✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.12 - סיפור הצלחה ישראלי בכנס NetApp INSIGHT בברצלונה

IsraelClouds
|
December 6, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

במסגרת כנס החדשנות השנתי, שעורכת NetApp העולמית באירופה - והשנה בברצלונה, בחרה להציג את סיפור ההצלחה של נטאפ בישראל: החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (CBC Group), המייצגת בישראל מותגים כמו קוקה קולה, קרלסברג ו-Muller, ומותגים מקומיים נוספים כמו טרה, נביעות ופריגת. אל הכנס מגיעים מנהיגים עסקיים מרחבי אירופה, בכדי לשמוע על החידושים האחרונים בשינוי הדיגיטלי בעולמות הענן, HCI, Flash ועוד. אל מול כ-5,000 מומחי מחשוב, הדגימה עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע ותקשוב בקבוצת CBC כיצד, בעזרת הטמעת חזוןData Fabric  של נטאפ, חסכה חברת המשקאות הגדולה בישראל משאבים רבים ויכולה כעת להגיב מהר יותר ולהפוך לתחרותית יותר.

בסך הכל מעסיקה קבוצת CBC מעל 5,000 עובדים, ביצור ובהפצה של למעלה מתריסר מותגים. הקבוצה למשקאות הינה בעלת רשת הפצה רחבה, שדורשת אספקה בזמן ובהיקף רחב של מוצריה לעשרות אלפי קמעונאים בכל רחבי הארץ. חברת CBC בחרה להטמיע שתי מערכות HCI של NetApp, על מנת לפשט ולאזן את עומסי העבודה הווירטואליים ולבנות תשתית מבוססת ענן.

המערכת הראשונה הייתה עבור יחידת ה- DMZ בצפון הארץ והשנייה עבור מרכז הנתונים של טרה בדרום. כל מה שקשור למרכזי הנתונים של החברה, כולל SQL, Exchange, SAP, ולבסיסי הנתונים שולב לתוך ה-HCI וניהול המערכות הפך לאוטומטי ולפשוט.

לוצ'יאנו לודוויג, ארכיטקט מערכות IT ראשי בחברה המרכזית למשקאות: "נוכחנו לדעת שלזמן המתנה ממושך או למחזורי גיבוי ארוכים יש השפעה חמורה על העסקים. פיתוח היישומים מואט, וכך גם הייצור וההפצה. הדבר מגביל את היכולת של הארגון להגיב במהירות לשוק. פתרנו זאת באמצעות NetApp HCI, שאותו יישמנו בשני אתרים שונים במהלך שבועיים. כיום אנחנו יכולים להבטיח שיישומים קריטיים כמו SQL, Exchange או SAP יישארו זמינים 24/7 אפילו בסביבה וירטואלית ומשותפת לגמרי. אם נוסיף לכך את החיסכון כתוצאה מאוטומציה והפחתה בעלויות, נעשה ברור שטכנולוגיית הנתונים של NetApp מסייעת לנו להישאר מובילים כספקי משקאות בישראל".

גיא רחמים, CTO ב-NetApp ישראל: "ההשפעה הגדולה ביותר של NetApp HCI על מרכזי הנתונים של CBC מובטחת בביצועים, הנוגעים בכ- 5,000 משתמשים ועשרות אלפי לקוחות.

היישום מאפשר לצוות להתמקד במה שהם טובים בו, במקום להתמודד עם צווארי בקבוק מתמשכים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות