✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.08 - החברות NetApp ו-NVIDIA משלבות מערכות להאצת פרויקטים של בינה מלאכותית

IsraelClouds
|
August 5, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

ארכיטקטורת NetApp ONTAP AI  בשילוב מחשבי העל של NVIDIA יאיצו ויתאימו את תעבורת הנתונים לתמיכה בפרויקטים מסוג זה

חברת NetApp (נטאפ), חברת ניהול הנתונים והענן ההיברידי המובילה בשוק, חושפת את ארכיטקטורת הבינה המלאכותית המוכחת שלה -  NetApp ONTAP AI, ששולבה במחשבי העל DGXשלNVIDIA  ובהתקני האחסון All Flash A800 של NetApp. השילוב יאפשר לפשט, להאיץ ולהרחיב את תעבורת הנתונים עבור יישומי למידה עמוקה ולסייע ללקוחות להשיג השפעה עסקית משמעותית בעזרת בינה מלאכותית AI)).

רבים מהארגונים מאמצים כיום פלטפורמותAI  חדשות, כלים ותהליכים חדשים, אך לרובם עדיין אין שליטה מספיקה שתבטיח כי מלוא הנתונים הנגישים יהיו זמינים לפרויקטים של AI שהם מיישמים. הצלחה בתחום ה-AI תלויה בגישה של הארגון לנתונים. כדי להוכיח היום יעילות בתרחישי שימוש של פתרונות AI ולהכין את העסק לאפליקציות AI עתידיות, ארגונים חייבים לתת עדיפות להשגת נראות לנתונים ושליטה בהם  – מנקודת הקצה דרך מערכות הלבה וכלה בענן.

"ארגונים ברחבי העולם מבצעים השקעות משמעותיות ב-AI, אבל לעיתים חסרה להם התשתית הדרושה לצורך אופטימיזציה של הנתונים עבור פרויקטים של AI ולהרחבת הפריסה של האפליקציות ותהליכי העבודה כדי ליצור את ההשפעה העסקית שהם מצפים לה", אמר אוקטביאן טנסה, סגן נשיא בכיר לתחום ה-ONTAP בחברת NetApp העולמית. "פתרונות הנתונים המקושרים לענן שלNetApp והארכיטקטורה המוכחת ששולבה  עם NVIDIA DGX יוצרים סביבת נתונים אחת  ל-AI. היא  נותנת ללקוחותינו את השליטה, הגישה והביצועים הנדרשים כדי לספק את הנתונים הנכונים בזמן הנכון, במיקום הנכון, ליישומי ה-AI שלהם – והכל בפריסה רחבה, בצורה משולבת, מנוהלת ומוגנת על ידי חזון ה-Data Fabric של NetApp".

מינוף תשתית ה-Data Fabric של NetApp, ONTAP AI מאפשר לארגונים ליצור צינור של תעבורת נתונים רציפה, מנקודת הקצה, דרך מערכות הליבה ועד לענן. צינור זה משלב מקורות נתונים מבוזרים, דינמיים ומגוונים עם שליטה ואבטחה מלאים. בעזרת כוח עיבוד רב עוצמה ונפח גבוה, ONTAP AI פותר צווארי בקבוק של ביצועים ומאפשר גישה מאובטחת ללא הפרעה לנתונים ממקורות שונים ובפורמטים שונים של נתונים.

"השילוב של DGX והיצע פתרונות ה- All Flash של NetApp מתמודד עם אתגרי התשתית של  פרויקטי ה- AI של היום", אמר ג'ים מקיו, סגן נשיא ומנכ"ל מערכות למידה עמוקה בחברת NVIDIA, "מעמדה של NVIDIA כמובילה בתחומי ה-AI והמעבדים הגראפיים בשילוב עם החדשנות של NetApp במערכות אחסון מבוססות הבזק (Flash), מספקת ללקוחותינו דרך מהירה יותר ליישם AI עם ביצועים מוכחים ומודל תפעולי פשוט יותר".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות