✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

NetCloud מקבוצת Yael השלימה פרויקט ERP בחברת סיגריות ירושלים הפועלת ברשות הפלסטינית

IsraelClouds
|
May 23, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

 

NetCloud מקבוצת Yael השלימה פרויקט ERP בחברת סיגריות ירושלים הפועלת ברשות הפלסטינית

הפרויקט שעלייתו לאוויר הושלמה בימים אלה

מבוסס על פתרון NetSuite בענן הנחשב למוביל בעולם

 

קבוצת Yael, קבוצת IT מהמובילות בישראל, משלימה בימים אלה פרויקט ERP בחברת סיגריות ירושלים. האחראית על הביצוע היא NetCloud, נציגתה הישראלית של Oracle NetSuite, שנרכשה בידי קבוצת Yael לפני פחות משנה. מטרת הפרויקט, שכלל היבטים פיננסיים ולוגיסטיים, הייתה לאחד את כל מערכות המחשוב של הארגון, הכולל שורה של חברות בת ונכסים, למערכת NetSuite ERP, שהיא מערכת ה-ERP בענן הנחשבת למובילה בעולם, ולבצע לוקליזציה שלה לדרישות הרשות הפלסטינית. היקפו הכספי של הפרויקט, הצפוי בהמשך להתרחב לדובאי ולמדינות ערב, הוא מאות אלפי שקלים.

 

סיגריות ירושלים היא חברה ציבורית הפועלת מאז 1964 כשעיקר פעילותה היא מפעל לייצור סיגריות ולצדו, חברת השקעות וקמעונאות המשווקת סיגריות לרשתות סופרמרקטים וחנויות ברחבי ישראל והרשות הפלסטינית, שם היא אוחזת כמחצית משוק זה.

https://www.jerucig.com/

 

"האתגר העיקרי שלנו היה להוריד את המערכות הישנות מהאוויר תוך כדי שימור רצף פעילות במעבר למערכת החדשה" מוסר איל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד מקבוצת Yael. "מיזוג פעילות עשרות סוכני המכירות של החברה, לצד חיבור פעילות מערכות הייצור, מלאי, רכש, מכירות, ניהול פיננסי ושאר מערכות הארגון למערכת NetSuite חכמה. המטרה הייתה לבצע הטמעה במינימום זמן, תוך כדי פיתוח של לוקליזציה לשפה ולדרישות הרשות הפלסטינית, בהיבטים של חוק ומיסוי וכיוב'".

 

המערכת החדשה עלתה לאוויר תוך חודשים ספורים והחליפה מערכות מקומיות שונות, תאפשר ניהול מתקדם וחדשני של פעילות הייצור, השיווק, המכירה וההפצה של מוצרי החברה באזורי הפעילות השונים. המערכת, שתשרת פעילות של עשרות סוכני שטח, תאחד את כלל נכסי הארגון לצפייה נוחה ושקופה שתכלול מידע לוגיסטי ופיננסי באופן מרוכז. האיחוד ירכז את הפעילות העסקית באופן שוטף ואפקטיבי. המעבר ממערכות מיושנות למערכת ERP חדשנית בענן האחראית להמוני תהליכים וסכומי כסף גדולים, נעשה תוך שת"פ מוצלח במיוחד של צוותי סיגריות ירושלים ונטקלאוד מקבוצת Yael.

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות