✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.02 - משה גבריאלוב מצטרף לדירקטוריון Foretellix, סטארטאפ בטיחות הרכב האוטונומי

IsraelClouds
|
February 28, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

משה גבריאלוב, לשעבר מנכ"ל Xilinx, מביא אתו נסיון עשיר בבניית חברות פרטיות וציבוריות מצליחות

תל-אביב, 28 בפברואר 2019 - חברת הסטארטאפ הישראלית Foretellix, שמפתחת טכנולוגיה לאוטומציה של בדיקות בטיחות ברכב אוטונומי, הודיעה היום על מינויו של משה גבריאלוב לדירקטוריון החברה. גבריאלוב כיהן עד לאחרונה כנשיא ומנכ"ל Xilinx (NASDAQ: XLNX) בה הוביל שינוי אסטרטגי ותפעולי רחב, בעקבותיו עלה שווי השוק של החברה לערך המתקרב ל-20 מיליארד דולר. כיום הוא משמש כחבר בוועדת התגמול של ענקית השבבים הטאיוונית TMSC, וכיו"ר הדירקטוריון של Windriver Systems השייכת לקרן ההשקעות האמריקאית TPG.

קודם לכן כיהן גבריאלוב כסגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת הווריפיקציה בקיידנס ((Cadence. בתפקיד קודם כיהן כמנכ"ל Verisity הישראלית, אותה הוביל מחברה פרטית קטנה להנפקה מוצלחת בנאסד"ק עם צמיחה מתמדת ברווחים, ועד לרכישתה על ידי קיידנס ב- 315 מיליון דולר.

"זהו כבוד גדול עבורי לצרף את משה לדירקטוריון", אמר זיו בנימיני, מנכ"ל Foretellix. "משה לא רק ניהל חברה של מיליארדי דולרים, אלא גם עבד בעבר יחד עם רבים מבכירי Foretellix בבניית סטארטאפ מוצלח המתמקד בפתרונות וריפיקציה למערכות מורכבות".

"זוהי זכות גדולה להצטרף לדירקטוריון של Foretellix ולסייע בעיצוב עתיד התחבורה החכמה", אמר משה גבריאלוב. "אני מאמין מאוד ביכולת של הצוות המוביל של Foretellix לאפשר בטיחות הניתנת למדידה ברכבים אוטונומיים, ובכך להסיר את המכשול הגדול ביותר להטמעה מלאה של רכבים אוטונומיים".

בינואר הודיעה Foretellix על גיוס 14 מליון דולר ב- Round A. את הסבב הובילו הקרנות 83North, Jump Capital, וNextgear Ventures-. הדירקטוריון של החברה כולל את גיל גורן ומשה גבריאלוב וצוות ה-advisory board כ את זוהר זיסאפל, בני שניידר, ערן סנדהאוז, ופרופ' עמירם יהודאי.

משה גבריאלוב
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות