✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.08 - Mimecast רוכשת את Solebit הישראלית תמורת 88 מיליון דולר כדי לשפר את יכולת ההתמודדות מול איומי zero-day

IsraelClouds
|
August 1, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת הסטארט-אפ הישראלית הודיעה אתמול על רכישתה בידי חברת Mimecast Limited האמריקאית בעסקה בסך 88 מיליון דולר.

Mimecast היא חברה המתמחה בניהול דואר אלקטרוני מבוסס ענן עבור Microsoft Exchange ו- Microsoft Office 365. החברה תשתמש כעת במשרדים של Solebit בהרצליה כמרכז הפיתוח החדש שלה.

הפלטפורמה של Solebit סורקת באופן אוטומטי את הודעות האימייל הנכנסות לרשת של הארגון עבור קישורים זדוניים וקבצים חשודים. החברה יצרה מנוע זיהוי איומים מיוחדים כדי לחפש פריטים חשודים בתוך קבצים מצורפים לדוא"ל. לדבריהם, התוכנה פועלת על ידי בדיקת כל שורה של קוד בקובץ עבור הוראות מוסתרות, פקודות מאקרו זדוניות וסוגים אחרים של malware. בנוסף, המערכת כוללת מנגנוני ההערכה מובנים שפועלים בצורה יסודית מספיק כדי לזהות איומי "zero-day" שלא אותרו בעבר במקומות אחרים.

הטכנולוגיה של החברה לזיהוי מתקפת Zero Day אינה נשענת על חתימות ולא תלויה בסוג הקבצים בעזרתם הוחדר הקוד הזדוני. המערכת מאפשרת זיהוי בזמן אמת של מתקפות ואיומים מתקדמים באמצעות זיהוי קוד זדוני, מנתחת את הקבצים בזמן אמת ומזהה איומים - בין אם ברשת הארגונית או בענן.

חברת Solebit נוסדה בשנת 2014 על ידי מומחי אבטחת סייבר ישראליים, והיא מספקת שירותים עבור ארגונים פיננסיים בינלאומיים, היי טק, ספקי אבטחה, שירותי ענן ותקשורת ועוד.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות