✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.04 - הבשורה של נטאפ ואינטל: מאיצות את הגישה ליישומים קריטיים לכל עסק

IsraelClouds
|
April 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת NetApp העולמית הכריזה על תמיכתה ב- Intel® Optane. השילוב בין החברות יאפשר לארגונים להישאר תחרותיים על ידי ניצול טוב יותר של הנתונים שברשותם כדי שיוכלו לתעל אותם לטובת הלקוחות שלהם.

האתגר העומד בפני ארגונים כיום הוא היקפים חסרי תקדים של נתונים והארגון צריך לדעת כיצד להשתמש בהם כדי להשיג השפעה עסקית. קל לדבר על שימוש נכון בנתונים אך הרבה פעמים הדבר קשה מאד לביצוע. יישומים חדשים כמו אינטליגנציה מלאכותית, למידת מכונות, אנליטיקה בזמן אמת והאינטרנט של הדברים מונעים על ידי כמויות אדירות של נתונים ומהווים אתגר הולך וגובר. על ידי שימוש בתוסף זיכרון חדש ומבטיח, NetApp יכולה להעניק ללקוחותיה את הכלים לתעל את הערך של היקף גבוה של נתונים ולהרחיב את אסטרטגיית מארג הנתונים שלה לשרתים שלה עם יישומים ונתונים שהם קריטיים לכל ארגון עסקי.

NetApp MAX Data" תומך כעת בזיכרון של Intel Optane DC ומאפשר להריץ מידע רב כדי להפעיל בפשטות יישומים כמו Oracle ו- MongoDB. הפתרון מאפשר יכולות של בחירה, שדרוג או הקטנה שישפיעו על הארגון מבחינה עסקית" אמר ג'ואל רייך, סגן נשיא בכיר למערכות אחסון ולתוכנה בחברת NetApp. "השילוב של המידע המופק ומנוהל בקרב מרכזי נתונים, מכשירי IOT וחיישנים, ובסביבות ענן היברידיות עם  אסטרטגיית מארג נתונים שמקיפה את משתמשי הקצה והענן הוא חיוני להצלחה העסקית".

"לקוחות יכולים כעת לפתור את אתגר הנתונים עם השילוב העוצמתי של המעבדים והזיכרון של אינטל" אמרה ג'ניפר האפסטטלר, סגנית נשיא ומנהלת כללית לניהול מוצרים ואחסון דאטה סנטר באינטל, "העבודה עם ארגונים חדשניים כמו NetApp תסייע לנו לנוע קדימה, לאחסן ולעבד יותר נתונים מאי פעם".

MAX DATA הוא פיתרון האחסון התאגידי הראשון בשרתים המשתמש בזיכרון Optane DC של אינטל כדי לספק יכולות ברות השגה, עם זמן המתנה נמוך, שלא מצריכות שכתובים לקוד האפליקציה ומאפשרות לארגונים לנצל בצורה מלאה את ההטבות של יישומים בזמן אמת.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות