✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.05 - חדשות מרחבי העולם: מיקרוסופט עם רכש מסעיר בתחום העוזרות הקוליות

IsraelClouds
|
May 22, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

מיקרוסופט רוכשת חברת AI שמתמחה בניהול שיחות. ה- CTO של תחום ה- AI של מיקרוסופט, דיוויד קו, הודיע השבוע על רכישה של חברת הבינה המלאכותית Semantic Machines, שמפתחת טכנולוגיית ניהול שיחה חדשנית. הרכישה צפויה להוסיף למיקרוסופט טכנולוגיית עיבוד שיחה טבעית שפותחה על די Semantic Machines ותשולב במוצרי מיקרוסופט כמו Cortana ו-  Azure Bot Service.

באתר החברה, Semantic Machines נכתב כי מערכות שפה טבעית כמו סירי של אפל, קורטנה של מיקרוסופט וגוגל Now רק מבינות הוראות, אך לא שיחה חופשית. לעומת זאת, הטכנולוגיה שפיתחה מצליחה להבין שיחות ולא רק פקודות. חלק מהפקודות הנפוצות ביותר שעוזרות וירטואליות מבצעות כיום כוללות בירור מזג אוויר, שליטה במוזיקה ויצירת תזכורות. "בכדי לקבלת תקשורת עשירה ואפקטיבית, עוזרות חכמות צריכות להיות מסוגלות לנהל דיאלוג חכם בצורה טבעית, במקום אך ורק להישמע להוראות", זאת לפי דיוויד קו.  

אחד ממוצרי הליבה של החברה הוא "מנוע השיחה" (Conversation Engine). מנוע השיחה לוקח קלט טבעי כמו שיחה בין שני אנשים, ומצליח לייצר ממנה מסגרת מתעדכנת שמנהלת שיחה על ידי ניתוח הקשר (קונטקסט), דגשים ואת המטרות של משתמש הקצה. בנוסף, מנוע השיחה משתמש בטכנולוגיית NLG (natural language generation) שעושה שימוש בנוסחאות תקשורתיות בהתבסס על הקונטקסט של השיחה. קו מוסיף ואומר ש-Semantic Machines משתמשת בלמידת מכונה (ML) על מנת לאפשר למשתמשים "לגלות, לגשת וליצור אינטראקציה עם מידע ושירותים בצורה הרבה יותר טבעית, ובהשקעה מינימלית".  

עם הרכישה האחרונה מיקרוסופט הופכת לחברה הראשונה שמוסיפה "תחושה דו-קולית מלאה" (full-duplex voice sense) למערכת שיחה מבוססת AI שכעת מיועדת לנהל שיחות עם בני אדם, וגם עם טכנולוגיות מבוססות קול כמו קורטנה ו- XiaoIce .

בעוד שמיקרוסופט מתמקדת בפיתוח טכנולוגיית זיהוי דיבור ושפה טבעית כבר מעל שני עשורים, היא שמה לה למטרה להרחיב את חזונה לכדי מצב שבו מחשבים ברחבי העולם יכולים לראות, לשמוע ולהבין בני אדם.

לקריאת הכתבה המלאה באנגלית>>

http://bit.ly/Microsft_AI

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות