✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

MonkeyTech הקימה חממה ליזמים עם פתרונות דיגיטליים לעידן הקורונה

ISRAELCLOUDS
|
July 21, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
פז דוידוביץ', מנכלית משותפת במאנקיטק

הטכנולוגיות הדיגיטליות מסייעות לנו להתמודד באופן מסוים עם המגבלות ומאפשרות לאנשים ועסקים להרחיב את היצע השירותים בערוצים הדיגיטליים.

MonkeyTech, אשר יוצרת אפליקציות מובייל ואתרי אינטרנט מתקדמים, הקימה חממה ייעודית ליזמים עם רעיונות לפתרונות דיגיטליים לעולם בעידן הקורונה. על סמך ניסיונה הרב בתחום הווב והמובייל, MonkeyTech מציעה ליזמים נבחרים, אשר יעמדו בקריטריונים, תמיכה בפיתוח אתר הווב או האפליקציה וכן בפיתוח עסקי, גיוס הון, יצירת שיתופי פעולה ועוד.

לדברי פז דוידוביץ', מנכ"לית משותפת ב-MonkeyTech, "נשמח לקלוט יזמים עם רעיונות פורצי דרך המחויבים להצלחת המיזם שלהם. העבודה מרחוק, הריחוק החברתי ועליית חשיבות הדאגה לבריאות ולקהילה – גורמים לעלייה בשימוש באתרים ואפליקציות אונליין. אלו מעלים במוחם של יזמים חזקים רעיונות טובים ומקוריים. MonkeyTech תומכת מזה מספר שנים במספר חברות במודל חממה. אנו מאפשרים להפוך רעיונות טובים וייחודים של אנשים שאינם מכירים את עולם האינטרנט והמובייל וללוות אותם בכל תהליך הגשמת הרעיון ושיווקו".

"בימים אלו אנו עוסקים רבות בהתאמת אתרי אינטרנט ואפליקציות של חברות וארגונים על מנת שיתאימו לעידן של ביקוש גבוה יותר מאי פעם למוצרים, שירותים ופתרונות אונליין. זוהי הזדמנות לבעלי רעיונות חדשים ומחוללי שינוי בתקופה בה אנשים פתוחים להגביר שימוש בפתרונות מקוונים".

 

ניתן להגיש מועמדות למייל החברה  עד סוף השנה.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות