפתח את התעשייה והפעילות העסקית בפריפריה בכלל ואת פעילות ההייטק שבה בפרט. אסטרטגיה זו מניבה צמיחה של פעילות עסקית ענפה בצפון ומספקת חלון הזדמנויות לחברות רבות להרחיב לשם את פעילותיהן.

מנכ"ל קומפליט, עוזי יערי: "הצפון רווי בפעילות עסקית מתקדמת ביותר, מפעלים, חברות קיבוציות ועסקים רבים ועל כן אנו מזהים בו פוטנציאל עסקי גדול. ההחלטה לרכוש את חברת קורקט ולהתבסס על הפעילות הקיימת שלה הייתה מהלך אסטרטגי שמאפשר לנו מהיום הראשון להוביל פעילות עסקית שוטפת ויציבה בשלוחה הצפונית". יערי ציין כי: "גילינו שכדי לתת פתרון אמיתי ללקוחות שלנו, המבוסס על יחס אישי, אנחנו צריכים להיות קרובים אליהם ולכן בחרנו ללכת בדרך הזו ולתמוך בלקוחותינו ביישום פתרונות SAP Business One & SAP By Design בצורה הטובה ביותר".

ארז דהן, מנהל פעילות SAP Business One ב-SAP ישראל אמר: "אנו מברכים על השלמת המהלך שבו נחתם הסכם הרכישה של קומפליט את חברת קורקט. הקמת נציגות בצפון תאפשר הנגשת שירותים מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים בצפון הארץ אשר יסייעו לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים והחדשים שיבחרו לממש את החזון העסקי שלהם, באמצעות הטמעת פתרונות עסקיים מבית SAP Business One & SAP By Design בצפון. מרגע שהשקנו את הפעילות המשותפת אנו מרגישים גידול בהיקף הפעילות שנובע מהליווי הקרוב שאנחנו מעניקים ללקוחותינו בצפון אשר משפר את שביעות הרצון ויצירת הערך העסקי".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות