✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.10 - אנבידיה ומיקרוסופט מכריזות על שיתוף פעולה טכנולוגי עבור עידן מיחשוב הקצה החכם

IsraelClouds
|
October 24, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

פתרונות הקצה החכמים של מייקרוסופט מתרחבים הודות למעבדי 4T הגרפיים של אנבידיה ומסייעים בהאצת הבינה המלאכותית במגוון תעשיות

NVIDIA ומייקרוסופט הכריזו אמש בועידת המובייל העולמית בלוס אנג'לס, על שיתוף פעולה טכנולוגי שיתמקד במחשוב קצה חכם במטרה לסייע לתעשיות שונות לשפר את הניהול וההפקה של תובנות ממבול הנתונים שמגיע מחנויות קמעוניות, מחסנים, מתקני ייצור, בניינים מחוברים, תשתיות עירוניות וסביבות אחרות.

אינטגרציה הדוקה בין Microsoft Azure  לבין פלטפורמת  NVIDIA EGX מאפשרת לשתי החברות לפעול יחדיו לקידום היכולות החישוביות של בינה מלאכותית מהקצה עד לענן ולהועיל לעסקים ברחבי העולם.

מסגרת NVIDIA Metropolis video analytics application framework שרצה על גבי EGX, עברה אופטימיזציה לעבודה עם Microsoft’s Azure IoT Edge,  פתרונות למידת המכונה של Azure  ועם התקן Azure Data Box Edge  במארז חדש המבוסס על NVIDIA T4 GPUs. בנוסף,  שרתים הנושאים הסמכה של NVIDIA ומוכנים למכירה מן המדף, עברו אופטימיזציה להרצת שירותיAzure IoT Edge  ולמידת מכונה, זמינים כעת לרכישה מיותר מתריסר יצרני ציוד מקורי, בהם דל, היולט פקארד אנטרפרייז ולנובו.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, אמר בועידה: "החל העידן של מחשוב קצה חכם. התעשיות הגדולות בעולם רוצות להריץ מחשוב בינה מלאכותית בקצה, למצות תובנות מזרמי נתונים רציפים ולחוש, להסיק ולפעול בנקודה שבה מתרחשת הפעולה," "עם הזמן, היקף המחשוב הזה יהיה הגדול ביותר שנוצר אי פעם, משום שהוא יחבר טריליונים של חיישנים חכמים. הפלטפורמות של NVIDIA ומייקרוסופט משתלבות ומשלימות זו את זו בכדי להציע ללקוחות פתרון מקיף מהקצה עד לענן."

"בעולם שבו מחשוב מוטמע בכל מקום ובכל דבר, ארגונים זקוקים למארג מחשוב מבוזר המשתרע מהענן עד לקצה," אמר סאטיה נאדלה, מנכ"ל מייקרוסופט. "יחד עם אנבידיה, אנו מביאים את העוצמה של Azure ו-Azure AI להתקני הקצה ומאפשרים ללקוחותינו חוויות פורצות דרך."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות