✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.11 - מובילאיי בוחרת את AWS כספקית ענן ציבורי מועדפת

IsraelClouds
|
November 28, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת הנהיגה האוטונומית משתמשת בפורטפוליו שירותי הענן העדיף של AWS, בתשתית האמינה, ויכולות הסקיילביליות שלה כדי לקדם את טכנולוגיות הנהיגה האוטונומית שלה בענן

היום, אמזון ווב סרוויס AWS, חברה של אמזון, הודיעה כי מובילאיי (Mobileye), חברה של אינטל, בחרה בה כספקית ענן ציבורי מועדפת עבור פתרונות הרכב האוטונומי שלה. מובילאיי מריצה תכולות עבודה מפעילויות הליבה שלה על גבי פתרונות AWS להאצת מהירות, אג'יליות, וכוח מחשוב. AWS תאפשר למובילאיי לייצר חדשנות בקצב מהיר יותר תוך שימוש בפורטפוליו השירותים הרחב והעמוק של AWS, בהם כוח מחשוב, אחסון, בסיסי נתונים, אנליטיקה, לימוד מכונה, מחשוב קצוות (edge), זאת כדי שיוכלו לספק ליצרניות הרכב את האפליקציות המתקדמות ביותר לנהיגת רכבים עצמאית. ככול שמובילאיי מגדילה את היקף הפעילות שלה על גבי פלטפורמת AWS, הארגון יקים "אגם מידע" – דטה לייק (data lake) – על גבי שירותי Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), במטרה להעביר, לעבד ולנתח מאות פטה בייטים של נתוני רכב הנאספים מחיישנים, תמונות וסרטי וידאו. התובנות המופקות בתהליך יעניקו למובילאיי את היכולת לשפר את הטכנולוגיה שלה בטווחי זמן קצרים יותר ולחזק את יכולות הרכב האוטונומי שלה.

"AWS מעניקה לנו את מערך השירותים המקיף ביותר ואת הביצועים הטובים ביותר, כך שנוכל לספק לצוותים שלנו את יכולות הענן הדרושות כדי לפתח כלי רכב אוטונומיים", אמר פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל Mobileye. "הפיכת AWS לספקית הענן המועדפת שלנו תואמת את האסטרטגיה הטכנולוגית הכוללת שלנו ואת הקצב הרצוי של חדשנות. אנו הופכים לארגון אג'ילי יותר עם AWS, וממשיכים את ההיסטוריה שלנו בת 18 השנים של ניצול הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחומי לימוד מכונה ו-deep learning".

"עם AWS מובילאיי מאיצה את הפיתוח של טכנולוגיות שהופכות משימות של נהיגה לאוטונומיות, ולהפוך מכוניות אוטונומיות למציאות", אמר מייק קלייוויל, סגן נשיא, מכירות מסחריות עולמיות ב- AWS. "השירותים המובילים בתעשייה של AWS מאפשרים ל- Mobileye לייצר חדשנות במהירות על גבי התשתיות הסקיילביליות והאמינות שלנו. מובילאיי יכולה כעת לפעול בסביבת ביצועים מיטבית, לקבל תובנות מהמידע שלה, ולהאיץ את תהליכי הפיתוח הנחוצים כדי לפרוס הרבה יותר מהר מכוניות אוטונומיות בכבישים."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות