✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.03 - ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA : "אני ישראלי בליבי, בקרוב נהיה חברה גדולה בישראל"

IsraelClouds
|
March 27, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת NVIDIA, ענקית המעבדים הגראפיים והבינה המלאכותית, ערכה אירוע מיוחד לרגל הגעתו לישראל של מייסד ומנכ"ל החברה, ג'נסן הואנג, אשר הכריז לפני כשבועיים על רכישת חברת מלאנוקס הישראלית תמורת 6.9 מיליארד דולר. מנכ"ל NVIDIA העולמית יחד עם איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס, אירחו אתמול (ג') במתחם רידינג 3 שבנמל תל אביב כ-300 מבכירי המשק הישראלי ובהם מובילי ענף ההייטק והתעשייה, מפתחים ואנשי אקדמיה, שבאו לברך על העסקה הגדולה ביותר שביצעה NVIDIA מעולם, שהינה גם האקזיט השני בגודלו בהיי טק הישראלי.

בפתיחת האירוע האקסקלוסיבי התייצבו שני המנכ"לים יחד על במה אחת ופרשו את חזונם ביחס לפוטנציאל האדיר הטמון בסינרגיה בין החברות, שוחחו על פעילותן המשותפת, הקיימת וזו שעוד צפויה לגדול באופן משמעותי בתחום הדאטה סנטרס ומחשבי העל (HPC) והתייחסו גם לאופן בו הם רואים את עתיד הבינה המלאכותית במגוון רחב של תחומים, ממכוניות אוטונומיות ועד לרפואה.

"אני לא ישראלי מלידה, אבל אני ישראלי בלב", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA  בפתח דבריו, "בקרוב נהיה חברה גדולה מאוד בישראל. מלאנוקס שנבנתה בידיים מדהימות של איל (וולדמן) ומיכאל (כגן) היא אחת מהחברות הטובות בעולם כיום, אחד המותגים הגדולים בעולם, ואיל הוא אחד היזמים הגדולים בעולם, אחד מאנשי החזון הגדולים בעולם. מלאנוקס היא חברה שאהבתי במשך זמן רב. זה אוצר גדול. היא חברה שמביאה גאווה גדולה לישראל".

"אחד הדברים שלמדתי על חברות ישראליות הוא שכולם רוצים אותן. אני לא מכיר שום חברה גדולה בעולם שלא רוצה להיות היום בישראל. אני לא יכול להגיד לכם עד כמה אני נרגש וגאה על כך שנהיה חברה גדולה בישראל. איל לימד אותי היום את המילה 'סבבה'. אני חושב שהשימוש הנכון במילה הזו היא המצב הזה – אני מרגיש סבבה".

איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס אמר: "אנחנו מאוד נרגשים, כי כמו ג 'נסן אמר, הרכישה הזו היא מאוד הגיונית. אנו נרגשים מאוד להיות חלק ממשפחת NVIDIA  ואנו מקווים להתפתח ולגדול עוד יותר כחלק מ-NVIDIA. אנו רואים את NVIDIA  כמו המוח ואת מלאנוקס כמו מערכת העצבים המביאה את הנתונים למוח. אנחנו רוצים להיות חברה שתיצור את אבני הבניין הטובות ביותר עבור כל מה שאתם רוצים לעשות, בין אם במרכזי הנתונים, בענן, או במכוניות אוטונומיות".

בהמשך הערב הוצגו בפני משתתפי האירוע מספר חברות ישראליות פורצות דרך בתחומן, אשר הדגימו מגוון רחב של יישומים שפותחו בישראל בעזרת המעבדים הגרפיים המתקדמים של Nvidia, שבעזרתם פועלים כלים חדשניים מתחום הבינה המלאכותית, הלמידה העמוקה וראיית המכונה, כמו גם יישומים של טכנולוגיית הקישוריות המהירה של מלאנוקס.  

Nucleai -  אבי ויידמן, מנכ"ל החברה הציג את הטכנולוגיה שפיתחה Nucleai אשר מסייעת לרופאים לזהות ולאבחן מקרים של סרטן הערמונית וסרטן השד, באמצעות מערכת מבוססת בינה מלאכותית מתחום ראיית מכונה. היכולות שמפותחות ב-Nucleai עוזרות לפתולוג לחסוך זמן ניכר בעבודתו, לקצר את זמן האבחון למטופל, לדייק בתוצאות ולמנוע שגיאות קטלניות. השילוב בין תחום הפתולוגיה לבינה מלאכותית טומן בחובו פוטנציאל רב - ההתפתחות הטכנולוגית שנרשמה בשנים האחרונות בחזית המחקר, מאפשרת קבלת תוצאות שנחשבו עד לא מזמן כבלתי אפשריות.

Deep Instinct – אלי דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה הציג את הפלטפורמה פורצת דרך שפיתחה החברה לתחום אבטחת הסייבר, המבוססת על טכנולוגיות מתחום הלמידה העמוקה, אשר מאפשרת למנוע מתקפות סייבר בזמן אמת. באמצעות למידה עמוקה Deep Instinct מאפשרת לזהות, לחזות, למנוע ולהגיב על פעילות זדונית על פני וקטורים שונים של התקפות, תוך כדי שהיא מספקת הגנה אדפטיבית מפני מתקפות סייבר, מתקדמות ככל שיהיו. החברה מספקת לארגונים פלטפורמה להגנה על שרתים, מכשירי קצה, טלפונים סלולארים, טאבלטים ומפתחת פתרונות דומים גם לתעבורת המידע ברשת.

Cognata – דני עצמון, מנכ"ל החברה הציג את מערכת הסימולציה מבוססת AI וראיית מכונה שנועדה לשוק הרכב האוטונומי שפיתחה החברה. הסימולטור של קוגנטה מדמה מגוון סיטואציות בערים אמיתיות לצרכי התנסות ואימון של המערכות האוטונומיות. המערכת בונה העתקים של ערים אמיתיות ומלבישה עליהן מידע תחבורתי שהיא מקבלת מרשויות וספקי מידע שונים, כדי לדמות חוויית נהיגה אותנטית ככל האפשר, תוך שהיא מקצרת משמעותית את זמני הבדיקה, האימון והפיתוח הדרושים על מנת ללמד את המכונית האוטונומית לנהוג בעצמה.

AnyVision – אלכס זילברמן, COO, הציג את החברה שפיתחה אלגוריתם לזיהוי פנים, גוף ועצמים שונים שמסוגל לבצע מעקב אחר אנשים בקהל גדול ולהתחבר למצלמות אבטחה בנמלי תעופה, רחובות וחנויות. החברה מאפשרת להפוך כל מצלמת אבטחה רגילה למצלמה חכמה עם יכולות ראייה ממוחשבות, באמצעות ניתוח וסיווג כלל המידע הנקלט בחיישני המצלמה. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מסוגלת לזהות במדויק אנשים גם אם הם עלו או ירדו במשקל, השתמשו באיפור או הרכיבו אביזרים כמו זקנים, משקפיים וכובעים.

Excelero – ליאור גל, מייסד משותף ומנכ"ל החברה הציג את הפתרון מבוסס תוכנה שפיתחה החברה, אשר מאפשר לארגונים למצות את הפוטנציאל של כונני הפלאש המייצרים עומס על המעבדים וגורמים לצוואר בקבוק. הפתרון של החברה מאפשר להגדיל את שטח האחסון בכוננים ולהאיץ את מהירות שליפת הנתונים.

בין המצגות של החברות שכבר פועלות בחזית הטכנולוגיה העולמית, עלה לבמה פרופ' יוסי קשת מאוניברסיטת בר אילן והסביר על חשיבות החינוך הטכנולוגי והכנסתם של כלים מתקדמים כמו אלה שמפתחת NVIDIA בתחום הבינה המלאכותית למערך הלימודים האקדמיים, במטרה להכשיר את הדור הבא של המפתחים והחוקרים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות