✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.12 - פורטינט מרחיבה את האינטגרציה של פתרונות אבטחת הענן שלה עם Microsoft Azure כדי לספק הגנה מתקדמת

IsraelClouds
|
December 9, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הרחבת פתרונות אבטחת הענן הדינמיים של מארג האבטחה (Security Fabric) של החברה על פלטפורמת Microsoft Azure, במטרה לספק ללקוחות דרך פשוטה יותר לחבר, לנהל ולהגן על עומסי העבודה בענן של Microsoft Azure.

ארגונים אשר פונים ל-Azure מעוניינים לנצל את היתרונות של הענן הציבורי מבלי להתפשר על אבטחה. בעוד כי Microsoft מאבטחת את תשתית ה-Azure ומבודדת את הדיירים, הלקוחות הם האחראיים לוודא כי קונפיגורציית הענן שלהם מאובטחת. פורטינט מספקת ללקוחות המשתמשים ב-Azure את הביטחון לפרוס כל יישום בענן, תוך שמירה על מודל תפעולי קבוע וניהול סיכונים. פתרונות הענן הדינמיים של מארג האבטחה של פורטינט מסייעים למשתמשי Azure לחבר ולהגן על עומסי העבודה שלהם בענן ומציעים יכולות אבטחה המסופקות מהענן.

שיתוף הפעולה בין פורטינט ו-Microsoft נועד כדי לאפשר ללקוחות משותפים לקבל את היתרונות של סביבות ענן שונות מבלי להתפשר על אבטחה. הפתרונות המשותפים החדשים כוללים:

• אינטגרציה של ה-SD-WAN המאובטח FortiGate עם Azure Virtual WAN כדי להאיץ את הנתיב המהיר שלהם לענן על ידי שיפור איכות החוויה והאבטחה של הלקוחות. הדבר נעשה באמצעות אינטגרציה ואוטומציה של המוצר, אשר מפשטות את החיבוריות ל-Azure Virtual WAN תוך שימוש בפתרון ה-SD-WAN המאובטח של פורטינט. אינטגרציה זו הופכת את היצירה וההרס של סניפים המחוברים ל-Azure Virtual WAN לאוטומטית ומספקת ניהול מרכזי של עננים מחוברים לאורך סניפים ואזורים גאוגרפיים שונים. האינטגרציה של ה-SD-WAN המאובטח של FortiGate עם Azure Virtual WAN מוודאת כי הלקוחות הניגשים ליישומים ב-Azure מקבלים את הביצועים והאבטחה הטובים ביותר בסניפים השונים.

• אינטגרציית ה-FortiCWP של פורטינט עם Azure מספקת ללקוחות נראות מוגברת לתוך פעילות עומסי העבודה והקונפיגורציות בענן יחד עם היכולת לבצע ניתוח מעמיק של נתונים המאוחסנים ב-Microsoft Azure. על ידי מינוף של אינטגרציה עמוקה עם Azure ושימוש במודיעין איומים המבוסס על FortiGuard, הלקוחות מקבלים את המידע המקיף והעדכני ביותר אודות איומים הקשור לעומסי העבודה שלהם בענן. FortiCWP עובד על פני עננים וממנף את ה-API (ממשק תכנות יישומים) של ספקי הענן כדי לקבל תמונת מצב מקיפה לאורך עומסי עבודה בכל ענן שהוא, דבר המאפשר ללקוחות לאתר איומים וכתוצאה מכך, לפרוס את ההגנה הנחוצה כדי למנוע את הסיכונים הללו.

• פורטינט מספקת את ה-FortiWeb Cloud WAF-as-a-Service הנמצא ב-Microsoft Azure Marketplace – ארגונים המגינים על יישומי הווב שלהם נאבקים למצוא איזון בין התקורה התפעולית לבין יעילות אבטחה. ה-FortiWeb WAF-as-a-Service מציע את השילוב המושלם על ידי חשיפת הפרמטרים של הקונפיגורציה הרלוונטית, תוך אספקה אוטומטית של משאבי הגנה ופוליסות אבטחה. לקוחות יכולים כעת להפעיל את פתרון ה-WAF של פורטינט מידית ולקבל את משאבי האספקה האוטומטיים של פתרון ה-SaaS באמצעות Azure. הפתרון של פורטינט לא דורש מיומנויות אבטחת יישומי ווב ספציפיים והוא מאפשר פריסת יישומים מהירה.

מוצרים נוספים אשר כבר זמינים ב-Azure marketplace כוללים את ה-FortiGate VM Next-Generation Firewall, FortiWeb VM, FortiMail VM, FortiManager, FortiAnalyzer ו-FortiSandbox.  

ראשמי יאנדפלי, מנהל מוצר ראשי ב-Microsoft Azure, אמר כי, "אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם פורטינט באמצעות האינטגרציה של פתרון ה-SD-WAN המאובטח שלהם יחד עם פתרון ה-Virtual WAN של Microsoft Azure. לקוחות המעוניינים לפשט את חיבוריות הסניפים שלהם ולהרחיב את עומסי העבודה של יישומים על Microsoft Azure, יכולים לעשות זאת באמצעות פתרון ה-FortiGate Secure SD-WAN, אשר מציע חיבוריות עשירה של סניפים ותאגידים, תוך שמירה על אבטחה וייעול דרישות הענן השונות".  

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "פתרונות אבטחת הענן הדינמיים שלנו מסייעים ללקוחותינו לעשות שימוש ולהגן על סביבות הענן שלהם. השימוש בפלטפורמת Microsoft Azure מאפשרת ללקוחות להטמיע הגנה רחבה לאורך כל פריסות הענן שלהם וגם על תשתית האתר המקומית. Microsoft ופורטינט עובדות בשיתוף פעולה כדי לספק אבטחת קצה-לקצה לאורך כל שטח התקיפה הדיגיטלי המתרחב".

ג'ון מדיסון
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות