✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

14.05 - מלאנוקס מציגה טכנולוגיית טלמטריה מתקדמת שתדאג שהעסק שלכם יעבוד באופן מושלם כל הזמן

IsraelClouds
|
May 14, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

טכנולוגיית “What Just Happened” (WJH) מנטרת חריגות ברשת המחשבים ומשפרת בצורה דרמטית את הזמן שבו מרכז המחשוב עובד באופן מלא ("UPTIME")

סאן חוזה, קליפורניה ויוקנעם, ישראל – 13 במאי 2019 – מלאנוקס טכנולוגיות השיקה היום טכנולוגיית טלמטריה  מתקדמת, המספקת נראות לתוך שכבת הדאטה והחריגות המתקבלות בה,  המשמשת שירותי ענן ציבורי, ענן פרטי ומערכות מחשוב ארגוני.

What Just Happened (WJH) היא טכנולוגית ניטור חכמה חדשה המספקת הרבה יותר מטכנולוגיות טלמטריה רגילות הקיימות בשוק היום.

הטכנולוגיות הקונבנציונאליות הקיימות מייצרות כמויות אדירות של דאטה מהרשת  וכוללות ספירות פורטים, דגימות סטטיסטיות של פאקטות ועוד מידע "hop-by-hop" שנאסף.

למידע הזה שנאסף אין שום הקשר או פרטים היכולים לעזור בפענוח פעילות שאינה שגרתית ברשת, דבר המכריח את מנהל הרשת או את כלי הניטור לבצע ניתוח מלא הגוזל זמן רב וכל זה  על מנת להגיע לשורש הסיבה של הבעיות ברשת.

WJH היא טלמטריה מבוססת אירועים אשר מספקת מידע ישיר וישים ובכך מחסלת לחלוטין את הניחושים והספקולציות שעד היום היו חלק בלתי נפרד מעבודת פתרון תקלות ברשת.

הפתרון של WJH ממנף את יכולות החומרה הייחודיות שנבנו ב- Mellanox Spectrum ™ ו- ASIC Spectrum ™ -2  את'רנט לבדיקת פאקטות (חבילות) של דאטה במהירויות מרובות טרה-ביט - הרבה יותר מהר מאשר פתרונות מבוססי תוכנה או firmware שמציעים המתחרים. במערכות מיתוג מבוססות מלאנוקס, WJH בודק פאקטות בכל הפורטים בקצב הקו, במהירויות שיכולות להמם פתרונות מסורתיים של בדיקת פאקטות עמוקה.

טכנולוגית WJH מזהה התנהגות חריגה, ומאחד אותה לתוך נתונים תמציתיים, ספציפיים, וברי יישום מיידי המאפשרים פעולת תיקון מהיר והתאוששות של יישומי ענן ופעולות עסקיות קריטיות.

טכנולוגית  WJH זמינה כעת עם הגרסאות העדכניות ביותר של Mellanox Onyx ™, Cumulus Linux ו- SONiC. טכנולוגיית Mellanox WJH מאמצת את גישת האת'רנט הפתוח ומשולבת בקלות עם כלי קוד פתוח כמו InfluxDB, Grafana, Kibana, אך פועלת גם עם פתרונות ניטור רחבים של מרכזי נתונים כגון Mellanox NEO ו- NetQ של Cumulus.

"אנו מייצרים את מתגי האת'רנט  המתקדמים ביותר בשוק, עם יכולות רישות שמגיעות הרבה מעבר ליכולות ההשהיה ויכולת העברת פאקטות נתונים של החברות המובילות בתעשייה", אמר עמית כץ, סגן נשיא חטיבת מתגי האת'רנט במלאנוקס "לקוחות זקוקים לרשת חכמה יותר, רשת שיכולה להיות בלתי נראית כשמדובר בהתקנה וחלוקה ​​אוטומטיות, אך נראית לעין כשמדובר בפתרון בעיות. כל לקוח שניסה את WJH נדהם לגלות כמה מהר הצליחו לגלות התנהגות שמעולם לא ידעו שמתרחשת ברשת שלו. אנחנו פותחים את יכולות הטלמטריה המתקדמות של  WJH לכל הלקוחות שלנו בלי לשחק את  משחק ה"הרישיון לכל תכונה" כפי שהמתחרים שלנו עושים. WJH היא גורם טכנולוגי המאפשר ומהווה בעצם את האלמנט החסר עבור רשתות אוטונומיות וריפוי עצמי ".

"מתגי Mellanox Spectrum הם חלק מפתרונות האחסון הארגוני של Hewlett Packard Enterprise כגון סדרת HPE M-series. עבור מנהלי האחסון, פתרון בעיות רשת ו- SAN היו תמיד מאתגרים. עם WJH, פתרנו את הבעיה הזו ואנו יכולים בקלות לפתור בעיות רשת חמורות בתוך דקות. זה כוחה של ESF - הוא לא עוד מתג את'רנט", אמר רופין מוהאן, מנהל מו"פ אחסון ברשת ב- HPE. "השילוב של WJH ו- Smart Fabric Orchestrator (SFO) משפר את הפתרונות של HPE M-series מפשט את הניהול של SAN ואת פתרון הבעיות על-ידי מתן אבחון מתקדם המסייע לשמור על כל פעולה חלקה ללא השפעה שלילית בביצועים".

"כשרשת web-scale הופכת לנורמה ארגונית, כך גם המורכבות שבה. ככל שהמורכבות גדלה, כך גם הצורך בנראות מוגברת. כמשלימה ל- Cumulus NetQ, המספקת טלמטריה לרוחב הרשת , WJH עוברת ממתג למתג ואוספת נתונים ברמת הפאקטה לאורך כל הפורטים בקצב הקו", אמר ג'וש לסלי, מנכ"ל Cumulus Networks. "שילוב WJH ו- Cumulus NetQ מספק טלמטריה  לרוחב הרשת ומידע על פאקטות ובכך מאפשר חשיפה עמוקה יותר עם פירוט נוסף על פני הרשת לצורך הבנה טובה יותר של הרשת כולה".

"כמו ש NVMe over Fabrics™  מניח את התשתית עבור הדור הבא של composable disaggregated infrastructure (CDI) - שבו מחשוב, רשת ואחסון ניתנים להגדרה באופן לוגי ודינמי עבור עומסי עבודה ספציפיים - כלי כמו  WJH של מלאנוקס יכול להיות מועיל מאוד" אמר סקוט המילטון, מנהל מוצר בכיר ביחידת מרכז המחשוב העסקי של Western Digital. "בתוך CDI, מאגרים אלו ניתנים להרחבה, כולל פלטפורמות האחסון שלנו ™ OpenFlex, חייבים להיות נגישים על פני הרשת ולחלק  מתי והיכן יש צורך במשאבים. לכן, הבנת ביצועי הרשת ורוחב הפס, ואופטימיזציה של הגדרות כדי לאפשר את זמן ההשהיה הנמוך ביותר ואת הביצועים הגבוהים ביותר האפשריים הוא חיוני כדי לעמוד בדרישות של יישומים עתירי נתונים וסביבות מונעות נתונים ".

"Excelero ו- Mellanox חולקות מחויבות לסייע ללקוחות אחסון את'רנט על מנת להוציא את הביצועים הגבוהים ביותר ממערכות ה- IT שלהם, ו- WJH החדש של מלאנוקס עושה את זה אפילו יותר קל", הסביר יניב רום, מנהל הטכנולוגיה של Excelero. "אנו נרגשים לנצל את תכונות הראות המתקדמות של מלאנוקס ב- WJH בפתרון NVMesh  שלנו ל NVMe Flash משותף בכל רשת. WJH מסייע לנו לחסוך זמן בהתמודדות עם אנומליות הידועות לשמצה בקושי השחזור שלהן, כך אנחנו יכולים להבטיח השהייה נמוכה באופן עקבי עם גישה לאחסון."

"אוטומציה של מרכזי נתונים מבוססי מטרה של Apstra מגדילה את אמינות היישום וזמינותו, מפשטת את הפריסה והפעולות, ומקטינה באופן משמעותי את העלויות עבור ארגונים וספקי שירותי ענן", אמר מייקל ווד, מנהל השיווק וסמנכ"ל מוצר ב- Apstra. "Apstra חלוצה ברשתות מבוססות-מטרות וכוללת גם מקור יחיד לאמת ואימות בזמן אמת בנוסף ל- אנליטיקה מבוססת-מטרות כדי לפקח באופן רציף, למדוד ולזהות הבדלים מהמטרה המקורית, העיצוב והציפיות.  WJHשל מלאנוקס מאפשרת רמה חדשה של טלמטריה מואצת בחומרה, אשר Apstra יכולה לנצל כחלק מרשת Apstra  המבוססת מטרות בכדי להגדיל עוד יותר את עוצמת הקול, הפירוט והעומק של המידע הנאסף, המעובד והמנותח על פני תשתיות מרכז הנתונים. "

"הפסקות עבודה לא מתוכננות במרכזי מחשוב עולות מיליוני דולרים בשנה בהכנסות אבודות", אמר סמח בוג'לבן, מנהל בכיר בקבוצת Dell'Oro. "בעולם הדיגיטלי של היום, רשת יציבה היא המפתח לפעולות עסקיות אמינות, וזה מושג רק על ידי ידיעה של מה קורה ברשת. ככל שרשתות מרכזי הנתונים גדלות בביצועים ובתחכום עם שכבות-על, כגון VXLAN ו- GENEVE, יש צורך אמיתי בנראות מתקדמת יותר. רשת טלמטריה מתקדמת היא טכנולוגיה מתעוררת שתגדיל את זמן העבודה של מרכז הנתונים. בעוד שרמה בסיסית מאוד של טלמטריה היא כבר חלק מכל מתג במרכז הנתונים לאורך שנים, סוג חדש של טלמטריה מתקדמת כזו הוא אזור של חדשנות  שמפעילי הרשת מתמקדים בה ואנו מאמינים ש WJH יניע את הביקוש למתגי את'רנט  של מלאנוקס."

"Nimbix מאיצה יישומים של  בינה מלאכותית מחשוב על ולמידת מכונות באמצעות אספקת טכנולוגיית מחשוב ענן מובנית המותאמת במיוחד לעומסי עבודה אלה", אמר רוב שרארד, מייסד שותף וסמנכ"ל שירות בחברת Nimbix. "מתגי מלאנוקס הם חלק מתשתית מחשוב הענן הטובה בקטגוריה שלנו, ואנו נרגשים להשתמש ב- WJH כדי להגדיל את ניצול הרשת במרכז הנתונים תוך שיפור הנראות של הרשת כולה. "

מלאנוקס תציג את טכנולוגיית WJH באירוע KubeCon בברצלונה ב 20-23 מאי. בקרו אותנו בביתן S33 כדי ללמוד על היתרונות של פתרונות הרשת המהירה של מלאנוקס עם טלמטריה מתקדמת מובנית.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות