✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

נוטניקס מפרסמת ממצאי דוח הסוקר כיצד לשפר יעילותם של מרכזי נתונים בלי לתרום להתחממות הגלובאלית

IsraelClouds
|
February 1, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

נוטניקס מפרסמת ממצאי דוח הסוקר כיצד לשפר יעילותם של מרכזי נתונים בלי לתרום להתחממות הגלובאלית

מרכזי נתונים ב- EMEA פולטים גזי חממה כמו 5.9 מיליון כלי רכב. דוח חדש של נוטניקס בוחן את ההשפעה הפוטנציאלית של מודלים לתפעול מרכזי נתונים תוך השגת יעילות אנרגטית וצמצום טביעת רגל פחמנית.

נוטניקס (Nutanix, Inc. NASDAQ: NTNX) מובילה בתחום מחשוב ריבוי ענני היברידי, העניקה חסות למחקר מעמיק שיכול לסייע למקבלי ההחלטות בארגונים לא רק למזער את עלויות האנרגיה, אלא גם לקצץ באופן קיצוני את טביעת הרגל הפחמנית של מרכז הנתונים שלהם. התוצאות והתחזיות בדוח מבוססות על ניתוח מקורי שנוצר על ידי חברת Atlantic Ventures, חברת מחקר וייעוץ עצמאית, במרץ 2022. לראשונה, הדוח משווה מגוון מודלים טכנולוגיים תוך התייחסות מיוחדת ועדכנית יותר לארכיטקטורות שלוש-שכבות מסורתיות ו- HyperConverged (HCI). הדוח מציע לראשונה תחזית לגבי פוטנציאל החיסכון המצטבר ברמה האירופית (EMEA) ובשווקים לאומיים בודדים.

בין הממצאים העיקריים של הדוח:

לצד אוטומציה, מערכות קירור חדשניות ואנרגיות מתחדשות, הטרנספורמציה של ארכיטקטורות 3-Tier מסורתיות למודלים מהדור הבא - כמו פלטפורמות היפר אחודות (HCI) - תהיה המפתח למימוש פוטנציאל החיסכון בצריכת האנרגיה של מרכזי הנתונים ובטביעת הרגל הפחמנית. בהשוואה לפלטפורמות IT מסורתיות ב-3 שכבות, ארכיטקטורות של HCI מהדור הבא עשויות להפחית את צריכת האנרגיה וטביעת הרגל הפחמנית בכ-27% בשנה.

ניתן להשיג חסכון בזיהום באמצעות עבודה עם ספקיות שירותי הענן הגדולות (Hyperscalers) וספקי שירותים מנוהלים.

למעבר לתשתית היפר אחודה (HCI) באזור EMEA יש פוטנציאל להפחית את צריכת האנרגיה ב-56.7 טרה ואט לשעה ולצמצם את הפליטות ב-14.2 מיליון טון של פחמן דו חמצני בין השנים 2022-2025

מרכזי נתונים ענקיים כמו אלו של ספקיות הענן הגלובליות מסייעות בהשגת PUE (יעילות ניצול חשמל) נמוך בהרבה מאשר מתקנים מקומיים קטנים. הדור הבא של מרכזי נתונים של ספקיות ענן יכול לספק גישה לאנרגיה מתחדשת באמצעות הסכמי רכישת חשמל ארוכי טווח (PPA) וכך לתרום ליעד איפוס הפליטות של הארגון ש מבלי צורך להשקיע בתעודות CO2. בנוסף, מעבר אל ארכיטקטורות HCI עשוי להגביר את החיסכון באנרגיה לכיוון של 30-40%.

עסקים המתכננים את לעבור לארכיטקטורת HCI במרכזי הנתונים המקומיים שלהם צריכים לבחון לעומק טכנולוגיות קירור חדשניות, המסייעות לחסוך בעלויות בתקופה שבה מחירי האנרגיה עולים ולצמצם את זיהום האויר.

"מרכזי נתונים ותשתיות דיגיטליות ככלל מהווים נתח נכבד מצריכת האנרגיה העולמית עם טביעת רגל פחמנית ניכרת", אמר סמי זוגלאמי, סמנכ"ל נוטניקס במזרח התיכון ואפריקה. "ב-EMEA לבדה מרכזי נתונים צורכים מעל 90 טרה וואט לשעה בשנה עם רמת פליטות שווה ערך לזו של 5.9 מיליון כלי רכב (27 מיליון טון פחמן דו חמצני). לפעולה כאן יכולה להיות השפעה עצומה על שינויי האקלים, אך היא צריכה להתמתן מול הצורך של עסקים להתחרות ביעילות בשווקים דיגיטליים יותר ויותר," אומר זוגלאמי. הוא מוסיף כי "דוח זה, אשר מומן על ידי נוטניקס, משווה בין טכנולוגיות ומתודולוגיות שונות לניהול מרכזי נתונים, כאשר עסקים בוחנים כיצד להשיג ניטרליות אקלימית."

"תעשיית מרכזי הנתונים סיפקה שיפורים משמעותיים ביעילות האנרגטית בעשורים האחרונים, וכעת היא אחת המתקדמות ביותר במונחים של יעילות אנרגטית ופליטת פחמן. עם זאת, הביקוש לאנרגיה יעלה באופן משמעותי בעתיד ויגרום לכמויות גדולות של פליטת פחמן דו חמצני. טכנולוגיות חדשניות, כמו HCI, יכולות ליצור פוטנציאל יעילות ניכר ולהשפיע חזק על החיסכון בעלויות האנרגיה".

 

"מטרת הדו"ח היא להציע למקבלי החלטות עסקיות הצעות וחומר למחשבה לתכנון תשתית IT יעילה באנרגיה וידידותית לאקלים", אמר ד"ר קרלו ולטן, מנהל, Atlantic Ventures. "בפרט, תשתיות היפר-מאוחדות שבהן אנו מסתכלים בפירוט על הטכנולוגיה ומכמתים את היתרונות הפוטנציאליים ברמה האירופית והלאומית כאחד. אנו מקווים שזה יהיה בעל ערך ויספק תובנה אמיתית בכל הנוגע להבנה מה יכול להשיג טרנספורמציה רחבה לכיוון מודלים מודרניים של מרכזי נתונים במונחים של יעילות אנרגטית והגנה על אקלים."

 

אודות נוטניקס:

נוטניקס היא מובילה עולמית בסביבת ריבוי העננים ההיברידי וחלוצה בפתרונות תשתית אחודה (HCI), מה שמאפשר ללקוחותיה להתמקד בתוצאות העסקיות שלהם באופן מיטבי. ארגונים ברחבי העולם משתמשים בתוכנות נוטניקס כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל אפליקציה בכל מקום עבור סביבות המולטי-קלאוד ההיברידיות שלהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.nutanix.com או עקבו אחרינו ברשתות החברתיות @nutanix

אודות Atlantic Ventures

אטלנטיק ונצ'רס היא חברת מחקר וייעוץ עצמאית, מונעת מטרה המתמקדת בטכנולוגיות מתפתחות וברות קיימא. עם צוות מנוסה, אנליסטים טכנולוגיים, יזמים ואדריכלי ענן שאנו תומכים בלקוחות לתכנן, לבנות ולהפעיל פלטפורמות דיגיטליות ועסקיות בנות קיימא דגמים.

 

 

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות