✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.11 - חברת הסייבר ObserveIT מכריזה על כלים חדשים לאיומים פנים-ארגוניים ומדווחת על צמיחת שיא

IsraelClouds
|
November 18, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

ObserveIT מכריזה על הרחבת מרכז הפיתוח בתל-אביב כחלק מתוכניות הפיתוח והתרחבות, מדווחת על גידול של 80% בהזמנות ב-15 חודשים האחרונים ועל השקת הגרסא האחרונה של פתרון הגנת האיומים הפנימיים שלה, בעל יכולות משופרות לאיתור, מניעה, ודיווח דליפת מידע

טל טיקוצקי ומייק מאק'י משיקים את המשרדים החדשים. צילום: ניב קנטור

ObserveIT הישראלית-אמריקאית, ספקית פתרונות ניהול האיומים הפנים-ארגוניים המובילה עם יותר מ- 1,800 לקוחות ברחבי העולם, הכריזה היום על פתיחת משרדים חדשים במגדלי אלון בתל אביב. המעבר למשרדים חדשים משקף צמיחה משמעותית וחידושים בפתרונותיה, בד בבד לדרישה הגלובלית לפתרון של החברה בתחום ניהול פנים-ארגוני.

מרכז הפיתוח החדש והיוקרתי של החברה במגדלי אלון ממוקם באחד מאזורי העסקים המובילים בתל אביב ובקרבה לקווי תחבורה מרכזיים ומנוהל על ידי טל טיקוצקי, סמנכ"ל ההנדסה ב- ObserveIT. בימים אלו שוהה בישראל מנכ"ל החברה מייק מאק'י  ((Mike McKee לכבוד מעבר מרכז הפיתוח של החברה למשרדים חדשים.

"אנחנו נרגשים מההתרחבות והמעבר למשרד החדש במגדלי אלון", אמר טל טיקוצקי, "המעבר משפר את הגישה שלנו לכישרונות המובילים בתעשייה הישראלית ומאפשר לנו להתמקד בפיתוח הפלטפורמה של החברה תוך התמודדות עם אתגרים מגוונים יותר ומעל הכל להמשיך ולשפר את המענה שלנו לניהול האיום הפנימי בארגונים".

לאחרונה חשפה ObserveIT את גרסא ObserveIT 7.6. במקביל, מדווחת החברה כי ברבעון האחרון זכתה במספר ההזמנות הגדול בהיסטוריה של החברה. החברה מדווחת על גידול של 80% בהזמנות ב- 15 החודשים האחרונים, זכיה במספר לקוחות משמעותיים, ושבחים מהתעשייה.

הישגים נוספים של החברה במהלך הרבעון השלישי של 2018 כוללים סבב גיוס שני של 33 מיליון דולר, 4 עסקאות בהיקף של יותר ממיליון דולר עם חברות 500 Fortune, והמינוי של דייב דיוולט (Dave DeWalt ), המייסד של NightDragon Security, לסגן יושב ראש מועצת המנהלים.

ObserveIT קיבלה גם הכרה משמעותית מהתעשייה ברבעון השלישי, המאשרת את מעמדה כמובילה בתחום ניהול איומים פנימיים. החברה הוכרה כספק פתרון אבטחה של השנה על ידי בתחרות "פרסי פורצי הדרך" של CyberSecurity וזכתה בשתי קטגוריות - "איתור איום-פנימי חדשני", ו-"המוצר המוביל במניעת איומים פנימיים" בטקס פרסי Cyber Defense 2018.

ביולי 2018, ObserveIT הוזכרה בדו"ח "איך להגן על המידע שלך מפני אנשים מבפנים" של פורסטר (Forrester) כדוגמא לכלי ניטור קצה וקיבלה הערכה מ-KuppingerCole על הפירוט המעמיק של פתרון האיום-הפנימי.

"ההתרחבות של המשרד החדש בתל אביב, בסיס הלקוחות הצומח, עדכוני מוצר חדשניים וההכרה מהתעשייה, כולם מאשרים את הפתרון והמעמד הייחודיים שלנו כפתרון 'ניהול איומי פנים' המועדף על המותגים הכי גדולים בעולם." מסכם מנכ"ל ObserveIT מייק מאק'י.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות