✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

13.02 - שר הכלכלה אלי כהן, בכנס Muni Expo וקק"ל 2018

IsraelClouds
|
February 13, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

"אנו משתמשים במודיעין והסייבר שלנו להצלת חייהם של אזרחים ביותר מ – 30 מדינות"

שר הכלכלה אלי כהן דיבר בכנס החדשנות האורבנית והעיר החכמה Muni Expo שבוועידת מרכז השלטון המקומי וקק"ל 2018 על תרומתה של ישראל לאבטחת הסייבר בעולם. לדבריו, "אנו משתמשים במודיעין והסייבר שלנו להצלת חייהם של אזרחים ביותר מ – 30 מדינות".

כהן סקר את המהפך הטכנולוגי שחל בעולם בשנים האחרונות: "אם בשני העשורים האחרונים, 10 החברות הגדולות בעולם היו חברות גז ודלק, כיום יש רק חברה אחת, וגם היא כנראה תצא מרשימת המובילות בקרוב. בעולם החדש הזה, שאנחנו רואים בו את החשיבות של גז ושל טכנולוגיה, ישראל היא מובילה עולמית".

"בשנים הקרובות המהפכה הזאת תמשך - הכל יהיה ממחושב ודיגיטלי בכל חלק בחיינו. ההתקדמות הזאת מחייבת אותנו לבדוק שזה קורה בצורה בטוחה ומאובטחת.ישראל היא מדינה קטנה מאוד, ולמרות זאת היא מובילה בסייבר עם 10% מההשקעה העולמית ו – 20% מהחדשנות בתחום. אנחנו משתמים בסייבר להגן על אזרחים ועל התשתיות, ואנחנו משתמשים במודיעין והסייבר שלנו להציל חייהם של אזרחים ביותר 30 מדינות, כנגד מתקפות טרור ועוד. אנחנו מאמינים שההון האנושי הוא החשוב ביותר, ולכן ישראל היא מקום ראשון בהשקעה במו"פ לעומת התל"ג. יותר מ – 200 חברות בינלאומיות מיקמו כאן את המו"פ שלהם, כדי להנות מהידע המתקדם שקיים בישראל. אנחנו מוכנים לשתף את הידע שלנו כדי לעבוד במשותף".

"אנחנו שמחים לברך אורחים שהגיעו מיותר מ – 80 מדינות, ובכנס MuniExpo תוכלו לראות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בישראל"

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "מאות ערים ורשויות מותקפות מדי שנה בישראל. לאחרונה מרכז השלטון המקומי יצא ביוזמה להקמת ענן ציבורי לרשויות המקומיות במטרה להעלות את רמת האבטחה ברשויות ולצמצם את הפער בין הרשויות החלשות לחזקות".  

ידעי דיבר במסגרת כנס הסייבר המוניציפלי הבין לאומי הראשון מסוגו שהוא חלק מכנס החדשנות האורבנית והעיר החכמה Muni Expo שבוועידת מרכז השלטון המקומי וקק"ל 2018. דוברים נוספים במושב היו: מנהל מערכות המידע (CIO) של העיר פאלו אלטו בקליפורניה, ד"ר Jonathan Reichental, שר הכלכלה, אלי כהן, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, מייסד שותף ומנכ"ל FortyTwo Global מני ברזילי, מנכ"ל מר תעשיות ניר למפרט, מייסד שותף ומנכ"ל Radware רועי זיסאפל ועוד.

ד"ר ג'ונתן רייכנטל – CIO של פאלו אלטו, עמק הסיליקון קליפורניה,אלי כהן – שר הכלכלה והתעשיה, ארי שטיינברג – משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי בישראל
‍ד"ר ג'ונתן רייכנטל – CIO של פאלו אלטו, עמק הסיליקון קליפורניה,אלי כהן – שר הכלכלה והתעשיה, ארי שטיינברג – משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי בישראל

###

בוועידת השלטון המקומי של מרכז השלטון המקומי וקק"ל משתתפים קברניטי המדינה ובהם ראש הממשלה, שרים, רגולטורים וחברי כנסת, לצד כל ראשי הערים בישראל. כחלק מהוועידה מתקיימים כנסים מקצועיים בנושאים: תכנון עיר העתיד, חינוך, רווחה ועידוד צעירים, מהפכת השירות לתושב, ערים חכמות תחת מתקפת סייבר ועוד.

במסגרת הוועידה מתקיים כנס MuniExpo - יומיים של יריד חדשנות אורבנית וכנס בינלאומי בהשתתפות מקבלי החלטות מישראל ומ-80 עיריות מרחבי העולם. למעלה מ-150 חברות טכנולוגיה וסטארטאפים מציגים בתערוכה את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום המוניציפלי

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות