✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.03 - חברת Dropbox השיקה פיצ'ר חדש, המאפשר ניהול רב צוותי

IsraelClouds
|
March 6, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת דרופבוקס (נאסד"ק: DBX) השיקה את Multi-Team Admin Dropbox, המאפשר למנהלי מערכת בארגון לנהל מספר צוותים בצורה פשוטה ויעילה. הפיצ'ר החדש פותח על ידי מרכז המו"פ של דרופבוקס בישראל.

Multi-Team Admin Dropbox מהווה חלק מקו מוצרי דרופבוקס לעסקים (Dropbox Business), המסייע לצוותים לשתף מידע בפשטות וביעילות. בעוד שעבור סטארט-אפ קטן או בינוני, טבעי לנהל את דרופבוקס כצוות אחד, כשמדובר בארגון גדול נדרשת יותר גמישות ואפשרות לניהול מספר צוותים במקביל ולשם כך פיתחה החברה את המוצר החדש.

יכולת חדשה זו מאפשרת למנהל קבוצה בארגון לתת הרשאות ניהול צוות למנהל  IT שאינו בהכרח חבר בצוות. לדוגמה, בארגון בו למחלקות המכירות, השיווק והפיננסים של החברה יש צוות דרופבוקס נפרד

לכל מחלקה, מנהל המערכת של כל אחד מהם יכול להעניק הרשאת מנהל לצוות ה IT המרכזי. זאת בכדי שיוכל לעקוב אחר הפעילות בכל שלושת החשבונות העסקיים ולקבל תמונה ארגונית כוללת. מנהלי ה IT יכולים גם לשנות את ההגדרות עבור כל אחד מהחשבונות השונים.

יכולת הניהול הרב-צוותית המתאפשרת במוצר החדש, מפשטת את האופרציה של מנהלי ה IT בארגון. לאחר שניתנה להם גישה למספר צוותים, המנהלים יכולים לעבור בין כל החשבונות שהם מנהלים במהירות ויעילות.

מאיר מורגנשטרן, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל "יכולת חדשה זו הופכת את הרחבת השימוש ב Dropbox Business בארגון לקלה, מהירה ומודולרית יותר ויוצרת מצב של win-win כאשר מנהלי הIT  מקבלים נראות ושליטה מבלי לפגוע באוטונומיה של מנהלי הצוות ברמת המחלקה. תכונת הניהול הרב-צוותי זמינה עבור לקוחות Dropbox עסקים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות