✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.04 - פוג'יטסו מאיצה את הביצועים של נפחי עבודה קריטיים עם פורטפוליו של שרתי x86 טורבו

IsraelClouds
|
April 7, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

• פוג'יטסו חידשה את כל סדרת שרתי ה-x86 שלה על מנת לנצל את היכולות החדשות של זיכרון Intel® Optane™ DC.

• יכולות עיבוד מאיצות משימות עתירות מידע ומאפשרות כמויות מידע אדירות

• ביצועים חסרי תקדים מספקים הזדמנויות חדשות עבור עסקים ומאפשרים שימוש באפליקציות כבדות.

פוג'יטסו מסירה צוואר בקבוק שפגע באפליקציות, על ידי הוספה של זיכרון גישה אקראית לא נדיף (non-volatile random access memory) לדור החדש של שרתי PRIMERGY  ו-PRIMEQUEST המבוססים על טכנולוגיית Intel Xeon Scalable. התמיכה ל- Intel® Optane™ DC מעניקה יכולות טורבו לעיבוד המידע, מאפשרת לאפליקציות להשתמש במידע במהירות רבה יותר, אפילו כאשר מדובר בכמויות מסיביות של מידע.

שרתי ה-PRIMERGY  וה-PRIMEQUEST נהנים מהעבודה החלוצית של פוג'יטסו במסגרת פרויקט NEXTGenIO project שמהווה חלק מ- EU Horizon 2020, תוכנית המחקר והחדשנות הגדולה ביותר של האיחוד האירופי. פוג'יטסו הובילה בשימוש בטכנולוגיית Intel® Optane™ DC על מנת להפחית צווארי בקבוק שוקרים על ידי המהירויות הנמוכות של קריאה וכתיבת מידע לזיכרון – הידועה גם כמהירות קלט/פלט or I/O speed – בהשוואה למהירויות של יכולות העיבוד. ההצלחה של הפרוייקט הזה של האיחוד האירופי איפשרה לפוג'יטסו להציג את יכולות הקלט/פלט הללו לשרתי תעשייה סטנדרטיים x86 מסדרת PRIMERGY ו-PRIMEQUEST

עכשיו פוג'יטסו שחררה את דור ה-M5 החדש של שרתי PRIMERGY  כמו גם PRIMEQUEST המשלבים ביצועים עם זיכרון NVRAM החדש. הנ"ל מביא את המידע קרוב יותר למעבדים, ובכך מקטין את זמן העברת המידע בין העיבוד לאחסון. חיתוך בזמן הזה מאיץ את הביצועים של יישומים עתירי עבודה, משירותי ענן ועד למאגרי נתונים הנמצאים בארגון עצמו.

שיפורים הביצועים הללו באים לידי ביטוי בתוצאות של מבחני בנצ'מרק עצמאיים. שרת PRIMERGY RX2540 M5 שבר שני שיאים במבחן VMware VMmark שמודד את הביצועים וצריכת חשמל של פלטפורמות וירטואליזציה בו זמנית. בנוסף, מערכת PRIMERGY RX4770 M5 השיגה תוצאות יוצאות דופן בהפעלה של גרסת מהדורת SAP Business Warehouse של SAP HANA® Standard Application Benchmark Version 3 עם 9.1 מיליארד שיאים ראשוניים. בבנצ'מרק, ב- RX4770 M5הותקנו המודלים החדשים של Intel® Optane™ DC Persistent. בעודם מספקים ביצועים מרשימים, בעזרת ה-DCPMM הלקוחות גם יכולים לשלש את תכולת הזיכרון והורדה משמעותית של זמן האתחול של מסדי הנתונים שלהם. הדבר מדגים את האפשרויות החדשות של מסדי נתונים עם זיכרון מובנה וקונפיגורציות חדשות בין הזיכרון לאחסון עם המודלים של DC Persistent Memory

בנוסף, גם PRIMERGY RX4770 M5 וגם PRIMERGY RX2540 M5 שוברים שיאים במבחן SPECjbb2015 שמעריך את הביצועים ומדרגיות של מערכות המריצות יישומים בסביבת עבודה של JAVA.

שדרוגי מערכת נוספים מאפשרים לדור 5M של PRIMERGY ולדור השני של סדרת PRIMEQUEST 3000 לתמוך ביותר משתמשים במקביל ויותר מכונות וירטואליות על כל מערכת. כתוצאה מכך, עסקים יכולים למדרג את האפליקציות שלהם ביתר מהירות על תשתיות וירטואליות- מעניקים יותר שירותים ליותר לקוחות תוך כדי שיפור השירות.

אוליביה דלקפלה, ראש קטגוריית ניהול בפוג'יטסו EMEIA אומר: "עסקים התרגלו לראות את הצורך לנהל ולאחסן כמויות מידע גדולות כעול, אבל עכשיו הפוטנציאל הגדול שלהם מוכר – וזה יתחיל להיפתח. עם פריצה טכנולוגית שמביאה את השיפור בניהול מידע קרוב יותר למעבדים של שרתים, אנחנו יכולים להבטיח שהלקוחות שלנו יוכלו לקבל יותר ערך מתמיד מהמידע שהצטבר אצלם. הדילוג הזה ביכולות גם פותח דלתות עבור טכנולוגיות אפליקיישן חדשות.

PRIMERGY ו-PRIMEQUEST נתמכים גם על ידי ה-Fujitsu’s Software Infrastructure Manager (ISM) שנותן לארגונים שליטה על המידע שלהם משרתים, אחסון, רשתות ותוכנות ניהול ענן תוך שימוש בממשק משתמש אינטואיטיבי. עם הדור החדש של המערכת, גרסה חינמית- ISM Essential זמינה עכשיו. התוכנה מספקת תשתית אחודה כמו גם תכונות הכרחיות לניהול שרת.

תמחור וזמינות

• המחיר משתנה בין האזורים ותלוי בקונפיגורציה של המערכת. שרתי PRIMERGY  ו-PRIMEQUEST החדשים זמינים להזמנה ישירות מפוג'יטסו או דרך השותפים המובחרים כדלהלן: PRIMERGY RX2530 M5, RX2540 M5, RX4770 M5, CX 2550 M5, CX2560 M5, CX2570 M5, and PRIMEQUEST 3000 מהדור השני זמינים באופן מיידי

• PRIMERGY RX2520 M5 and TX2550 M5 זמינים החל מיוני 2019

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות