✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מאז פרוץ משבר הקורונה, אימוץ הדיגיטל של ארגונים ביצע קפיצת מדרגה של 10 שנים

IsraelClouds
|
July 19, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
ינון וטשר, מנהל שותפים בנטאפ. קרדיט: יח"צ נטאפ ישראל


מאז פרוץ משבר הקורונה, אימוץ הדיגיטל של ארגונים ביצע קפיצת מדרגה של 10 שנים

הנתון נמסר בכנס NetApp שנערך השבוע בישראל

נטאפ (NetApp), חברת תוכנה גלובלית המתמקדת בניהול נתונים בענן ובדטה סנטר הארגוני, ערכה השבוע את כנס השותפים השנתי שלה ה- Channel kick-off event, שנערך בפעם הראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל בכנס פיסי במלון דניאל בהרצליה. בכנס נשאו דברים שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל, ינון וטשר, מנהל השותפים וארז גל חן, CTO בנטאפ ישראל.

מתחילת מגפת הקורונה חוותה נטאפ צמיחה מואצת כשלקוחות קיימים וחדשים העבירו נתחים גדלים והולכים של פעילותם העסקית לזירה הדיגיטלית ונדרשו פתרונות מתקדמים לניהול הדאטה ולהפקת ערך כלכלי ממנו. הפתרונות של נטאפ תוכננו לעידן הכלכלה הדיגיטלית ללא קשר לקורונה ולמעשה היו ערוכים ומוכנים להתפתחויות בשוק המקומי והעולמי. בכירי החברה ציינו בדבריהם את המפגש בין הצרכים הטכנולוגיים והעסקיים החדשים של הלקוחות לבין הפתרונות של נטאפ וכיצד החברה עצמה נערכה לשינויים בדפוסי העבודה.

"השנה החולפת הייתה מאתגרת מאד והיא הציבה בפנינו אתגרים חדשים כמו: כיצד להמשיך ולהאיץ את הפעילות העסקית בתקופה שלא התאפשר לנו לפגוש את הלקוחות שלנו פנים מול פנים? כיצד להעניק שירות מירבי ללקוחות בלי לסכן את העובדים של שני הצדדים?" אומר שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל. "נוכחנו לראות כיצד הזרעים ששתלנו לפני הקורונה והיחסים שפיתחנו במהלך השנים האחרונות אפשרו להתמודד עם האתגרים הללו. הלקוחות ידעו שאפשר לסמוך על נטאפ ועל השותפים שלנו כשצריך ובמשבר הקורונה הוכחנו זאת. אם שנת 2019 הייתה שנת צמיחה בפעילות העסקית שלנו, הרי שבשנת 2020 הצלחנו לשבור שיאים חדשים ואף לרכוש לקוחות חדשים במגזרים משמעותיים מאד להמשך העסקים שלנו".

לדברי פרייס "נטאפ מתרחבת בשנים האחרונות לתחומים נוספים כמו ענן ו- DevOps. הלקוחות שלנו מבינים שהם שותפי אמת שלנו ואנו צועדים אתם לכל אורך הדרך. אין לי ספק, שבעזרת האסטרטגיה והטכנולוגיה של נטאפ נמשיך את המומנטום של השנים האחרונות ולא נוכל לעשות זאת ללא השותפים שלנו".

ינון וטשר, מנהל השותפים, נטאפ  ישראל: "הכנס עמד בסימן של גילוי עולמות חדשים. קולומבוס אמר שכדי לגלות עולמות חדשים, לעיתים צריך לאבד את קשר העין עם החוף. ואכן, אחרי שנה של עבודה מהבית אנחנו מרגישים לפעמים כאילו הגענו לעולם חדש. העולם השתנה מכיוון שבזמן משבר הקורונה כשישבנו בבית ועבדנו מהבית העולם כולו ביצע קפיצת מדרגה דיגיטלית קדימה. לפי מחקר של מקינזי שנערך לאחרונה, במהלך 18 החודשים מאז פרוץ משבר הקורונה האימוץ העולמי של הדיגיטל קפץ קפיצת מדרגה של 7 עד 10 שנים – והיד עוד נטויה. לכן, כעת עלינו לצעוד במהירות בעולם החדש וליישם חדשנות טכנולוגית פרי הפיתוח של נט-אפ שנמצאת כבר כיום בהישג יד  

וטשר הוסיף כי "על פי פורבס, הדאטה הוא המרכיב החשוב ביותר בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית הדאטה והוא הבסיס לקבלת ההחלטות אסטרטגיות של הלקוחות. נטאפ הפכה בשנים האחרונות לחברת דאטה לכל דבר והיא מציע כיום יכולות ניהול דאטה מבוססות AI החורגות מהעברת מידע ושמירה עליו וכוללות אנליזות של רמת הניצול של הדאטה, מיפוי הדאטה, תיעדוף רמת החיוניות של הדאטה ועוד. בתקופה שבה הלקוחות שלנו מאיצים את קצב האימוץ הדיגיטלי כדי להתמודד עם השינויים המהירים של תקופת הקורונה, אנחנו צריכים לתמוך בהם ולסייע להם לבצע את השינויים הנדרשים. כך, לדוגמא, הבנו את האתגרים שניצבו בפני מערכות הבריאות המקומיות והפכנו מוסדות רפואיים רבים ללקוחות. הצלחנו במקביל הצלחנו להרחיב באופן משמעותי את אקו-סיסטם השותפים העסקיים שלנו בישראל, כצעד מקדים להשקת תוכניות חדשות לשותפים הכוללות מתווים חדשים של תמריצים. אנחנו יוצאים למסע עם השותפים שלנו ואני צופה שנגיע איתם למקומות נפלאים", סיכם וטשר. 

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות