✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.02 - כנס נוטניקס

IsraelClouds
|
February 7, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ"ל "נוטניקס":

"מחשוב עתיר ביצועים הפך למוצר צריכה"

"השוק הישראלי מתאים לנו כמאמץ טכנולוגיות"

"המסע של הארגונים לעבר המחשוב החדש, הכולל מעבר לענן והפיכת הארגון לדיגיטלי, נמצא רק בתחילתו. מדובר במסע ארוך ומשמעותי, אבל עם סוף טוב. במסגרתו, התשתיות והמחשוב עתירי הביצועים, HCI, הפכו למעין מוצרי צריכה", כך אמר דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ''ל נוטניקס. פאנדי דיבר במסגרת כנס NEXT on tour Nutanix שנערך היום (יום ד' 6/2) במרכז הכנסים "אבניו" קריית שדה-התעופה. האירוע, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, פתח את ה-Tour  העולמי של החברה והפגיש מאות מהנדסים בכירים ומנהלי מוצרים מהארץ ומהעולם יחד עם שותפים טכנולוגיים ולקוחות.

קבוצת "נוטניקס" על הבמה

"המסע של הארגון לעבר עידן המחשוב החדש מצוי רק בתחילתו", אמר פאנדי, "ארגונים נדרשים במסגרתו להרבה מילים המסתיימות ב-ity – זמינות, המשכיות עסקית, אמינות, יציבות, אבטחת מידע, כי כל המושגים הללו הם שמקנים לארגון את הערך שלו. כבר לא יכול להיות מצב שהמערכות הקריטיות של הארגון לא תהיינה זמינות סביב השעון. גם מעטפת אבטחת מידע הפכה לרכיב חשוב באבני הבניין של המחשוב הארגוני".

דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ''ל נוטניקס

הטמעת התפיסה של תשתיות המשולבות באופן הדוק ועמוק, Hyperconvergence, אמר פאנדי, "הוא רק בתחילתו. מדובר בתפיסה ארכיטקטונית המשלבת באופן הדוק את שכבות ומשאבי המחשוב, האחסון והווירטואליזציה – ועושה זאת על בסיס תוכנה – במערכת יחידה אחת. עבורנו זה היה עוד שלב טבעי בהתפתחות שלנו. משם התקדמנו למיכון ולתזמור ה-IT. אבל, יש לזכור כי זה לא יעד, אלא רק דרך במסע, שסופו אג'יליות עסקית, אמינות של מערכות ה-IT ואבטחת מידע, בענן ומחוצה לו". "נדרשים כמה רכיבים בערימה של עולם ה-IT", ציין פאנדי, "מערכת הפעלה, אחסון מוגדר תוכנה, Hypervisor, רישות מוגדר תוכנה, אבטחה מוגדרת תוכנה, ניהול תפעול, ניהול מערכות תזמור ואוטומציה – וכל אלה נדרשים להגיע יחדיו. צריך ארכיטקטורה כוללת, וזה מה שאנחנו עושים, בעוד שהמתחרים שלנו נותנים רק חלק מערימת ה-IT". "בסופו של יום", אמר, "האתגרים הגדולים של המנמ''רים סובבים סביב אבטחת מידע כוללת, מעבר לענן, חידוש התשתיות בדטה סנטר והפיכתן למוגדרות תוכנה. לדבריו, "עולם ה-IT חייב להשתנות – ואתמול. זה יקרה עם שימוש בבינה מלאכותית, לימוד מכונה ועוד מיכון. אנשי ה-IT צריכים להמציא את עצמם מחדש ולהיערך לעולם העתיד, עם מיקוד על הדור הבא של ה-BI וניתוח מעמיק. רק כך המנמ"רים יהיו רלוונטיים להיבטים העסקיים של הארגון, עם מענה ותגובה מהירים וזריזים יותר, יכולת לתת לנתונים משמעות חדשה ויותר ערך עסקי".

הסניף של נוטניקס בישראל מנוהל על ידי נדב טוביאס. פאנדי ציין ש"השוק הישראלי מתאים לנו מאוד, בשל החדשנות שמאפיינת אותו ובהיותו מאמץ מוקדם של טכנולוגיות. יש לנו בישראל מאות לקוחות ארגוניים ואני צופה גידול משמעותי בהמשך השנה". נדב טוביאס, מנכ''ל הסניף הישראלי של החברה אמר כי "נמשיך להשקיע פה ונגדיל את הצוות. התחלנו את הפעילות בארץ ב-2014, וכיום יש לנו יותר מ-200 לקוחות ארגוניים גדולים. הצפי לגידול השנה עומד על עשרות אחוזים". עתיד המחשוב, סיכם פאנדי, "הוא להיות בכל מקום - לא רק בענן הציבורי, אלא גם בפרטי. לא רק בארגוני ענק, אלא גם בחנויות קטנות. זה יהיה שיעור נפלא עבור ספקיות ה-IT, ועבורנו גם".

נדב טוביאס מנכ"ל נוטניקס ישראל
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות