✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

חושבים שה-Mac שלכם מאובטח? MobileIron מציעה את הפתרונות האופטימליים

ISRAELCLOUDS
|
June 22, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

מגמת התרחבות השימוש ב-מחשבי Mac בארגונים מחייבת הערכות חדשה.

לאחרונה ארגונים ועובדים נוטים יותר ויותר לבחור במחשבי מקינטוש על פני PCs בעקבות מגמת BYOD והשימוש הנרחבים ב-Mac כפלטפורמת מחשוב מרכזית של הארגון. אם בעבר Mac שימש כבחירה עבור תפקידים כגון עיצוב גרפי, עריכת וידאו ושמע, עיצוב מחשב, פיתוח אינטרנט ואספקטים יצירתיים נוספים, כיום מקינטוש פילס את דרכו לתוך מחלקות רבות של הארגון. כתוצאה מכך, מקינטוש תומך כעת במגוון רחב של אפליקציות ארגוניות, שרבות מהן דורשות גישה לנתונים רגישים של לקוחות ועובדים, כמו כן בידול תחרותי נוסף הוא ה-IP של הארגונים.

הימים בהם המקינטוש התבסס רק על תמיכה וולונטרית בידי המשתמשים או בעזרת חברים, משפחה, חלפו ו-IT מודרני חייב כלים חזקים כשמדובר Mac.


 

מקום העבודה הדיגיטלי של היום, והאם Jamf מספק את הסחורה?

מבין הפתרונות עבור ניהול תחנות העבודה הזמינים כיום עם Mac, אחד הוותיקים והפופולריים ביותר הוא Jamf וזאת בשל יכולות ה-scripting.

עם זאת, MobileIron מאפשרת שימוש נרחב בסקריפטים, כאשר בנוסף לכך מאפשרים אבטחה מירבית ל-Mac וכלי ניהול שונים. רוב הארגונים אינם משתמשים ב-100% Apple, כך ש-Jamf למעשה מטפל רק קבוצה קטנה של נקודות קצה של הארגון.

מקום העבודה הדיגיטלי של היום מורכב ממגוון נקודות קצה וטלפונים ניידים העוברים בחופשיות בין רשתות ארגוניות מאובטחות, לכאלה שאינן מאובטחות, כגון נקודות חמות של Wifi ושפע של שירותי ענן המסייעים ליישם פרודוקטיביות ארגונית, אך במקביל יוצרים פערים אבטחתיים רבים להם גוף ה- IT  כלל אינו מודע.

בניגוד ל- MobileIron ,Jamf מאפשרת לארגונים לאמץ באופן מלא את הטרנספורמציה הדיגיטלית במקום העבודה ע"י הפיכת המקינטוש לכלי מנוהל תוך מיקסום האבטחה, וכן ניהול חוויית המשתמש הטובה עבור כל המשתמשים - בין אם הם בוחרים אנדרואיד, iOS, macOS או Win10.


 

פלטפורמה אחודה המפחיתה את המורכבות והעלות

MobileIron הינה פלטפורמה אחודה לאבטחה וניהול עבור נקודות קצה macOS, iOS, אנדרואיד ו-Windows 10. משמעות הדבר היא שבאפשרותכם להפחית את העלויות והמורכבות ע"י ביטול הדרישה לרכוש פתרונות נפרדים למקינטוש.

הטרוגניות היא הנורמה במקום העבודה הדיגיטלי של היום. MobileIron מאפשרת לך לאזן בין אבטחה וגמישות תפעולית הנדרשת בארגון שלך.

 


אוטומציה ותמיכה של "Modern Desktop Lifecycle"

גיוס ושימור עובדים בעלי כישורים זו משימה מאתגרת מאוד. ארגונים רבים מאפשרים לעובדים בשלב הגיוס לבחור בין Mac ו-PC, (כמו גם אנדרואיד ו-iOS). המעסיקים מצפים למנף את הניסיון של העובדים בכלים שהם מכירים, כדי למזער את עקומת למידה ולהבטיח כי הם יכולים להיות פרודוקטיביים מהר ככל האפשר.

MobileIron מאפשרת חיבור מחשבי מקינטוש לארגון, ללא צורך בהתפשרות על אבטחה וכל זאת בפשטות וביעילות. כמו כן, הפלטפורמה מספקת תמיכה מלאה למשתמשים ב-Mac, במהלך כל שלבי מחזור החיים של המכשיר, כולל אספקה, קביעת תצורה, אבטחה ובקרה, התקנת יישומים, ניטור ותאימות, וסיום התהליך.


חווית משתמש טובה יותר

באמצעות החיבור של (ABM) ו-MoblieIron, ניתן להאיץ את פרודוקטיביות החיבור כך שניתן לחבר והעלות משתמשים בתוך דקות ספורות. 

ניתן ליצור באופן מיידי תצורות ל-מקינטוש כאשר אין צורך בשום פעולה מצד המשתמש. MobileIron מאפשרת למנהלים להפעיל סקריפטים עם הרשאות גבוהות או סטנדרטיות, וכן לאחסן נתונים בהתאמה אישית. בנוסף, תזמון קבצי ה-script מאפשר הנוחות של הפעלת קבצי script על בסיס חוזר, ומאפשר למשתמשים להישאר מחוברים בהתקנים המועדפים שלהם אודות לאפשרויות האימות המאובטחות והגמישות של MobileIron, כולל חיבור ללא סיסמאות בכלל (ZSO) או אימות רב-גורמי (MFA).

כדאי לציין כי MobileIron UEM מציע יישום VPN שניתן להפעיל על גבי כל המכשירים של המשתמש. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למנהלים להבטיח כי נתונים ממאגרי ענן נפוצים כגון Office 365, G Suite, או כל שירות התומך ב-SAML 2.0, זמינים רק למשתמשים מאומתים על המקינטוש המורשה, ורק כאשר הם משתמשים באפליקציה ייעודית.

לסיכום, MobileIron מספקת את אותה חוויה אינטואיטיבית בכל התקני המשתמש, כולל טלפונים חכמים, טבלטים ותחנות עבודה שונות.


 

נשמע מעניין?

משתמשים ארגוניים מחליפים במהירות בין מחשבים אישיים למחשבי מקינטוש, בעידוד הארגונים למיקסום פרודוקטיביות, אך הדבר יוצר אתגרי אבטחה מורכבים עבור ארגון ה-IT. כיום, אין צורך לנהל את ה-Mac עם מוצרים יקרים ומיושנים אשר יכולים לחשוף את ה-Mac להתקפות וסיכוני אבטחה.

הפלטפורמה של MobileIron מספקת פתרון הוליסטי לניהול כל נקודות הקצה של ה-Mac כחלק מפלטפורמת UEM מקיפה. משמעות הדבר היא שבאפשרותכם לאבטח את ה- Macבאמצעות אותן תכונות אבטחה חזקות שבהן אתם משתמשים כדי להגן על  נקודות הקצה שלכם עבור אנדרואיד, iOS ו-Windows 10.


מעוניינים להבין מדוע MobileIron היא הבחירה הטובה ביותר לאבטחה וניהול ה-Mac שלכם?

השאירו פרטים בלינק ונציגינו ישובו אליכם בהקדם >

https://bit.ly/mobileiron-IL

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות